Misschien een gekke vraag, maar ben je nooit bang dat op een gegeven moment je ineens niet meer gevraagd wordt voor optredens? Ik zou als ik een DJ was daar constant mee bezig zijn. Een jaar of 15 terug ging ik vaak naar feesten en festivals, en sommige dj's die aanvankelijk mainstage stonden, kwam ik een aantal jaren later tegen in het gewone publiek als bezoeker en waren grootendeels vergeten. Lijkt me best lastig als je steeds jezelf moet bewijzen om je plekje te behouden. Of zie ik dat helemaal verkeerd en valt dat wel mee?
En vertrekt iemand vandaag vanaf Schiphol ? Ben onderweg van LHR naar Schiphol met een vertraging ...
Zie je helemaal goed! 'T is niet iets wat me dagelijks bezig houdt, maar ik besef me wel dat deze droom over een jaar voorbij kan zijn. In principe maakt me dat niks uit; ik weet dat ik alles gegeven heb en dat ik er het maximale uit aan het persen ben....als de koek dalijk op is, is die op, kan ik mezelf geen verwijten maken. Net voor een weekendje op en neer geweest om in Koh Chang te draaien. Donderdagmiddag heen (aankomst vrijdagavond), zaterdag 2 uurtjes draaien, nu terugreizen, morgen weer lesgeven. Door de lange reis heb ik 2 seconden getwijfeld, maar na gisteravond toch weer mega blij dat ik het gedaan heb!
Net nachtje Premier Inn T4 LHR geboekt voor 32 euro, goede reviews en beduidend goedkoper dan de puntenketens, nooit verwacht dat ik ooit zo goedkoop aan de terminal zou slapen, zeker in London!
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven, en eentje gaat naar postcode 1931 XP. Het eerste wat ik dacht: Goh dat zijn veel XP punten, had ik dat maar!
Hilton terminal 5, er zijn er nml meerdere, dit is inderdaad een goed hotel. Hilton terminal 4 is ook goed trouwens. Vandaar kun je lopen naar T4.
Aangezien heel veel mensen geen ideeee hebben hoe een weekend bij mij er uit ziet, maar wel oprecht geinteresseerd zijn (heel leuk trouwens!) heb ik afgelopen weekend eens mijn camera meegenomen om te filmen wat ik op 5 dagen (donderdagochtend - maandagmiddag) uitvoer. Samengevat in 2 minuten. Geen jetset leven, spoiler alert Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!
Holy fuck, dan kom je ook helemaal uitgeput aan op je werk. Nog wel gebruik kunnen maken van de lounges om even op adem te komen?
haha eigenlijk helemaal niet! En ben sinds kort weer Turkish Silver (waarschijnlijk wel weer binnenkort gold), dus geen lounges...helaas :O
Leuk om te zien @RickJansen ! Reis je met veel bagage ( je eigen mix set (als dat zo heet)) of gebruik je de spullen die al op locatie zijn?
Ik heb een eigen technische rider (zoals veel dj's)...daar moet de locatie zorg voor dragen. Feitelijk kan ik met mijn USB sticks, laptop en oortjes een volledige show geven! Leuke vraag
Afmattend, maar als het je passie is, is het wel genieten. Van jetlags zal je wsl geen last hebben als je daar zo kort bent.
Gisteren m'n 100e internationale vlucht gehad sinds ik mijn Flightdiary bijhoudt, VIE - AMS. Blijft toch altijd mooi om uit een besneeuwd landschap weg te vliegen