Wanneer: vandag Waar: Best Western Kantstrasse Berlijn Kamer: Double Status: Diamond Select Overnachtingen: 1 Reden: verschoven vlucht. Mijn eerste rewards night bij BW. Die 12‘000 punten had ik door akties en bonussen al met 2.6 overnachtingen binnen.
Wanneer: komend weekend Waar: Ibis Styles Arnhem Kamer: Standard kamer (ik hoop op een upgrade naar een studio, ivm meer ruimte en zithoek) Status: Platinum Accor. Overnachtingen: 1 Reden: Familie bezoek in Arnhem, het is een nieuw hotel dus 4x rewards punten en het was maar 48,10€ voor de kamer. Ik verwacht er ook niet al te veel van.
Wanneer: maart Waar: Doubletree by Hilton Dubai M Square Kamer: King Executive Status: Gold Overnachtingen: 7 Reden: Even een weekje zon pakken. Na aanleiding van alle reviews erg benieuwd naar dit hotel.
Wanneer: Komende week Waar: Conrad, Caïro Kamer: King Executive Premier (hopelijk met komt er nog een mooie upgrade). Status: Diamond Overnachtingen: 5 Reden: De eerdere mooie fare naar CAI van Airfrance niet aan mij voorbij kunnen laten gaan. Voorkeur had eigenlijk het Fairmont, wat er als een super hotel uitziet. Echter, het Conrad was op punten te boeken, 30k/n + 5de nacht gratis. Kom je op een waarde rond de 1 cent per punt, prima deal. Zo blijft het reizen betaalbaar . Nu nog een Nijl cruise boeken.
Wanneer: april Waar: Londonhouse Chicago Kamer: 2 Double Bedroom Status: Diamond Overnachtingen: 3 Reden: dit hotel was eigenlijk net wat boven ons budget, maar een mede forumlid heeft me meegenomen in de wondere wereld van de Hilton Price match. Hierdoor ging er feitelijk 25 procent van de prijs af waardoor we voor een nette prijs in dit hotel zitten.
Waar: Holiday Inn Continental Lissabon Wanneer: April Soort kamer: Suite Aantal overnachtingen: 3 Reden: Een paar dagen naar de zon. De suite in de HI was per nacht € 80 goedkoper dan de goedkoopste kamer in het IC.
Wanneer: April Waar: Conrad, Bangkok Kamer: Grand Premium King Status: HH Gold Overnachtingen: 3 Reden: Vakantie Wanneer: April Waar: Kacha Resort & Spa, Koh Chang Kamer: Seaside Deluxe Status: n.v.t. Overnachtingen: 4 Reden: Vakantie Wanneer: April Waar: Paradise Resort, Koh Chang Kamer: Villa with Private Pool Status: n.v.t. Overnachtingen: 3 Reden: Vakantie Wanneer: April Waar: Seavana Beach Resort, Koh Mak Kamer: Jacuzzi Balcony Seaview Status: n.v.t. Overnachtingen: 5 Reden: Vakantie Wanneer: April Waar: Millennium Hilton, Bangkok Kamer: King Premium River View Status: HH Gold Overnachtingen: 2 Reden: Vakantie Zo, ik ben er klaar voor.
Waar: Holiday Inn Express Hoofddorp Wanneer: April Soort kamer: 1 Double Bed Aantal overnachtingen: 1 Reden: Ik realiseerde me te laat dat ik op 2e Paasdag naar LIS zou vliegen. Een feestdag met laat OV en een vroege vlucht, ik neem maar geen risico. Het hotel heeft een shuttlebus naar Schiphol.
Waar: Grand hotel Amstelveen Wanneer: gisteren Soort kamer: Junior art suite Aantal overnachtingen: 1 Reden: Bezoek bij een klant die dit geregeld heeft.
Waar: Six Senses Uluwatu Wanneer: juni Soort kamer: Sky Suite Aantal overnachtingen: 1 Reden: vakantie Waar: Intercontinental Bali Wanneer: juni Soort kamer: Club Duplex Garden View Aantal overnachtingen: 2 Reden: vakantie Waar: Alila Ubud Wanneer: juni Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 2 Reden: vakantie. Mooi tarief gescoord met ontbijt, upgrade, etc. Vergelijkbaar met Hyatt Privé maar dan veel goedkoper (wel non-refundable). Waar: Hilton Garden Inn Bali Wanneer: juni Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 1 Reden: When in Rome. Waar: Hilton Garden Inn Singapore Wanneer: juni Soort kamer: King High Floor met balkon Aantal overnachtingen: 1 Reden: wat een genot dat je gewoon weer een nachtje Singapore kunt plannen zonder al te veel gedoe.
Waar: Hilton Garden Inn Krakow Airport Wanneer: dit weekend Soort kamer: King Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: KRK run met korte nacht
Waar: Novotel London Paddington Wanneer: mei Soort kamer: Superior queen Aantal overnachtingen: 2 Reden: London eindelijk weer eens bezoeken Waar: Doubletree by Hilton Glasgow Central Wanneer: mei Soort kamer: King Room Aantal overnachtingen: 2 Reden: Glasgow bezoeken Waar: Novotel Edinburgh Centre Wanneer: mei Soort kamer: Superior queen Aantal overnachtingen: 2 Reden: Edinburgh bezoeken
Wanneer: Mei Waar: Fairmont Hotel Vancouver Kamer: Fairmont King Status: ALL Gold Overnachtingen: 4 Reden: Vakantie
Wanneer: morgen Waar: DT NDSM Kamer: Queen Overnachtingen: geen, daystay Reden: work Wanneer: april Waar: DT Sittard Kamer: King Overnachtingen: 1 Reden: weekendje weg Wanneer: juni Waar: DT Sittard Kamer: King Overnachtingen: 1 Reden: werk in Roermond de volgende ochtend Wanneer: augustus Waar: Hilton Stockholm Slussen Kamer: Queen Overnachtingen: 1 Reden: avondje voordat een weekje workshops begint
Waar: Intercontinental Athens Wanneer: Eind maart Soort kamer: 1 King Bed Premium Aantal overnachtingen: 3 Reden: Lang weekend Athene. Ik ben nog in dubio om vanwege de zeer late aankomst de eerste nacht naar een airport hotel om te boeken. Dat is nl. ook de duurste nacht van de drie. Tevens 20K bonuspunten voor IHG Ambassador (info) Edit: eerste nacht omgeboekt naar Holiday Inn Athene Airport.
Waar: DoubleTree by Hilton Sittard Wanneer: Dit weekend Soort kamer: Queen Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Genieten van het mooie weer in Zuid-Limburg
Waar: Hilton Slussen, Stockholm Wanneer: April Soort kamer: Queen Guest Room Aantal overnachtingen: 4 Reden: Weekend weg met de vrouw. Hilton's Price Match Guarantee aangevraagd.
Waar: Sofitel the Obelisk Dubai Wanneer: April Soort kamer: Deluxe King Aantal overnachtingen: 5 Status: Gold Reden: Vakantie, hotel is nieuw en mooie prijs aan het begin van het laagseizoen. Lokatie naast de metro is ook handig.
Waar: Beara Peninsula (we doen de Beara way walking route) Wanneer: april Soort kamer: Tent Aantal overnachtingen: 7 Reden: Wild kamperen.
Wanneer: begin april Waar: Edition London Kamer: Queen Status: Marriott Bonvoy Titanium Overnachtingen: 3 Reden: Werk Eerste bezoek aan London sinds 2,5 jaar. Het reizen is weer begonnen.