Even een voorlopige planning gemaakt voor oktober. Wanneer: oktober Waar: Waldorf Astoria Bangkok Kamer: King Deluxe Park View Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: goede verhalen over gehoord, vroege aankomst op BKK en met Impresario geboekt waardoor late checkout zou moeten kunnen. Wanneer: oktober Waar: Millennium Hilton Bangkok Kamer: King Deluxe Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: goede ligging, schijnt een goede Hilton te zijn. Wanneer: oktober Waar: Doubletree Kuala Lumpur Kamer: King Guest Room Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Prettig hotel in KL, beetje nostalgisch om hier weer eens naar terug te gaan. Wanneer: oktober Waar: Hilton Kuala Lumpur Kamer: Hilton Deluxe Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Dit hotel de vorige keer overgeslagen en schijnt erg goed te zijn. Daarnaast direct bij KL Sentral, handig om de volgende dag de trein te nemen naar KLIA. Wanneer: oktober Waar: Hilton Garden Inn Jakarta Kamer: King Guest Room Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Nieuw hotel in Jakarta, vorige keer lastminute geannuleerd. Nu een late aankomst op CGK, hotel ligt redelijk dichtbij. Wanneer: oktober Waar: Doubletree Jakarta Kamer: King One Bedroom Suite (had eigenlijk King Exec. geboekt, maar wederom staat er al een upgrade in) Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: goed hotel, late vlucht vanuit CGK dus alle tijd om even te ontspannen hier.
Mooi uitzicht vanuit de executive lounge in het Bangkok Hilton (of vanuit de skybar maar dan betaal je voor 2 cocktails meteen een nachttarief ), vond zelf het service niveau van het Conrad Bangkok beter, maar de locatie van het Hilton was top, zwembad ligt ook erg mooi aan de rivier. De onderste 2 hotels in Jakarta ben ik ook van plan te boeken voor november. Wellicht ook nog een uitstapje naar/via KUL dus wellicht dat ik die hotels ook nog meepak
Waldorf had ik ook overwogen, uiteindelijk gegaan voor de Conrad. Het zwembad buiten was erg nice. Bedoel je trouwens een vroege check-in, omdat je vroeg op BKK aankomt? En die Millenium is wel tof. Er ligt naast dat hotel een grote mall, het zwembad is erg nice (die kijkt zo de rivier over) en de lounge op het dak is ook erg nice. En er is een pendelbootje naar de andere kant. Heb ik meegevaren maar ook meteen weer terug vanwege tijdgebrek.
Nee, ik bedoel eigenlijk dat ik vroeg aankom én laat kan uitchecken. Dan stretch je zo'n stay een beetje waardoor het de moeite waard is.
Wanneer: eind mei Waar: Doubletree Amsterdam NDSM Kamer: Queen guestroom Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: Diamond worden. (als de fasttrack telling goed gaat tenminste)
Wanneer: juni Waar: Intercontinental Bali Sanur Kamer: Junior Suite Ocean View Status: Diamond Ambassador Overnachtingen: 1 Reden: weer eens in Sanur kijken, schijnt behoorlijk opgeknapt te zijn. Dit is het voormalige Fairmont en is nieuw bij IHG. Even proberen dus.
Wanneer: mei Waar: Doubletree Amsterdam NDSM Kamer: Queen Guestroom Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: Diamond status halen. (als de fasttrack telling goed gaat tenminste)
Wanneer: augustus Waar: Novotel Brussels Airport Kamer: Standard Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: late aankomst vanuit ARN en de dag erna vroeg naar MAN Wanneer: september Waar: Ibis Praha Wenceslas Square Kamer: Standard Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: wilde een ander hotel voor de verandering
Wanneer: medio mei 2022 Waar: Ritz Carlton Marina Del Rey Kamer: heb een standaard king geboekt Status: Marriott Bonvoy Titanium Overnachtingen: 3 Reden: business trip
Wanneer: Juni Waar: DoubleTree by Hilton Dubai M square Hotel & Residences Kamer: King Guest Room Status: Diamond (tegen die tijd) Overnachtingen: 2 Reden: Omdat die SV mileage run ook een hotel nodig heeft en omdat dit de goedkoopste met executive lounge is. Wel kwam ik erachter dat de lounge geen drank serveert, maar daar ben ik dan toch al aan gewend na de alcohol loze vlucht.
Wanneer: eind mei Waar: DoubleTree by Hilton Dubai M square Hotel & Residences Kamer: King Guest Room Status: Diamond Overnachtingen: 2 Reden: In alles dezelfde reden als @Vliegende_Keep hierboven
Wanneer: juni Waar: Hilton Garden Inn Boekarest Kamer: King Guest Room Status: geen Overnachtingen: 1 Reden: mini XP run, vriendin bezoeken
Wanneer: Juli Waar: Hilton Budapest Kamer: King Superior Status: Diamond Overnachtingen: 3 Reden: Goedkoop biertjes drinken in de zon
Wanneer: mei Waar: HGI Montreal Midtown Kamer: king Status: gold Overnachtingen: 3 Waarom: citytrip, nieuw hotel (5000 bonuspunten) in de buurt van OV. Tijdje terug al geboekt gelukkig, prijs nu verdubbeld
Wanneer: juli Waar: Hilton Garden Inn Krakow Kamer: Queen Status: Diamond Overnachtingen: 2 Reden: werk N.B.: ik wilde eigenlijk in de nieuwe Curio verblijven, die zou in juni open gaan, maar wordt september. Wanneer: september Waar: Hilton Sofia Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 2 Reden: werk
Wanneer: Juni Waar: Canopy by Hilton Dubai Al Seef Kamer: King with City View Status: Diamond Overnachtingen: 2 Reden: Had eerst DoubleTree Dubai M square geboekt maar deze blijkt geen lounge meer te hebben, dan maar via AMEX Canopy geboekt incl 100USD credit en evening tasting natuurlijk. Lees positieve verhalen over het koppelen van HH account en nachten/punten gecrediteerd krijgen. Ik zal na m'n verblijf nog even laten weten of dit gelukt is.
Wanneer: Juni Waar: Hilton Antwerpen Kamer: King Guest Room (upgrade naar King Executive Room) Status: Gold Overnachtingen: 2 Reden: Even eruit en Diamond fasttrack
Wanneer: Juni Waar: DT Sittard Kamer: Queen guest room (geen upgrade, blijkbaar was het hotel vol). Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Even eruit ivm verjaardag Wanneer: Juni Waar: Wasserturm Hotel Cologne, Curio Collection by Hilton Kamer: King Aqua Deluxe Room (king junior suite) Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Even eruit ivm verjaardag.