ik ben ook nog nooit in Giethoorn geweest. Ben wat trekpleisters gaan doen toen 14 jaar geleden mijn Roemeense vriendin bij mij kwam wonen en dingen wilde zien. Nu sinds Covid ben ik met een binnenlandse inhaalslag bezig..Ik heb Nederland herontdekt (in positieve zin dat moet ik wel zeggen...). Ik heb ook nog nooit zoveel hotelovernachtingen in Nederland gedaan als dit jaar...
Wanneer: November Waar: Canopy by Hilton Madrid Castellana Kamer: King Room Aantal overnachtingen: 4 Reden: Bezoek aan dochter van mijn vriendin en paar dagen eruit.
Wanneer: November Waar: Hilton Dublin Charlemont Place Kamer: Superior double Aantal overnachtingen: 3 Reden: Jameson en Guinness Wanneer: November Waar: Hilton Vienna Park Kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Wiener schnitzel en apfelstrudel Wanneer: November Waar: Atocha Hotel Madrid, Tapestry Collection by Hilton Kamer: King deluxe room Aantal overnachtingen: 4 Reden: Tapas
Wanneer: Januari Waar: Doubletree Sittard Kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Het nieuwe jaar meteen maar aftrappen met een nieuwe DoubleTree.
Wanneer: Oktober Waar: Sheraton Düsseldorf Kamer: Executive (met lounge access) Aantal overnachtingen: 1 Reden: vroege vlucht naar Palma de Mallorca Wanneer: Oktober Waar: Palacio Can Marques, Palma Mallorca Kamer: Junior suite Aantal overnachtingen: 6 Reden: paella en sangria
Wanneer: Eind Dec Waar: Hilton Rotterdam Kamer: King Room (hopelijk met upgrade) Aantal overnachtingen: 2 Reden: Het reizen binnen NL is me ook wel bevallen afgelopen jaar, hoewel gelukkig nu weer veel in het buitenland kan. Om jaar af te sluiten 2 nachten Hilton Rotterdam geboekt, 1 keer lekker dineren bij JAQ en 1 keer Amex dining credit opmaken (moet nog beslissen waar). De kamer prijzen zijn momenteel prima en de lounge is ook alweer tijdje open, zin in!
Wanneer: aankomend weekend Waar: IHG Hotel Indigo Barcelona - Playa Catalunya Kamer: Standard Double (wss upgrade) Aantal overnachtingen: 3 Reden: Vriend bezoeken, zon tanken en nog wat puntjes sprokkelen voor Spire Elite.
Wanneer: November Waar: Ibis Den Haag Scheveningen Kamer: Familiekamer met een balkon Aantal overnachtingen: 1 Reden: Nachtje in Den Haag en daarna naar een Landal huisje voor een paar weken. Wanneer: December Waar: Traders Hotel Qaryat Al Beri Abu Dhabi, by Shangri-la Kamer: Superior room Aantal overnachtingen: 2 Reden: Kadootje van Etihad airways, gratis 2 nachten verblijven tijdens stopover. Wanneer: December Waar: Swissotel Al Murooj Dubai Kamer: Swis executive Aantal overnachtingen: 4 Reden: Accor Suite night upgrades verzilveren, musea en woestijn bezoek.
Wanneer: Kerst en Nieuwjaar Waar: JW Marriott Marquis Dubai Kamer: standaard kamer geboekt, Titanium upgrade is meestal een suite. Overnachtingen: 12 Reden: zeer goede company rate en geen zin in kerst geneuzel met (schoon)familie
Wanneer: eind januari Waar: Six Senses Uluwatu Kamer: Sky Suite Overnachtingen: 2 Reden: verjaardag vieren. Eerste keer Six Senses, ben benieuwd.
Wanneer: November Waar: Best Western Airpark Hotel Los Angeles Kamer: King Bed Overnachtingen: 1 Reden: Aankomst laat uit IAH Waar: Best Western Parker Inn Kamer: King Bed Overnachtingen: 1 Reden: met omweg naar LAS Vegas Waar: Hotel Excalibur Kamer: 2 Queen upper floor Overnachtingen: 4 Reden: vakantie
Wanneer: aankomend weekend Waar: Mercure St. Julian's Malta Kamer: Standard double queen met balkon Overnachtingen: 4
Wanneer: komend weekend Waar: Doubletree Jakarta Kamer: King Executive Room Overnachtingen: 1 Reden: Na vijf nachten quarantaine hotel even wat anders voor we de volgende dag op het vliegtuig stappen (gelijk vliegen qua vlucht timing en clearance moment niet mogelijk).
Wanneer: 1 Jan Waar: Doubletree by Hilton Sittard Kamer: King Room Overnachtingen: 1 Reden: Zag in de app dat deze tent (eindelijk) haar de deuren opent op 1-Jan-2022 en leek me genoeglijk de opening mee te maken. Voor oud-en-nieuw al bij familie in het zuiden en dagje langer vond ik ook geen straf.
Idd, maar mijn rate is zo laag dat ik twijfel of ze wel een suite weggeven. Ook omdat wij er 12 nachten zijn. Maar let’s see. Credits voor nachten krijg ik niet. Maar minder relevant vanwege de automatische verlenging van mijn Titanium level door Marriott t/m 2023.
Wanneer: Volgende week Waar: Doubletree by Hilton Krakau Kamer: Twin guest room Overnachtingen: 2 Reden: even snel nog een paar dagen er tussenuit nu daar nog geen strenge maatregelen gelden. Nog nooit in Krakau geweest dus kwam mooi uit dat de tickets zeer goedkoop waren.
Wanneer: dit weekend Waar: Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport Kamer: Standard room, 1 queen Overnachtingen: 2 Reden: XP runs
Wanneer: nu Waar: Dusseldorf, Intercontinental Hotel. Kamer: Executive suite met balkon Status : IHG Spire Ambassador Overnachtingen : 3 Reden: Kerstmarkt bezoeken/weekendje weg.
Wanneer: zaterdag Waar: Best western schiphol Kamer: lekker goedkoop Status : Diamond Overnachtingen : 1 Reden: Vroege vlucht naar CPH waar alles open is Update: Zoals het er nu naar uitziet is vanaf zaterdag restaurant/bar dicht om 1700 uur..op de kamer eten drinken helaas...