Onverwachts een extra tripje en dus een extra overnachting geboekt: Wanneer: 17-09-2021 tot 18-09-2021 Waar: Renaissance Warsaw Airport Hotel Kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: 5-sterren, zeer goede recensies en slechts € 75,- voor een tweepersoonskamer.
Wanneer: volgende week Waar: Casa Alberola Alicante, Curio Collection by Hilton Kamer: Carmen room sea view Aantal overnachtingen: 4 Reden: Zeer goed bevallen de vorige keer. Zoals meestal een echt Curio top hotel en service. Dit keer met uitzicht.
Wanneer: volgende week Waar: CitizenM Rotterdam Kamer: standaard Aantal overnachtingen: 2 Reden: begravenis Wanneer: volgende week Waar: CitizenM Schiphol Kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: langer blijven liggen voor de vlucht.
Waar: Moxy Utrecht Wanneer: Dinsdagavond Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Rationale: Dagje naar een klant en een keer wat anders dan het het Hampton by Hilton. Waar: Merici Sittard Wanneer: Volgend weekend Soort kamer: Junior Suite Aantal overnachtingen: 2 Rationale: Genoeg karmapunten voor dit jaar verzamelen door vrijwilligerswerk te doen (Maas Cleanup).
Het is allemaal nog wat onwerkelijk, maar ik hoorde gister dat we weer een visum voor Indonesië kunnen aanvragen. Ik had toevallig al wat hotels geboekt voor het einde van het jaar. Nu dit dus een iets hogere kans heeft op daadwerkelijke doorgang deel ik ze hier even. Waar: Hilton Bali Wanneer: eind december Soort kamer: King Clifftower Ocean View Aantal overnachtingen: 2 Reden: prima hotel om mee af te trappen daar. Deze kamers hebben een flink balkon. Waar: Conrad Bali Wanneer: eind december Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 5 Reden: Mooi hotel, lekker even vijf nachten ontspannen. En dat alles voor 80K Hilton punten. Waar: Intercontinental Bali Wanneer: kerstdagen Soort kamer: King Jimbaran Deluxe Aantal overnachtingen: 3 Reden: prachtig hotel met mooie view op het vliegveld (hopelijk dan iets meer vliegbewegingen). Prijzen echt ongelofelijk laag. Zoals ik hierboven al schrijf: het is gewoon een beetje onwennig, durf er bijna niet vanuit te gaan dat dit allemaal door kan gaan. Met deze hotels krijg ik er nog meer zin in dan ik al had .
Waar: BW AMS en GOT Wanneer: divers Soort kamer: cheapo Aantal overnachtingen: 1 per keer AMS, 2 in GOT Reden: Vroege vluchten/late aankomsten + Fast track diamond en dan hopelijk statusmatchen... Nooit geweest maar wel een vaag iets ..AMS is een soort halve Bastion hotel maar toch een BW? Kan iemand dat nader verklaren?
Ben echt heel benieuwd naar je ervaring bij Merici Sittard. Zou je misschien je ervaring kunnen posten na je verblijf? Lees er zoveel verschillende reviews over op internet!
Ik zal er t.z.t. op het daarvoor bestemde topic een korte review over schrijven. Dit zal echter nog wel even duren, daar m'n moeder een ernstig ongeval heeft gehad toen we onderweg waren naar Sittard en we als de wiedeweerga omkeer moesten maken. Het eerste positieve punt kan ik in ieder geval wel al noemen. M'n vrouw nam contact op met het hotel om te melden dat we, gezien de situatie, niet zouden komen. De receptioniste kwam zelf met de suggestie om de boeking naar een later tijdstip te verplaatsen. We gaan nu in november. Ik had de boeking via hotels.com gedaan omdat er geen ledenvoordelen zijn via de website van Accor, dus eigenlijk had dat proces via Expedia moeten lopen. Daarnaast was de boeking offiiceel niet meer annuleerbaar op zo'n korte termijn. Al met al is het "slechts" geld en waarschijnlijk had ik via m'n verzekering het geld nog wel terug kunnen krijgen. Dit was echter super attent van de receptioniste/het hotel.
