Dat is ook zeker het plan, 3 nachten achter elkaar Klopt het nou dat er op 22 oktober weer extra versoepelingen zijn in Ierland?
Tja..Ik ben Ierse......mijn moeder sopte de fopspeen in de Whiskey om me stil te krijgen. (dat mij stil krijgen is overigens niemand gelukt...). Dat we in Ierland 2 meter afstand hebben in plaats van 1,5 meter komt omdat we dronken kunnen omvallen...
Wanneer: eind oktober Waar: Hilton Milan Kamer: 2 Twin Aantal overnachtingen: 3 Reden: Paar daagjes Milaan verkennen
Wanneer: Morgen. Waar: Victoria Marriott Inner Harbour Kamer: Superior Balcony King Suite Aantal overnachtingen : 2 Reden: Walvissen/orca's spotten op vaartocht.
Wanneer: Oktober Waar: Hilton Antwerp Old Town Kamer: King Guest Room (verwacht upgrade i.v.m. diamond status) Aantal overnachtingen : 1 Reden: Dagje relaxen
Wanneer: November Waar: Istanbul - Orientbank, ST Regis, JW Marriott Kamer: Normale kamers geboekt, maar SNA’s ingezet Aantal overnachtingen : 3x 2 Reden: vakantie
Wanneer: Morgen Waar: Casa Bucovineana, Vatra Dornei, Bucovina Kamer: 2 persoons Aantal overnachtingen : onbekend, minimaal 2 Reden: Wandelen in de Karpaten...na 2 jaar...
Leuk! Ik vond het treinstation daar zelfs al erg leuk, https://www.google.com/search?q=gar...HfI9AJMQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1920&bih=955&dpr=1 Niet te veel palincă drinken he?
Wanneer: November Waar: Hilton Schiphol Kamer: Airport View Corner Aantal overnachtingen : 1 Reden: nog nooit geweest en dit lijkt me een relaxte start van de vakantie.
Wanneer: November Waar: Leonardo Hotel Dortmund Kamer: Comfort Aantal overnachtingen: 1 Reden: Dortmund-Ajax. Ik heb m'n vrienden nog geprobeerd over te halen in het enige Hilton (Hampton) van de stad te overnachten, maar ze vonden het te duur (ik eigenlijk ook )
Wanneer: afgelopen weekend Waar: Hilton Garden Inn Mannheim Kamer: Twin Aantal overnachtingen : 2 Reden: weekendje weg met goede vriendin.
Wanneer:24 november Waar: Praag Hotel:Novotel WenceslasSquare Want: Slavia-Feyenoord Met Ibis Business card is mijn status Gold geworden. Ben benieuwd wat dat oplevert…..