Vast aan het plannen voor mijn vakantie naar Bali in februari. Wanneer: Februari 2023 Waar: Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport Status: HH Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Meteen van vliegveld naar hotel en voor 5000 punten moet je dit wel doen vind ik. Hotel kost dus 5000 punten of 45 euro, nu kan je momenteel voor 50 USD ook 5000 punten kopen met een bonus van 4000 punten extra. Dit dus gedaan en omgerekend betaal ik dus slecht een paar euro voor een nacht.
En de nieuwe GM kent ook weer suite upgrades toe aan Diamond leden zie ik nu (ik zit er vannacht). Niks mis mee voor die 5/K.
Wanneer: September Waar: Hilton Bucharest airport Status: nu geen, Status match wordt aangevraagd Overnachtingen: 2 Reden: layover-nights naar en terug uit IAS
Wanneer: oktober Waar: Crowne Plaza JFK Kamer: Premium High Floor Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Layover JFK. Met punten nog enigszins betaalbaar. Bijzonder dat het aantal punten voor de Premium High Floor hetzelfde is als de reguliere kamer.
Wanneer: eind 2022 Waar: GrosvenorHouse Dubai Kamer: standaard, tot nu toe altijd een mooie suite of 2-3 kamer appartement gekregen Status: Marriott Bonvoy Titanium Reden: 10 dgn uitrusten en vooral niks doen. Het blijft een van de betere Marriott Hotels in Dubai. Met een aantal fijne restaurants (Budha bar / Toro Toro).
Wanneer: deze week Waar: Ibis Paris CDG Kamer: Standard Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: late vlucht vanuit DUS Wanneer: eind deze maand Waar: Ibis Styles Almere Kamer: standard Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: verjaardag van een vriend Wanneer: september Waar: Ibis Praha Wenceslas Square Kamer: Twin Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: late vlucht vanuit AMS Wanneer: september Waar: DT Sittard Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: dagje weg Wanneer: oktober Waar: DT Sittard Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: begin vakantie
Wanneer: augustus Waar: Hilton Garden Inn Riga Old Town Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 2 Reden: Tripje Wanneer: augustus Waar: Scandic Victoria Tower (Stockholm) Kamer: King Status: N/a Member Overnachtingen: 2 Reden: Tripje Wanneer: augustus Waar: Pullman Berlin Schweizerhoff Kamer: King Status: Gold Overnachtingen: 2 Reden: Tripje Hilton in Stockholm was dubbel zo duur en blijkbaar zijn ze er aan het verbouwen? Hilton in Berlin is zo te zien sinds 1980 niks meer aan gedaan, helaas pass.
Hoe weet je dit, @lloydje33 ? Ik ben er in ook in augustus maar zag het nergens staan bij het boeken.
Vind het Hilton aanbod ook altijd een beetje tegenvallen in zo'n grote stad. Dan heb je 3 Hamptons maar dan mis ik toch wel een DT als tussenklasse tussen het Hilton en de Hampton's.
Wanneer: 2023 Waar: Conrad Bali Kamer: Deluxe King Pool View Status: HH Diamond Overnachtingen: 5 Reden: Vakantie, geboekt via Impresario agent, 5 nachten verblijven > 4 betalen, met 100 dollar credit.
Volgende vakantie weer voor de deur staan: Wanneer: augustus Waar: Conrad Dubai Status: HH Diamond Reden: nachtje overstap Wanneer: augustus Waar: Conrad Bali Status: HH Diamond Reden: ook geboekt met Impresario tarief Wanneer: augustus Waar: Hilton Bali Resort Status: HH Diamond Reden: vergelijk met Conrad maken Wanneer: augustus Waar: Conrad Singapore Status: HH Diamond Reden: geboekt met Impresario tarief
Wanneer: december Waar: HamptonHilton Utrecht Centraal station Kamer: Queen Status: Dan misschien Gold door geslaagde statusmatch Overnachtingen: 2 Reden: Concertbezoek in Tivoli Vredenburg
Wanneer: augustus Waar: Hampton by Hilton Munich City North Kamer: Standaard Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: onderweg naar Boedapest Wanneer: augustus Waar: Hilton Garden Inn Budapest Kamer: Standaard Status: Diamond Overnachtingen: 3 Reden: verjaardag vieren in Boedapest Wanneer: augustus Waar: Hilton Vienna Danube Waterfront Kamer: Hopen op suite upgrade Status: Diamond Overnachtingen: 3 Reden: verjaardag after party Wanneer: augustus Waar: Ibis Linz City Kamer: Standaard Status: Silver Overnachtingen: 1 Reden: Tussenstop om Hallstatt te bezoeken
Wanneer: augustus Waar: Hampton Schiphol Kamer: Twin Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Voor Tripje hier maar slapen, aangezien de NS weer problemen heeft en parkeren met 150 wel errug duur is voor een week.
Wanneer: oktober Waar: Aparthotel Adagio Casablanca City Center Kamer: apartement Status: Gold Overnachtingen: 4 Reden: vakantie Wanneer: oktober Waar: Hilton Garden Inn Casablanca Sud Kamer: One Bedroom Suite Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: vakantie Wanneer: november Waar: Hotel Saski Krakow Kamer: King Old Town Room Status: Diamond Overnachtingen: 2 Reden: verjaardag
Wanneer: deze week Waar: Sheraton Rhodes Resort Status: Gold Overnachtingen: 3 Reden: vakantie en punten gebruiken Wanneer: deze week Waar: The royal Senses Resort & Spa Crete Curio Collection by Hilton Status: HH Gold Overnachtingen: 3 Reden: vakantie en punten gebruiken Wanneer: deze week Waar: Sofia Hotel Crete Status: Genius Lvl 3 Overnachtingen: 1 Reden: vroege vlucht
Wanneer: september Waar: BW schiphol Status: Diamond Overnachtingen:1 Reden: Paniek.Treinstakingen in het verschiet. Dan maar dat baggerhotel maar goedkoopste op die datum met shuttlebus...
Wanneer: December Waar: Urban Residences Rotterdam Kamer: Appartement Status: geen Overnachtingen: 4 Reden: familie bezoeken en midden in Rotterdam verblijven waar alles op loopafstand is.
Wanneer: Morgen Waar: ibis Malaga Centro Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: Bruiloft en vlucht een dag naar voren gehaald, daardoor extra nacht hotel nodig.