Waar: Ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phra Khanong Wanneer: Juli Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1
Waar: Lotte Hotel Moscow Wanneer: nu Soort kamer: standaard/king Aantal overnachtingen: 3 Waarom: semi-werk
Waar: Wicklow mountains Wanneer: Augustus Soort kamer: Honderd miljard sterren hotel >>> (Slaapzak buiten) Aantal overnachtingen: 7 Waarom: The Wicklow way wandelen!
Hi @MichaelNight , dat is het Vienna House Easy Airport hotel, ik zal je begin augustus weten te vertellen of het bevalt.
Afgelopen weekend. Het was er goed vertoeven... mooi weer en een joviale sfeer... er was nl iets met voetbal ofzo
Mja en malloten tot 2u 's nachts op straat, politie had de handen vol haha. Ik woon in het centrum van de stad, hopelijk is het afgelopen vanavond, Allez Les Blues!
Waar: CP London Ealing Wanneer: 13 juli Soort kamer: Feature Club room Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Londen altijd leuk.
Waar: Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol Wanneer: juli Soort kamer: Queen room Aantal overnachtingen: 1 Waar: Hilton Garden Inn Leiden Wanneer: juli Soort kamer: King room Aantal overnachtingen: 1 Waar: Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard Wanneer: juli Soort kamer: Queen room Aantal overnachtingen: 1
Waar: Ibis Styles London Kensington Wanneer: okt Soort kamer: solo Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk Waar: DoubleTree London Victoria Wanneer: okt Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk
Juli Waar: Hilton Düsseldorf Soort kamer: King Guest room(gok op een mooie upgrade ) Aantal overnachtingen: 2 Waarom: weekendje weg
Waar: Embassy Suites by Hilton Wanneer: Jul Soort kamer: suite Aantal overnachtingen: 3 Waar: Naples Doubletree Wanneer: Jul Soort kamer: standard Aantal overnachtingen: 3 Waar: Hilton Downtown Miami Wanneer: Juli Soort kamer: standard Aantal overnachtingen: 3 Waar: The Pillars in Fort Lauderdale Wanneer: juli Soort kamer: standard Aantal overnachtingen: 1 Reden: vakantie. En de HH punten en SLH.com punten (The Pillars) verzilveren.
Waar: IC Warschau Wanneer: 27-30 juli Soort kamer: Executive junior suite Aantal overnachtingen: 3 Reden: Lang weekend Warschau.
Waar: Ibis Portsmouth Center Wanneer: sep Soort kamer: double Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk Waar: Ibis London Earls Court Wanneer: sep Soort kamer: double Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk
Waar: Hilton garden inn Charlotte/Ayrsley NC Wanneer: Eind juli Soort kamer: 1 king Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk en paar hilton puntjes bij elkaar sprokkelen. Waar: Courtyard by Marriott Charlotte Fort Mill SC Wanneer: begin augustus Soort kamer: 2 queens Aantal overnachtingen: 4 Waarom: werk, software training US office De controller in de US heeft voor mij gereserveerd en heeft haar reservering geforward naar mij met alle details erin. Ook hoeveel punten zij met mijn overnachtingen verdient haha
Augustus Waar: Hilton Amsterdam Airport Schiphol Soort kamer: Twin Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: een executive lounge met uitzicht op het vliegveld Waar: Hilton Royal Parc Soestduinen Soort kamer: cheapest in de sale Aantal overnachtingen: 1 Waarom: even weg Waar: Park Plaza Amsterdam Airport Soort kamer: standaardkamer met punten betaald Aantal overnachtingen: 1 Waarom: vroege vlucht in de ochtend. Waar: DoubleTree Philadelphia Airport Soort kamer: 2 double beds Aantal overnachtingen: 1 Waarom: lange transfer op PHL