Wanneer: november Waar: Forenom Aparthotel Stockholm Arlanda Kamer: Kleine 2 persoonskamer Aantal overnachtingen: 2 Reden: Voor 81,47 euro kan ik 2*4 uur m'n hoofd neer laten ploffen (ARN-run) en snel een koude douche nemen Wanneer: december Waar: Maby Park & Hotell Arlanda Kamer: Eenpersoonskamer Aantal overnachtingen: 1 Reden: 4 uur slaap voor een prikkie
Wanneer: november Waar: Hilton Krakow Garden Airport hotel Kamer: King room Aantal overnachtingen: 2 Reden: XP-run KRK
Voor die uren slaap 240, in totaal 1080 (als ik goed heb geteld, 120, 120, 120, 120, 120, 180, 180 en 120)
Wanneer: 6 november Waar: AC by Marriott Krakau Kamer: Standard Aantal overnachtingen: 1 Reden: uhm… Wilde eigenlijk iets op de luchthaven boeken omdat ik laat aankom en voor de lunch alweer weg ben. Maar Marriott heeft op de luchthaven geen hotel, en dit is een nieuw hotel met een op het oog fijne spa (voor zover ik al tijd heb om hiervan gebruik te maken) dus dan dit maar eens proberen.
Wanneer: November Waar: IBIS BUD Airport Kamer: Standard Aantal overnachtingen: 2 een an het begin van de rijs en de andere an het einde Reden: positioneering
Bij mij thuis zit ik met een Tommy-economy die los van zijn economy verslaving so wie so alles in Duitsland met de auto wil doen....
Hihi hij heeft binnenkort een nieuwe auto en hij wil niet zo een foeilelijke groene Umwelt sticker meer op de voorruit om in de stad te mogen... Vliegreisjes naar de Duitse steden worden dan weer een optie denk ik...
Wanneer: November Waar: Canopy by Hilton Madrid Kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: XP-run, en dan ook maar meteen even Madrid bekijken. Ben benieuwd naar dit hotel. Volgens mij vrij nieuw.
Wanneer: Eind November Waar: BW Airport hotel CPH Kamer: Standaard, (Gokken op upgrade als Diamond) Aantal overnachtingen: 3 Reden: Heb vliegticket naar CPH
Ze vind met z’n allen in een vliegtuig met COVID nog een beetje spannend. En heeft een lease auto. Soms moet je iets proberen om bevestigd te krijgen dat het een foute keuze is Daarna meteen nr fysio kunnen gaan met m’n rug. Zelfs economy zit beter
Wanneer: eerste week november Waar: Hilton Stockholm Slussen Kamer: Twin deluxe Aantal overnachtingen: Reden: Werk en Stockholm weer eens ervaren
Wanneer: volgende week Waar: Movenpick ambassador hotel Accra Kamer: Executive room king Aantal overnachtingen: 4 Reden: Installatie en training. Dit is zo niet mijn deel van de wereld dat ik leuk vind . Anti Malaria tabletten, gele koorts vaccinatie.
Afgelopen december verbleven, echt ouwe teringbende... Zou liever ander hotel pakken, Sheraton bijvoorbeeld, ook centraler...
Ik dacht dat Scandinavie in het algemeen een hoger welvaarstniveau had..een teringbende voldoet niet zo aan dat imago