Ik vind dit altijd een fijn hotel! Vriendelijk vragen naar een kamer op een hogere verdieping wil nog wel eens werken daar, vooral als het niet zo druk is.
Waar: Novotel Maastricht Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: even er tussen uit Waar: Ibis Amsterdam West Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 2 Waar: Ibis Liverpool Centre Albert Dock Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: workworkwork
Waar: Tryp Antwerpen Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 2 keer 1 nacht Waarom: 15k punten scoren om daarmee goedkope overnachting in NYC te boeken tijdens PHX tier point run, bedankt @jongesander voor de tip!
Waar: Hilton Kota Kinabalu Wanneer: begin juni Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Overnachting in Kota Kinabalu omdat er geen rechtstreekse vluchten zijn tussen Bandar Seri Begawan en Kuching
Waar: Holiday Inn Express Valencia-Ciudad las Ciencias Wanneer: oktober Soort kamer: standaard reward night Aantal overnachtingen: 3 (3 kamers geboekt, 180k lichter maar beter dan 1400 euro betalen) Waarom: halve marathon Valencia, hotel ligt vlak aan start/finish
Waar: Hilton Madrid Airport Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Bezoek IFEMA Madrid
Waar: Campanile hotel Brussel Zaventem Wanneer: Oktober Soort kamer: Standaard Waarom: Vroege vlucht naar New York (aanbieding die tijd geleden hier voorbij kwam) Aantal overnachtingen: 1
Waar: The Hotel @New York City Wanneer: Oktober Soort kamer: Standaard. Waarom: Korte vakantie New York Aantal overnachtingen: 4
Waar: Intercontinental Los Angeles Downtown Wanneer: Over 3 weken Soort kamer: Club kamer op de 63ste tm 71e etage (hoogste kamer waar ik ooit heb geslapen) Waarom: Vakantie in Californie; lekker gratis cocktails maken in de Clublounge Aantal overnachtingen: 3 Waar: Hotel Indigo LA Downtown Wanneer: Over 3 weken Soort kamer: Classic King Waarom: zie boven, maar de eerste 2 nachten van mijn verblijf was het IC hotel exorbitant duur (voor mijn maatstaven althans). Aantal overnachtingen 2.
Nee geen Ambassador lid. Kom eigenlijk nooit in IC hotels vooralsnog. Ik zal na afloop wat foto's posten voor een sfeerimpressie!
Waar: DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur Wanneer: Juni Soort kamer: Standaard Waarom: Wou eerst het Hilton Kuala Lumpur boeken, maar deze was helaas al helemaal volgeboekt. Het DoubleTree by Hilton is een prima alternatief voor 10K punten per nacht. Aantal overnachtingen: 1
Waar: Trump Hotel Las Vegas. Wanneer: juli Soort kamer: Deluxe Kingsize bed Waarom: Eens kijken of alle clichées over kitch en 'over the top' waar zijn. Overnachtingen: 3.
Waar: Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa Wanneer: juni Soort kamer: Standaard Waarom: Gezien de dubbele puntenpromo blijf ik lekker Hilton punten sparen, en voor ik het weet ben ik weer Diamond tegen het einde van het jaar Overnachtingen: 4
Waar: Hampton by Hilton Berlin City West Wanneer: juli Soort kamer: Twin Room Waarom: Concert Pearl Jam Overnachtingen: 1 Waar: Hilton Berlin Wanneer: juli Soort kamer: Twin Guest Room Waarom: Weekendje Berlijn. Vond het de vorige keer een prima hotel met goede locatie. Overnachtingen: 2. Waar: Waldorf Astoria Berlin Wanneer: juli Soort kamer: Twin Deluxe Room Waarom: Weekendje Berlijn. Prijsverschil met Hilton Berlijn was niet zo heel groot. Daarom toch wel nieuwsgierig naar het verschil met bijvoorbeeld Hilton en IC Berlijn. Overnachtingen: 1.
Waar: CP Copenhagen Towers Wanneer: 7 juni Soort kamer: King de Luxe Aantal overnachtingen: 4 Waarom: Favoriete stad van mijn echtgenote. Bovendien hebben we een jaarkaart voor Tivoli.