hahah was het maar zo'n feest. Ik werk 30 uur per week in het onderwijs als docent en heb nog mijn eigen bedrijf voor mijn boekingen en evenementen...daar steek ik tussen de 40 en 50 uur per week in. MAAR...voordat iemand medelijden gaat hebben...ik ervaar niet ÉÉN enkele dag als werken...!
Familie; hele kleine familie, niet getrouwd, niet samenwonend (woon bij m'n ouders omdat ik het gewoon niet red een huis te runnen).. Gezond blijven....ik probeer 3 keer per week anderhalf uur te sporten. Gezond eten is wat anders haha... Maargoed, ik leef nu maximaal en dat probeer ik op te rekken zo lang het kan. Reizen is echt een passie geworden en door dit alles kan ik nu gewoon betaald de hele wereld over...waar ik altijd van gedroomd heb!
Nou respect hoor, ik zou je dat niet nadoen. Ik merk toch aan mezelf dat ik spanning oploop van veel reizen. Niet zo zeer door het ritme, maar meer door steeds in nieuwe omgevingen te komen enzo, en de drukte overal zoals bij hotelbuffetten, recepties, aansluiten in de rijen op de luchthaven etc. Als ik langere tijd van huis ben geweest en in verschillende hotels heb geslapen, en weer thuis kom, word ik snachts soms wakker in mijn eigen bed en dan besef ik heel kort even niet waar ik ben. Vreemd gevoel is dat. Heeft nog iemand dat wel eens?
Ja ik had dat vaak als ik thuis kwam van een missie, onze missies duurde 4 tot 6 maanden(was militair). Op gegeven moment was ik zo afgestompt dat ik zelfs in de weekenden nieteens meer naar huis ging en ik op de kazerne bleef als we in nederland waren
Ga de magische 100 toch misschien nog halen! Net geboekt voor Koh Chang volgende week, echt een last minute...met veel segmenten! :O AMS - FRA - BKK - TDX en retour. Kom zo op 96 uit. De week er na nog FRA - SHA - BKK en dan nog sowieso 1 vlucht voor oud/nieuw richting YGN....maar verwacht wel nog dat er eentje bij gaat komen :O mijlpaal!
Ik dacht altijd dat United miles geeft gebaseerd op de prijs die je voor een ticket betaalt, maar niks is minder waar. Ik kijk net even in mijn account en zie dat ik voor mijn retourtje naar LAX deze week een totaal van 10.729 miles krijg. Wat blijkt nu, ik heb een zogenaamde bulk fare geboekt in de K klasse en daar krijg ik 50% miles op (plus de 75% platinum bonus). Nog steeds een laag aantal miles, maar veel hoger dan de magere 2.040 miles die ik voor mijn retourtje LAX kreeg in september. En dat geeft ook weer waarom ik voor mijn trip naar SEA veel meer miles kreeg dan dat ik gedacht had gezien de ticketprijs. Met deze bulk fares kom ik helaas niet in aanmerking voor de complimentary premier upgrades en ook kan ik geen regional premier upgrades inzetten.. Al deze vluchten hebben een LH vluchtnummer.
Oh boy!! Voor de 8ste keer in 2jr tijd mijn/onze bagage niet aanwezig bij aankomst. Als ik met m'n partner vlieg lopen we altijd al te geinen of het koffer er zal zijn bij aankomst, vandaag vloog ik alleen dus geen gedeelde smart. Vanochtend geen koffer op schiphol bij terugkomst, en vanavond weer naar een andere bestemming (andere boeking/bestemming). Ondanks dat het een retourvlucht was mag ik de kosten declareren aangezien ik straks weer door mag. Het is altijd een gedoe, maar ik vind KLM een top service geven in geval van vermissingen, of het nu CDG, AMS, DUS, ATL, SFO, HAV, EWR of MIA is waar we geen koffer krijgen. Service blijft goed [overtreft verwachtingen] ook in geval van DL of AF vluchten. Uiteraard ontvang ik liever mijn koffer gewoon
De logica hier in Amsterdam; Om 17.45 : ik check in, gate D66 meneer Ik loop naar D66, arriveer daar om 18.15, niks te zien Ik kijk op het scherm, B17. Krijg een mail binnen, uw gate is gewijzigd naar D66. Ik loop naar de lounge (mijn favorietje) en daar zeggen ze ; is nu D17 Ik loop naar D17 en krijg onderweg een mail dat het veranderd is. Nu snap ik dat ze een wijziging doen van bijvoorbeeld d66 naar bijvoorbeeld d70 of d58...maar zo ver uit elkaar? Kwartier lopen! :O
Ik ben uit Budapest wel eens geland aan een non-Schengen gate, en dan met een bus naar een Schengen uitgang gereden. Het toestel vloog namelijk naar Londen als volgende vlucht. Dus dergelijke wijzigingen kunnen misschien nog wel voorkomen?
Dit heb ik inderdaad ook wel eens gehad.. de bus brengt je dan naar die ingang met twee tourniquets waar de "cityhopper"-bussen vanuit veel B-gates ook aankomen!
Nee, het was echt D66, non shengen, moest langs de crown lounge lopen en daar rechtsaf. Beneden ga je naar non-shengen. Vond het meer zo vreemd dat het zo ver uit elkaar lag...vloog naar FRA trouwens met LH