Miles voor Tripadvisor reviews

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door RobertFB, 15 sep 2015.

1. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Helaas blijft het bij 100 Miles & More miles - maar dat is nog altijd veel & veel beter dan 5 of 20 FB miles!

2. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Helaas stopt Holidaycheck nu met de Engelse versie.... en gaan ze alleen in het Duits en Pools (!) verder. Je kan natuurlijk wel reviews schrijven, maar die moeten dan in het Duits (of Pools)

3. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    885
    Trofeepunten:
    348
    Das schaffen wir, oder!?

4. Wishaal

Wishaal Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3

Hoooi, het minste wat ik zie is 5 miles en meeste 20 miles. Kan ik ook de beoordelingen via de app geven of moet het per se via de laptop of pc? Via de app vind ik het makkelijker namelijk. Ben net pas begonnen met reviews schrijven, dus hoop dat het goed gaat:) kan nergens achterhalen hoeveel Miles ik heb tot nu toe en of die dan wel worden bijgeschreven op mijn fb account. Ik geef reviews op de 20 miles alleen. Heb nu bijna 3000 TA punten zelf dus denk 500 miles?

5. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    Je fb miles worden altijd op de 11de van de volgende maand gestort. De TA punten stelen niks voor.

6. Wishaal

Wishaal Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Hooi, bedankt voor de snelle reactie! Dus de FB miles van de beoordelingen die ik nu aan het schrijven ben, worden op 11 april bijgeschreven op mijn fb account? En mag ik de beoordelingen ook via de app schrijven? In de app kan ik nergens mijn fb nummer vinden. Ik heb mijn FB account wel meeredere malen gekoppeld aan TA, heb daar een mail over gehad.

7. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.361
    Trofeepunten:
    558
    De FB miles voor TA reviews is een paar maanden geleden gedevalueerd. Ik doe sinds deze devaluatie geen reviews meer. Ik doe het op mijn laptop, volgens mijn kan het ook op de app, mits je grijze blokje ziet met het aantal miles. Je moet zelf de miles bijhouden en dan kijken bij de bijschrijving of het klopt. Hou rekening met een schommeling van 10%, bij mij is het op 1x na, altijd het aantal miles wat ik ook zelf had bijgehouden.

Lees even dit, het kan 6 weken duren voordat je miles bijgeschreven worden nadat je recensies zijn goedgekeurd.

8. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    Net als @Fripsmaster ben ik ook gestopt omdat het niet meer loonde om te schrijven. In het begin kreeg je soms tot 150 miles per hotel en dat maximaal 4x per maand.

9. Wishaal

Wishaal Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3

10. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    1 keer is idd genoeg dan is het geregeld

11. Wishaal

Wishaal Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3

Dat is natuurlijk lekker. Ik was hiervan nooit op de hoogte anders zou ik allang reviews geven. Haha... Wil je per maand 1500 fb miles dan moet je 75 reviews doen, schiet natuurlijk niet op. Niet de moeite waard denk ik..

12. Wishaal

Wishaal Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3

13. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    Dat lijkt mij dan ook. je ziet het 11 april.

14. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    En trouwens @Wishaal stel je even voor in het daarvoor bestemde topic! Altijd leuk om nieuwe mensen de weg te wijzen in dit complexe wereldje van frequent flyers.

15. Wishaal

Wishaal Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3

Hoe bedoel je?

16. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
  17. Wishaal

Wishaal Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
  18. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.552
    Trofeepunten:
    653
    ga naar de laatste pagina en scroll dan helemaal naar beneden dan kun je daar iets posten

Wishaal vindt dit leuk.
  19. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ik blijf schrijven. Ook mijn vrouw. 3000 miles per maand. Het is wat werk. Maar een makkelijke manier om aan miles te komen. Ik kom zelden ver boven de 100 tekens ;-).
    De hotelreviews doe ik niet meer dat zijn 200 tekens. Gelukkig heb ik werk waar ik veel voor buiten de deur ben (helaas wel alleen met de auto weg) dus kan redelijk wat zaken reviewen.

Flying doc vindt dit leuk.
  20. Wishaal

Wishaal Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3

Bedoel je 3000 fb miles per maand voor 2 personen? Volgens mij kun je persoon per maand maximaal 1500 fb miles sparen? Het lukt bij mij ook aardig, wel wat werk inderdaad. Heb nu ongeveer 50 beoordelingen gegeven.

Deel Deze Pagina