InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.480
    Trofeepunten:
    303
    Misschien een gekke vraag, maar ben je nooit bang dat op een gegeven moment je ineens niet meer gevraagd wordt voor optredens? Ik zou als ik een DJ was daar constant mee bezig zijn. Een jaar of 15 terug ging ik vaak naar feesten en festivals, en sommige dj's die aanvankelijk mainstage stonden, kwam ik een aantal jaren later tegen in het gewone publiek als bezoeker en waren grootendeels vergeten. Lijkt me best lastig als je steeds jezelf moet bewijzen om je plekje te behouden. Of zie ik dat helemaal verkeerd en valt dat wel mee?

2. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    En vertrekt iemand vandaag vanaf Schiphol ? Ben onderweg van LHR naar Schiphol met een vertraging ...

3. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Zie je helemaal goed! 'T is niet iets wat me dagelijks bezig houdt, maar ik besef me wel dat deze droom over een jaar voorbij kan zijn. In principe maakt me dat niks uit; ik weet dat ik alles gegeven heb en dat ik er het maximale uit aan het persen ben....als de koek dalijk op is, is die op, kan ik mezelf geen verwijten maken.

Net voor een weekendje op en neer geweest om in Koh Chang te draaien. Donderdagmiddag heen (aankomst vrijdagavond), zaterdag 2 uurtjes draaien, nu terugreizen, morgen weer lesgeven. Door de lange reis heb ik 2 seconden getwijfeld, maar na gisteravond toch weer mega blij dat ik het gedaan heb!

ErwinLansing, JustinCase, VinceG en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.231
    Trofeepunten:
    203
    Net nachtje Premier Inn T4 LHR geboekt voor 32 euro, goede reviews en beduidend goedkoper dan de puntenketens, nooit verwacht dat ik ooit zo goedkoop aan de terminal zou slapen, zeker in London!

lloydje33 en KarinS vinden dit leuk.
  5. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.480
    Trofeepunten:
    303
    Ik ben kerstkaarten aan het schrijven, en eentje gaat naar postcode 1931 XP. Het eerste wat ik dacht: Goh dat zijn veel XP punten, had ik dat maar! :)

FlyingFonz, VinceG, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523

Bijgevoegde bestanden:

JustinCase, VinceG, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. dvddvd

dvddvd Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Hilton terminal 5, er zijn er nml meerdere, dit is inderdaad een goed hotel. Hilton terminal 4 is ook goed trouwens. Vandaar kun je lopen naar T4.

8. Als je ooit nog verlegen zit om optredens in Azië, met name Bali, Gili's, Lombok etc let me know!

JustinCase vindt dit leuk.
  9. Dilemma: met t gezin naar Bangkok in Emirates first class of in Qsuites van Qatar?

10. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Emirates First.

11. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.361
    Trofeepunten:
    558
    Thanks, ik verwacht de editie deze week op de deurmat!

FlyingFonz, JustinCase, VinceG en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Ja lijkt me vet! Als dat geregeld kan worden....;)

JustinCase en Deleted_member_487 vinden dit leuk.
  13. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Aangezien heel veel mensen geen ideeee hebben hoe een weekend bij mij er uit ziet, maar wel oprecht geinteresseerd zijn (heel leuk trouwens!) heb ik afgelopen weekend eens mijn camera meegenomen om te filmen wat ik op 5 dagen (donderdagochtend - maandagmiddag) uitvoer. Samengevat in 2 minuten. Geen jetset leven, spoiler alert ;) Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!

MRB, MartinR, FlyingFonz en 11 anderen vinden dit leuk.
  14. Thijsk

Thijsk Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Holy fuck, dan kom je ook helemaal uitgeput aan op je werk. Nog wel gebruik kunnen maken van de lounges om even op adem te komen?

15. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    haha eigenlijk helemaal niet! En ben sinds kort weer Turkish Silver (waarschijnlijk wel weer binnenkort gold), dus geen lounges...helaas :O

16. jeroen100

jeroen100 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Leuk om te zien @RickJansen ! Reis je met veel bagage ( je eigen mix set (als dat zo heet)) of gebruik je de spullen die al op locatie zijn?

17. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Ik heb een eigen technische rider (zoals veel dj's)...daar moet de locatie zorg voor dragen. Feitelijk kan ik met mijn USB sticks, laptop en oortjes een volledige show geven! Leuke vraag ;)

lloydje33 vindt dit leuk.
  18. Leuk die video... heel herkenbaar.

19. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.265
    Trofeepunten:
    223
    Afmattend, maar als het je passie is, is het wel genieten. Van jetlags zal je wsl geen last hebben als je daar zo kort bent.

20. Erwin

Erwin Blue Tier

Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Gisteren m'n 100e internationale vlucht gehad sinds ik mijn Flightdiary bijhoudt, VIE - AMS. Blijft toch altijd mooi om uit een besneeuwd landschap weg te vliegen:)

Laatst bewerkt: 18 dec 2018
    lloydje33, Tim82, thomassmit en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina