Hmm aangezien er geloof ik geen subtopic is, als volgt. Ik heb met QR bru - doh - utp gedaan. Had op de heenweg een goedkopere boekingsklasse, terugweg een duurdere. Op de heenweg voor DOH-UTP 914 avios en 90 elite points. Op de terugweg 1828 avios (dubbele) en ook 90 elite points...krijg overigens normaal bonus, maar bij QR niet (geloof ik)...is dit hoe het systeem werkt? Zit overigens wel al op ruim 2000 elite points en heb er 2250 nodig om tot april 2020 te verlengen...
Wat is volgens jullie de beste seat op een inter-Europa business class (vlieg zelf AF en Joon)? Heb nu 1A maar lees hier en daar dat stoelen vanaf rij 2 meer ruimte hebben aangezien voeten onder de stoel voor kan. Maakt dat echt zo'n verschil?
Europe BC vind ik rij 1 toch altijd beste. Je hebt wat minder beenruimte, maar het is rustiger en je hebt veel en veel meer 'personal space' omdat er geen stoel voor je in je neus zit. Beenruimte wisselt trouwens, soms kon ik mijn benen in AF strekken op eerste rij, soms kan dat inderdaad niet.
Voor hen die benieuwd zijn wat je te Air Europa te eten krijgt in business (CDG-VLC). Ik was zelf positief verrast!
Ik ben zo opgewonden als een Duracel konijn wat in weken niet heeft gelopen! Afgelopen zaterdag m'n laatste lange training van 20km afgewerkt en deze week rust... AAAARGH! Morgenavond een kleine fun run (8 km) en zaterdag er vol tegenaan in m'n allereerste ultra loop. De weersvoorspelling ziet er alleen niet zo goed uit, 16 graden vind ik niet erg, zweet altijd als een gek, maar kans op regen... Dit staat me te wachten qua parcours. Ik ben volop gezond zenuwachtig!
Hahahaha Afgelopen weekend nog een glaasje wijn gehad, maar voor de rest sinds m'n trip niks meer. Komende weken/maanden zal het alcohol verbruik zo goed als niks zijn.
Die plating, die wekpot presentatie! Gebruikte ons grootmoeder ook nog. Veul brood zeg. Ziet er er smakelijk & gezond uit!
Zie trouwens tegenwoordig alle KLM FA's (bij de EER's) tegenwoordig rondlopen met een tablet tijdens het boarden. Weet niet wanneer het precies begonnen is maar 2 maanden gelezen was het volgens mij nog niet het geval.
Ik heb rij 1 altijd vermeden uit vrees voor de tafeltjes in de zijkant..zit je niet ingebouwd daardoor? Ik weet nooit van te voren of tafeltjes aan de wand zitten of in de stoel..
Kijk zien jullie nu dat dat gordijn smerig is? Hij ziet er oud en vies uit en nog maar een keer schoongemaakt! ??
Dat is de reguliere Europese BC maaltijd bij UX. Ze wisselen het ook regelmatig, maar het is inderdaad erg lekker (en gezond)!
Inmiddels heb ik na 1,5 jaar intensief gebruik de oorkussens van mijn QC35 vervangen. Ze begonnen licht in te scheuren. Helaas bood Bose geen garantie dus maar zelf het niet originele setje besteld bij bol. Het originele setje is 35 euro tegen het niet origineel van 17 tel uit je winst dus. Vervangen is super easy dus als je twijfelt doe het gewoon!
Hmm...voor een studentengroep met Swiss een groepsboeking gemaakt BRU-ZRH-DXB. Stond dat er 23 kg bij zat...nu heb ik ze bevestigd en de e-tickets binnen, op mijn ticket (en op die van de andere docent) staat gewoon de bagage beschreven (1x 23 kg en 1x 8k g) maar bij de leerlingen (15-17 jaar) staat er niks bij bagage. Als ik naar 'extra' bagage ga in het menu, staat dat er gewoon 23 kg included is...daar maar van uit gaan?
Als ik met Norwegian naar JFK vlieg in premium, is er dan op AMS een lounge waar ik in mag? Ik zag sommige reviews over de Korean air lounge in JFK, maar over AMS kan ik zo snel niks vinden.