Waar: Novotel Madrid Puente de La Paz Wanneer: 4-6 Aug Soort kamer: Superior Room Aantal overnachtingen: 2 Reden: Weekendje Madrid icm de LATAM J aanbieding.
Waar: Mercure Piazza Bologna Roma Wanneer: oktober Soort kamer: Standard room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Citytrip Rome
Waar: Urban Residences Rotterdam Wanneer: augustus Soort kamer: Corner Studio Aantal overnachtingen: 4 Reden: werk Waar: Hotel Beau Rivage, Nice Wanneer: augustus Soort kamer: Standard room Aantal overnachtingen: 4 Reden: werk
Waar: Hilton Brussels City Wanneer: nu Soort kamer: Twin Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: city trip Waar: Hilton Brussels Grand Place Wanneer: vandaag Soort kamer: Twin Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: city trip Waar: Hilton Brussels City Wanneer: morgen Soort kamer: Single Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: city trip Waar: DoubleTree by Hilton Hotel Luxembourg Wanneer: maandag Soort kamer: Queen Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: road trip Waar: Hilton Mainz City Wanneer: dinsdag Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: road trip
Waar: Scandic webers copenhagen Wanneer: 9 - 10 aug Soort kamer: Geen idee Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk. Installeren machines Waar: Imperial hotel copenhagen Wanneer: 13 - 17 aug Soort kamer: Superior double Aantal overnachtingen: 4 Waarom: werk. trainingen en clinical cases Waar: Tivoli Hotel Copenhagen Wanneer: 20 - 22 aug Soort kamer: superior room Aantal overnachtingen: 2 Waarom: werk. clinical cases Waar: Hilton kensington London Wanneer: 23-24 aug Soort kamer: double hilton guest Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk. begeleiding bezoekers Waar: Apex London City Wanneer: 24-25 aug Soort kamer: City Double room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk. begeleiding bezoekers
Hotel Mercure Paris Bercy Bibliothèque. Wanneer: Komende week. Soort kamer: Standaard 2 persoonskamer. Aantal overnachtingen: 2. Waarom: Werkbezoek. Ondanks dat ik vaak (en zoals nu) alleen reis, boek ik nooit een 1 persoonskamer. Zo'n smal bed vind ik maar niks, en de kamers zijn ook vaak claustrofobisch smal.
Ik reis altijd alleen, maar zou er niet aan denken om een 1 persoonskamer te boeken. Ben geen tiener meer Behalve dan in scandinavie maakt het vaak in prijs ook niet uit. 1 persoonskamers zijn nog wel erg populair daar. Geen idee waarom.
Dik gedrukte zijn vers toegevoegd aan het reisschema Waar: The Fives Downtown Hotel - Curio Collection by Hilton - Playa del Carmen Wanneer: september Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Dag voor bachelorparty Waar: Westin Resort & Spa - Cancun Wanneer: september/oktober Soort kamer: Ocean View King Aantal overnachtingen: 2 Waarom: 2 Dagen Cancun na de bachelor in Playa del Carmen Waar: Hampton Inn & Suites Centro Historico - Mexico Stad Wanneer: oktober Soort kamer: Queen Atriumview Aantal overnachtingen: 2 Waarom: Twee dagen Mexico-stad ontdekken voordat het huwelijk gaat beginnen Waar: DoubleTree by Hilton Queretaro Wanneer: oktober Soort kamer: King Bedroom Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Dag voor het huwelijk Waar: DoubleTree by Hilton Queretaro Wanneer: oktober Soort kamer: King Bedroom Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Dag na het huwelijk, nog een dagje ontspannen in Queretaro voor de reis naar huis. Waar: Courtyard by Marriott Princesa Madrid Wanneer: november Soort kamer: 2x Guest Room Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Weekendje weg met vrienden
Waar: Ibis Styles Stockholm Odenplan Wanneer: januari Soort kamer: 3 Persoonskamer Aantal overnachtingen: 2 Waarom: 3 Stedentrips in 1 > Stockholm, Moskou en Dubai (Aeroflot Business Fare) Waar: Hilton Moscow Leningradskaya Wanneer: januari Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 2 Waarom: 3 Stedentrips in 1 > Stockholm, Moskou en Dubai (Aeroflot Business Fare) Waar: Hilton Garden Inn Dubai Al Mina Wanneer: februari Soort kamer: Twin Guest Room Aantal overnachtingen: 3 Waarom: 3 Stedentrips in 1 > Stockholm, Moskou en Dubai (Aeroflot Business Fare) Waar: Novotel Moscow Sheremetyevo Airport Wanneer: februari Soort kamer: Executive Twin Room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: 3 Stedentrips in 1 > Stockholm, Moskou en Dubai (Aeroflot Business Fare)
