Inmiddels gezien dat de kamer zoals gebruikelijk is gewijzigd in King Executive. Als vaste klant krijg ik ook altijd lounge acces en dat scheelt een vermogen in Kopenhagen.
Waar: The Fives Downtown Hotel - Curio Collection by Hilton Playa del Carmen Wanneer: september Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Dag voor bachelorparty Waar: DoubleTree by Hilton Queretaro Wanneer: oktober Soort kamer: King Bedroom Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Dag voor het huwelijk Waar: Courtyard by Marriott Princesa Madrid Wanneer: november Soort kamer: 2x Guest Room Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Weekendje weg met vrienden
Waar: Millennium Hilton Bangkok Wanneer: juni Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Goede verhalen over gehoord Waar: Grand Hilton Seoul Wanneer: juni Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Hotel tijdens layover in Seoul Waar: DoubleTree by Hilton Hotel Jakarta - Diponegoro Wanneer: juni Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Goede ervaringen mee gehad in 2016
Waar: Hamptonn by hilton Bristol city Wanneer: Deze week Soort kamer: Queen Aantal overnachtingen:2 Waarom: werk, bezoek Bristol heart centre Waar: The george hotel Wanneer: deze week Soort kamer: standaard (bezemkast) Aantal overnachtingen: 2 Waarom: werk. Kantoor Gloucester
Waar: IC Boekarest Wanneer: 29 juni Soort kamer: King Bed Superior Suite Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Een van de beste IC Club Lounges.
Zoals in mijn post in de topic "MIJN VOLGENDE BESTEMMING IS" duidelijk is ga ik in september naar New York. Maar de prijzen van hotels rijzen (nu al) de pan uit. Daarom besloten om het een keer te wagen met AirBnB en ik heb een mooi plekje gevonden bij de ferry op Staten Island voor 63 euro per nacht. Dus geen punten, geen gratis ontbijt, geen executive lounge. Maar gelukkig ook geen gat in mijn portemonnee en wel een geheel appartement voor 6 personen die voorzien is van alle gemakken. Ik ben benieuwd hoe ik dit ga ervaren
Ik hoor graag van je ervaring, ik ga later dit jaar met iemand die alleen naar de prijs kijkt altijd fijn om tips te krijgen
Ik ben laatst ook met zo iemand naar NYC geweest. Geboekt via hostelworld. Stapelbed, geen echt raam, een gedeelde badkamer en geen punten, upgrades of privileges. Wel "private" room met zijn twee, degelijke bedden, op een prima locatie (hoek van E34 st & 3rd avenue) én voor maar $20 pppn
Maak ik me niet druk over. Sterker nog, al meerdere malen keren contact gehad met de verhuurder via de AirBnB site. Heb de route vanuit EWR met openbaar vervoer gekregen, tips wat te doen zodat ik mij kan voorbereiden. Mag gebruik maken van een OV kaart en hij vult sowieso de koelkast met flessen water. Mocht ik wat anders willen, dan kan ik dat doorgeven. Indien in redelijkheid zal hij dit "free of charge" proberen te regelen. Anders tegen kostprijs. Al met al zijn de voortekenen prima. Contact is erg vriendelijk. Krijg het gevoel of ik bij een bekende op bezoek ga. Dus ik hoef blijkbaar niet bij Hilton te slapen voor mijn gratis flessen water
Waar: Craft Beer Central Hotel, Gdansk Wanneer: juli Soort kamer: appartement Jopen Aantal overnachtingen: 2 Waarom: ze hebben er bier
Waar: Fairfield by Marriott Surabaya Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 2 Waar: DoubleTree by Hilton Bangkok Sukhumvit Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Waar: DoubleTree by Hilton Johor Bahru Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Geboekt met 10K punten En ik sluit mijn reis af met een knaller! Waar: Marina Bay Sands Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Eind juni weer terug in NL
Waar: Romano Palace Luxury Hotel, Catania It Wanneer: Juli Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Waar: CitizenM, Schiphol NL Wanneer: Juli Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1
Waar: Holiday Inn Brussel Schumann Wanneer: september Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: trail run race dag nadien in Brussel
Waar: Madrid, Puerta America hotel Wanneer: augustus Soort kamer: Deluxe Room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Citytrip. Mooie deal gevonden gisteren voor dit design hotel. Ik ben benieuwd! Op de terugvlucht de 5th freedom flight met LATAM in J geboekt naar FRA. Soms moet je jezelf verwennen
Juli Waar: Park Inn by Radisson Antwerpen Soort kamer: standaardkamer Aantal overnachtingen: 1 Waarom: weekendje Antwerpen + bonuspunten verzamelen Waar: Hilton Antwerpen Soort kamer: standaardkamer(hopelijk een mooie Diamonds upgrade) Aantal overnachtingen: 1 Waarom: weekendje Antwerpen Waar: DoubleTree NDSM Wharf Soort kamer: goedkoopste kamer door HHonors summer sale Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Even Amsterdam bezoeken
Waar: Vibe Hotel Gold Coast, Australië Soort kamer: King Ocean View Aantal overnachtingen: 1 Reden: Eens in de zoveel tijd even iets luxer dan hostels, ook ivm speciale gelegenheid
Waar: Novotel Lyon Confluence Soort kamer: standaard kamer Aantal overnachtingen: 4 Waarom: Werk in Lyon Waar: Odalys city Lyon Bioparc Soort kamer: appartement Aantal overnachtingen: 4 Waarom: Werk in Lyon Pff waarom is er in frankrijk (en in bijzonder lyon) zo weinig Hilton/spg/marriott/IHG beschikbaarheid ;-(