Ja ben ik mee eens. Ik heb er vorige maand verbleven (of is het alweer 2 maanden? ) en de omgeving is ook 1 grote bouwput.
Oei. Dank voor het advies. Ik ben er gelukkig minder lang/veel. Vooral buiten de deur. Ben een keer eerder in “luxe hotel” in Stockholm geweest daar was ik ook al niet van onder de indruk. Alles heeft een hoog “interieur gesloopt met snow boots en skilatten gehalte”. Ga even prijzen bekijken. Was een relatief goedkope boeking. Waarschijnlijk vanwege die “ouwe teringbende”
Wanneer: November Waar: Courtyard Queretaro, MX Kamer: Standard King, hopelijk nog een upgrade Aantal overnachtingen: 2 Reden: Paar dagen Queretaro Wanneer: November Waar: Hotel Madi San Miguel de Allende, MX Kamer: Standard King Aantal overnachtingen: 2 Reden: Paar dagen San Miguel de Allende Wanneer: November Waar: Conrad Midtown NY Kamer: 1 Bedroom Suite, hopelijk nog een upgrade Aantal overnachtingen: 4 Reden: Paar dagen NY nu de VS weer open is Wanneer: November Waar: Na'ala Tulum Kamer: Deluxe Aantal overnachtingen: 7 Reden: Laatste weekje van de vakantie aan het strand doorbrengen Wanneer: November Waar: W Mexico City Kamer: Wonderful Guest Room King, hopelijk nog een upgrade Aantal overnachtingen: 1 Reden: Laatste dag CDMX
Wanneer: November Waar: DoubleTree Amsterdam NDSM Soort kamer: Queen, maar verwacht op een dinsdagnacht toch wel een upgrade..? Aantal overnachtingen: 1 Reden: Moet de dag erna heel vroeg om de hoek zijn, mooi moment om meteen even wat punten te pakken.
Upgrades wisselen hier een beetje. 1x hoekkamer met uitzicht gehad (2 categorien omhoog) en 1x naar kamer met uitzicht (1 categorie hoger). Met Gold status.
Afwachten dan maar! Zit nu trouwens bij het kopje "reguest upgrade" in de app alleen maar betalende opties achter, voorheen was dit toch gewoon een algemeen iets dat je aan kon geven voor een upgrade in aanmerking te komen?
Hotel: Tapestry Atocha Madrid kamer: standaard king Nachten: 1 Reden: werk, en deze een keer proberen in plaats van Doubletree Prado of Hilton Airport
Alweer een tijd geleden (welk hotel niet in deze tijden?). Nette upgrade naar uitzicht vanwege gold card, verder redelijk standaard Radisson en daardoor een vergetelijk verblijf van een nacht.
Heb daar in februari geslapen en was OK hoor. Niet echt memorabel. Vind het restaurant niet heel gezellig, maar ga toch altijd naar de Wagamama om de hoek
Wanneer: Oktober Waar: Hilton Antwerp Old Town Kamer: King Junior Suite King Royal Suite Aantal overnachtingen : 1 Reden: Werk Wanneer: November Waar: Hilton Royal Parc Soestduinen Kamer: King Room Aantal overnachtingen : 1 Reden: Vrienden bezoeken Wanneer: November Waar: Hampton Inn and Suites Santa Monica Kamer: King Room Aantal overnachtingen : 2 Reden: Paar dagen CA Wanneer: November Waar: Hampton Inn Santa Cruz Kamer: King Room Aantal overnachtingen : 1 Reden: Paar dagen CA Wanneer: November Waar: Hampton Inn Santa Cruz Kamer: King Room Aantal overnachtingen : 1 Reden: Paar dagen CA Wanneer: November Waar: Hilton Modesto Kamer: King Room Aantal overnachtingen : 2 Reden: Paar dagen CA Wanneer: November Waar: Hilton San Francisco Kamer: King Room Aantal overnachtingen : 3 Reden: Paar dagen CA
Wanneer: November Waar: Mandarin Oriental Jakarta Kamer: Urban Suite Aantal overnachtingen : 4 Reden: Quarantine. Met z'n drieën is een high end hotel niet zo veel duurder dan andere hotels.
Wanneer: December Waar: The Glenview Hotel & Leisure Club, Wicklow mountains Kamer: Standaard Aantal overnachtingen : 6 Reden: Wandelen in de Wicklow mountains en X-mas met family na 2 jaar!
Wanneer: November Waar: Best Western Gouda Kamer: Executive Aantal overnachtingen : 2 Reden: Nog nooit in Gouda geweest.
Zal even naar je zwaaien . Alleen niet als je in een weekend komt, dan ben ik namelijk aan het "runnen".....
Het valt mij sowieso op dat veel Nederlanders meer van het buitenland gezien hebben dan van hun eigen land..Toen ik nieuw was hier ben ik als een malle alle trekpleisters gaan bezoeken. Verbaasde collega's bijvoorbeeld toen ik naar Giethoorn ging: "Ga je daar heen? das toch niks?"
Ben een paar maanden geleden ook pas voor de eerste keer sinds mn 36 jarige levensloop in Giethoorn geweest.