Augustus/september Waar: Hilton Cartagena Hotel Soort kamer: 2 queen beds city view Aantal overnachtingen: 2 Waarom: vakantie Waar: Hampton by Hilton Cartagena Soort kamer: 2 queen beds Aantal overnachtingen: 7 Waarom: vakantie Waar: Conrad Cartagena Soort kamer: Deluxe ocean view balcony two queen beds Aantal overnachtingen: 2 Waarom: vakantie en voor het eerst naar een Conrad hotel… ben benieuwd
Meeste hotels voor mijn vakantie geboekt, ziet er vooralsnog als volgt uit: Waar: DoubleTree Newark Airport Wanneer: september Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 1 Waarom: dichtbij vliegveld, met 20/K Honors punten acceptabel. Waar: The New Yorker by Wyndham Wanneer: september Soort kamer: king "view" room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: mooi centraal, tikkeltje iconisch en was met 15/K Wyndham punten prima betaalbaar. Waar: Intercontinental New York Barclay Wanneer: september Soort kamer: Club-kamer Aantal overnachtingen: 2 Waarom: New York is prijzig, dus hier mijn free weekend night voucher ingezet. Waar: Intercontinental Grand Seoul Parnas Wanneer: september Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: IHG Reward, 40/K punten Waar: DoubleTree Kuala Lumpur Wanneer: september Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 4 Waarom: 10/K Honors punten per nacht, redelijk dichtbij alles. Waar: Hilton Garden Inn Hong Kong Mongkok Wanneer: oktober Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 2 Waarom: 30/K Hilton punten per nacht, is oké. Waar: Intercontinental Tokyo Bay Wanneer: oktober Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: had betere beoordelingen dan ander IC, met punten redelijk betaalbaar (50/K). Laat uitchecken komt ook goed uit deze dag. Waar: Radisson Blu Narita Wanneer: oktober Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 1 Waarom: dichtbij vliegveld, was een van de goedkopere Radisson Rewards nachten die ik kon vinden. Waar: Radisson Blu Abu Dhabi Yas Island Wanneer: oktober Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 1 Waarom: een (bijna) gratis nacht bij Hotels.com, redelijk dichtbij het vliegveld.
Waar: Pullman Guarulhos Wanneer: vanavond Soort kamer: classic Aantal overnachtingen: 1 Waarom: dichtbij vliegveld, morgenochtend terug naar huis na reis door Brasil.
Waar: Dubai / Abu Dhabi trip Wanneer: September Diverse hotels: Shangri-La Dubai(3 Nachten) Soort Kamer: One Bedroom Suite (Club kamer geboekt en gebeld, direct upgrade gekregen (Jade Tier Shangri-La Golden Circle) Abu Dhabi (1 Nacht) St Regis Abu Dhabi Soort kamer: Standaard kamer betaald met Points (benieuwd of er nog wat inzit, zeker sinds ik opeens Platinum Elite ben na de programma omzetting van de 18e) Waldorf Astoria The Palm Dubai (5 Nachten) Soort Kamer: King Premier Room met Lounge Access Hilton wilde vooraf geen upgrade toezeggen, maar beloofde hun uiterste best te doen op Locatie dus ben benieuwd (Hilton Gold) Waar: Mauritius (8 nachten) Wanneer: November: Hotel: Shangri-La's Le Touessrok Resort & Spa Kamer: Junior Suite Beach Access (Deluxe beach access room geboekt, gebeld voor upgrade mogelijkheden en direct toegezegd en gewijzigd in boeking, incl lounge toegang). Zoals je ziet wat Shangri-La boekingen. Ik ben via Amex Platinum, Jade tier bij Shangri-La. Toevallig vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt met Shangri-La, en deze waren eigenlijk in alle hotels tot nu toe erg begaan met "Status members". Zelfs mijn niet verdiende maar gekregen Jade status werd serieus genomen (middle tier). Eigenlijk bij elke overnachting extra's en upgrades. Dus de stoute schoenen aangetrokken en vooraf gebeld, en tot nu toe twee keer naar Suite geupgrade, met bijbehorende voordelen (transfers lounge toegang etc). Je begrijpt dat ik fan ben op deze manier. Daarnaast is het ook nog een toffe keten met schitterende hotels en Oosterse gastvrijheid. Ik probeer dus vaker Shangri-La te boeken. Tot nu toe ervaring met London, Tokyo en Shanghai. Nu dus Mauritius en Dubai upcoming.
Waar: Hilton Schiphol Wanneer: September Soort kamer: King, airport view Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vroege check-in Waar: Casa Bucovina, Vatra Dornei Wanneer: Oktober Soort kamer: double Aantal overnachtingen: 1 Waarom: onderweg naar "The Borgo pass" Waar: Hotel Dracula, Bârgău pass , Roemenië ("The Borgo pass") Wanneer: Oktober Soort kamer: "the Lucy Westenra" suite Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Vlad Tepes (Dracula) achterna
Waar: Hotel Oleana Bergen Noorwegen Wanneer: augustus Soort kamer: Superior queen room Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Werk