Het komt niet of zelden tot nooit voor. Maar ik heb ze een 10 gegeven in de beoordeling. Je kunt bij wijze van spreken van de grond eten, alles is schoon en mooi zonder beschadigingen. Vriendelijk personeel, receptie wist het natuurlijk maar zelfs in het restaurant herkenden ze ons van paar maanden terug. Indien je met de trap loopt wordt je op iedere verdieping door housekeeping begroet mochten ze daar net in de buurt zijn. Top service met alles, niets is te veel, alles kan geregeld worden. Geen upgrade omdat het hotel volgeboekt zat maar dat is natuurlijk geen probleem. Service ontbijt, mix van a la carte en paar self service items. Ik zou er zonder nadenken weer boeken.
Wanneer: volgende week Waar: Mövenpick Nürnberg Airport Kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: XP run, Late aankomst en vroeg vertrek anders hadden we Hilton in de stad gekozen. Wanneer: volgende week Waar: Hilton Garden in Krakow airport Kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: XP run Wanneer: volgende week Waar: Athenee Palace Hilton Bucharest Kamer: King Premium Aantal overnachtingen: 3 Reden: pleasure stay tijdens XP run Wanneer: week erna Waar: Hilton Garden in Krakow airport Kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: XP run Wanneer: week erna Waar: Mövenpick Nürnberg Airport Kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: XP run, Late aankomst en vroeg vertrek anders hadden we Hilton in de stad gekozen.
Wanneer: volgende week Waar: Elia ermou Athens Kamer: Family deluxe Aantal overnachtingen: 3 Reden: Eindelijk vakantie! Eerst paar dagen Athene en dan door naar Kreta. Heb paar weken geleden voor het werk in dit hotel gegeten en ze hebben een fantastisch dakterras. En goed eten. Ligging is ook erg goed op 300 meter van Syntagma metro station dat een directe verbinding met het vliegveld heeft. Wanneer: volgende week Waar: Avra Imperial Platanias Kreta Kamer: Deluxe king with pool Aantal overnachtingen: 4 Reden: Eerste keer op Kreta. Doen gelijk een rondje om het eiland. Wanneer: week erna Waar: The Royal senses resort & Spa. Curio Collection by Hilton Kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 4 Reden: Hilton punten spenderen. Dit is een van de weinige Hilton hotels op het eiland. Het is splinternieuw (geopend in Juni) dus ben benieuwd! Hopelijk mooie upgrade als Diamond member. Wanneer: week erna Waar: Pignolia suites Larapetra Kamer: Grand suite met tub and sea view Aantal overnachtingen: 4 Reden: Ook nieuw kleinschalig resort.
Wanneer: deze week Waar: Ibis Styles Luxembourg Centre Gare Kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 4 Reden: Land bezoeken waar ik nog nooit ben geweest en zo dichtbij ligt
Wanneer: oktober Waar: Doubletree NDSM Kamer: Queen Aantal overnachtingen: 0 (daystay) Reden: verder mijn Diamond status voor 2024 veilig stellen Wanneer: november Waar: Novotel Dusseldorf Airport Kamer: Standard Aantal overnachtingen: 1 Reden: vroeg op voor een XP-run Wanneer: januari Waar: Doubletree Sittard Kamer: King Aantal overnachtingen: 2 Reden: even kijken hoe deze DT is
Wanneer: Oktober Waar: Hilton Garden Inn Dublin Custom House Kamer: King Aantal overnachtingen: 3 Reden: Verjaardag van de vrouw
Wanneer: morgen Waar: Doubletree NDSM Kamer: Queen Aantal overnachtingen: 0 (daystay) Reden: Rustig werken
Wanneer: deze week Waar: Hilton Garden Inn Zürich Limmattal Kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 3 Reden: Kort reisje door Europa
Zag zojuist dat DoubleTree The Morrison een mooie prijs was, dus overgestapt van HGI naar een DT Iemand ervaring met dit hotel toevallig?
Wanneer: oktober Waar: Marriott Al-Jaddaf Dubai Kamer: standaard (maar wordt hopelijk een suite door Bonvoy Titanium status) Aantal overnachtingen: 2 Reden: Vakantie Wanneer: oktober Waar: Grosvenor House Dubai Kamer: standard (maar wordt hopelijk een suite door Bonvoy Titanium status) Aantal overnachtingen: 5 Reden: Vakantie