Waar: Hilton Garden Inn Hanoi Wanneer: begin mei Soort kamer: King Bed Room Aantal overnachtingen: 2 Geboekt met: 10K punten per nacht
Waar: Sunland Hotel Ho Chi Minh City Wanneer: eind april Soort kamer: Single Room Aantal overnachtingen: 4 Geboekt via: Kaligo, 2,500 UA miles verdiend
Wanneer: mei Waar: Hilton Gatwick Soort kamer: standaard twin room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Ben druk bezig om mijn diamond status te behouden.
Waar: Novotel London Heathrow Airport T1 T2 and T3 Wanneer: Mei 2017 Soort kamer: Superior Room Aantal overnachtingen: 4 Rationale: Bezoek FTU 2018 London + positionering Warschau voor CTU BC deal. Waar: Sofitel Chengdu Taihe Wanneer: Juni 2017 Soort kamer: Superior Room Aantal overnachtingen: 1 Rationale: Laatste dag CTU BC deal, terug naar WAW via AMS. Waar: Novotel Amsterdam Schiphol Airport Wanneer: Juni 2017 Soort kamer: Superior Room Aantal overnachtingen: 2 Rationale: Ff terug in Nederland. Daagje Haarlem met de familie en daarna snel weer terug naar Azië!
Wanneer: volgende week Waar: Holiday Inn Express Utrecht Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: werk. Paar ihg punten sparen Wanneer: volgende week Waar: Crowne Plaza CDG Soort kamer: standaard twin room Aantal overnachtingen: 1 Reden: vlucht vanaf CDG en hier kan mijn auto voordelig staan. Wanneer: volgende week Waar: Holiday Inn Express Montreal Airport Soort kamer: standaard twin room Aantal overnachtingen: 1 Reden: makkelijk na een vlucht Wanneer: volgende week Waar: Holiday Inn Montreal Centre Ville Soort kamer: standaard twin room Aantal overnachtingen: 2 Reden: weekendje Montreal
Wanneer: mei Waar: Hilton London Wembley Soort kamer: standaard (hoop op een upgrade naar executive room) Aantal overnachtingen: 2 Reden: stedentrip (en FTU) Wanneer: mei Waar: Hilton Garden Inn London Heathrow Airport Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: FTU
Waar: Hilton Curacao Wanneer: nov Soort kamer: Standaard (verwacht wel een upgrade) Aantal overnachtingen: 7 Geboekt met: points & cash
Waar: IC Montreal Wanneer: Lang Pinksterweekend Soort kamer: Club IC King Corner (ben benieuwd naar de upgrade) Aantal overnachtingen: 4
Waar: Crowne plaza madrid Wanneer: Mei Soort kamer: superior Aantal overnachtingen: 1 Waar: Doubletree hilton Santiago Wanneer: Mei Soort kamer: king Aantal overnachtingen: 4
Waar: Conrad Bora Bora Nui Wanneer: Mei Soort kamer: King Garden View Suite Aantal overnachtingen: 1 Geboekt met: 80K Hilton punten
Wanneer: Mei Waar: CitizenM Schiphol Soort kamer: deluxe room airport view Aantal overnachtingen: 1 Reden: Niet moeten vroeg opstaan Wanneer: Mei Waar: Coral Estate, Curaçao Soort kamer: Villa aan het strand Aantal overnachtingen: 11 Reden: Vakantie Wanneer: Mei Waar: CitizenM Schiphol Soort kamer: deluxe room airport view Aantal overnachtingen: 1 Reden: Dagje NL voor de terugreis naar CH
Waar: Crowne Plaza Antwerpen Wanneer: mei Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 2 Waarom: matras run voor Accelerate promo (heb slechts 5 nachten nodig, waarvan 2 weekends om 84k te verdienen)
Waar: Hilton Berlijn Wanneer: juni Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 2 Waarom: verjaardagsweekend weg, misschien mijn Silver status behouden dit jaar.
Waar: Yingshang Hotel, Guangzhou Wanneer: Morgen Soort kamer: Deluxe Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vlakbij station plus overstap van 17 uur zodat ik nog even snel iets van stad kan zien
Waar: Best Western Berghotel Amersfoort Wanneer: deze week Soort kamer: Deluxe Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk Waar: Hilton Royal Parc Soestduinen Wanneer: deze week Soort kamer: Standaard (meestal een upgrade naar "Deluxe", "Golf-view" of "suite". Aantal overnachtingen: 1 Waarom: werk
Wanneer 3 juni Hotel: L’Intrigante Waar: Seborga Want: bijzondere historie van Seborga Wanneer: 4 juni Hotel:Astoria Waar: Torino Want: Voetbalwedstrijd Italië- Nederland
Waar: Hilton Garden Inn Mong Kok Wanneer: Mei Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Layover in Hong Kong
Waar: Marriott Den Haag Wanneer: Mei Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Verjaardag van een vriend en geen zin om op de tijd te moeten letten of laatste trein terug te pakken Bijkomend voordeel is dat ik zo op de helft ben van een promo waarmee ik na 2 nachten bij Marriott een "free night certificate" ontvang.