Waar: Mercure Southampton Wanneer: april Soort kamer: standard (upgrade naar privilege) Aantal overnachtingen: 1 Waarom: w to da ork
jawel kon het niet laten. last minute geboekt: Waar: Hilton Amsterdam Airport Schiphol Soort kamer: standaardkamer(hopelijk een mooie diamond upgrade) Aantal overnachtingen: 1 Waarom: gewoon omdat het kan in combinatie met vroege vlucht
Waar: Hilton San Diego Bayfront Wanneer: Maart Soort kamer: Hopen op upgrade met HH Diamond Aantal overnachtingen: 1
Waar: Hilton Munich Park Wanneer: April Soort kamer: Guest King, hopen op upgrade met HH Gold Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Spartan Race Munich
Waar: Kimpton de Witt Amsterdam Wanneer: volgende week Soort kamer: de goedkoopste Aantal overnachtingen: 1 Waarom: wilde het hotel toch wel eens bekijken. Er is nu een actie waarbij je 10/K punten krijgt. Daarnaast had ik nog 1 nacht nodig om 3 stays bij IHG te halen dit kwartaal (Accelerate). Alles bij elkaar lekker veel punten dus, en het tarief was acceptabel voor een doordeweekse dag in Amsterdam (€ 135,00).
Vorig jaar met een gelukje Honors Gold gehaald, dit jaar dus tijd om te kijken welke voordelen we hieruit kunnen halen. Waar: Hilton Berlijn Wanneer: April Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Citytrip Waar: Hilton Como Wanneer: Augustus Soort kamer: King Family Guest Room Aantal overnachtingen: 2 Waarom: Tussenstop op heenreis Waar: Curio La Bagnaia Golf & Spa Resort Siena Wanneer: Augustus Soort kamer: Queen Junior Suite Aantal overnachtingen: 8 Waarom: Vakantie Waar: Hilton Straatsburg Wanneer: Augustus Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 2 Waarom: Tussenstop op terugreis
Waar: Hilton Garden Inn Dublin Custom House Wanneer: April Soort kamer: Twin Room Aantal overnachtingen: 1 Waar: Hilton Dublin Wanneer: April Soort kamer: Twin Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Een boeking van één nacht is meer dan de helft goedkoper dan een boeking met meer dan één nacht in hetzelfde hotel.
Waar: Courtyard by Marriott Paramaribo Wanneer: April Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 4 Niet slecht voor slechts 7500 Marriott punten. De revenue rate voor deze vier nachten ligt op $ 708,31 inclusief belastingen. ik heb zojuist 10K Starpoints gekocht voor $ 350 en overgezet naar 30K Marriott punten. Daarbovenop betaal ik nog $ 20 belasting en ik slaap 4 nachten in dit hotel voor slechts $ 370. Is exclusief ontbijt, maar door punten te kopen verblijf ik hier voor bijna de helft van de prijs
Waar: Novotel London Canary Wharf Wanneer: mei Soort kamer: Deluxe Aantal overnachtingen: 2 Waarom: Citytrip Londen en dit is een vrij nieuw hotel op een gave locatie
Waar: CP Copenhagen Towers Wanneer: morgen Soort kamer: King de Luxe Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Favoriete stad van mijn echtgenote. Bovendien hebben we een jaarkaart voor Tivoli.
Lijkt me leuk , maar moeilijk om morgen af te spreken. Ik heb 45 minuten transfertijd op CDG. Als ik de vlucht van CDG naar CPH haal, ben ik om 18u30 op CPH airport. Als ik die niet haal ???? De volgende vlucht van AF naar CPH komt pas om 23u00 aan.
Waar: Sheraton Schiphol Wanneer: mei Soort kamer: deLuxe Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Maandagochtendspits vermijden: 8:45 check-in. Niet vroeg willen opstaan voor een vakantie....
Waar: Holiday Inn Alexander Platz Berlijn Wanneer: 19 april Soort kamer: Executive double Aantal overnachtingen: 1 Waar: IC Warschau Wanneer: 20-22 april Soort kamer: Executive junior suite Aantal overnachtingen: 2 Waar: IC Berlijn Wanneer: 22 april Soort kamer: King de luxe Aantal overnachtingen: 1
Waar: Hilton Brussels City Wanneer: 30 april - 2 mei Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 2
Waar: Hilton Kuching Wanneer: begin juni Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 5 Geboekt met: 40K punten