InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Jan van Putten

Jan van Putten Silver Member

Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Correctie: je hebt €37 bespaard :)

VinceG, Abesir, danfl44 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Hmm aangezien er geloof ik geen subtopic is, als volgt. Ik heb met QR bru - doh - utp gedaan. Had op de heenweg een goedkopere boekingsklasse, terugweg een duurdere. Op de heenweg voor DOH-UTP 914 avios en 90 elite points. Op de terugweg 1828 avios (dubbele) en ook 90 elite points...krijg overigens normaal bonus, maar bij QR niet (geloof ik)...is dit hoe het systeem werkt? Zit overigens wel al op ruim 2000 elite points en heb er 2250 nodig om tot april 2020 te verlengen...

lloydje33 vindt dit leuk.
  3. Freek

Freek Newbie

Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Wat is volgens jullie de beste seat op een inter-Europa business class (vlieg zelf AF en Joon)? Heb nu 1A maar lees hier en daar dat stoelen vanaf rij 2 meer ruimte hebben aangezien voeten onder de stoel voor kan. Maakt dat echt zo'n verschil?

4. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.232
    Trofeepunten:
    203
    Europe BC vind ik rij 1 toch altijd beste. Je hebt wat minder beenruimte, maar het is rustiger en je hebt veel en veel meer 'personal space' omdat er geen stoel voor je in je neus zit. Beenruimte wisselt trouwens, soms kon ik mijn benen in AF strekken op eerste rij, soms kan dat inderdaad niet.

MollyMoon en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  5. Javadest

Javadest Blue Tier

Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Voor hen die benieuwd zijn wat je te Air Europa te eten krijgt in business (CDG-VLC). Ik was zelf positief verrast!

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 21 aug 2018
    MollyMoon, Grouchy, Lionell en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Nvgfocus

Nvgfocus Silver Member

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Wow, ziet er inderdaad erg goed uit!
    Mooie presentatie vooral :)

7. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.245
    Trofeepunten:
    428

Bijgevoegde bestanden:

MollyMoon, Daan3, Lionell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.732
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben zo opgewonden als een Duracel konijn wat in weken niet heeft gelopen! :D
    Afgelopen zaterdag m'n laatste lange training van 20km afgewerkt en deze week rust... AAAARGH! Morgenavond een kleine fun run (8 km) en zaterdag er vol tegenaan in m'n allereerste ultra loop. De weersvoorspelling ziet er alleen niet zo goed uit, 16 graden vind ik niet erg, zweet altijd als een gek, maar kans op regen... Dit staat me te wachten qua parcours. Ik ben volop gezond zenuwachtig! :)
    Screen Shot 2018-08-21 at 22.03.12.png

9. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Glaasje champagne helpt vast

10. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.732
    Trofeepunten:
    1.573
    Hahahaha :D
    Afgelopen weekend nog een glaasje wijn gehad, maar voor de rest sinds m'n trip niks meer. Komende weken/maanden zal het alcohol verbruik zo goed als niks zijn.

MichaelNight, lloydje33 en Didier13 vinden dit leuk.
  11. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.159
    Trofeepunten:
    428
    Die plating, die wekpot presentatie! Gebruikte ons grootmoeder ook nog.
    Veul brood zeg. Ziet er er smakelijk & gezond uit!

12. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.159
    Trofeepunten:
    428
    Zie trouwens tegenwoordig alle KLM FA's (bij de EER's) tegenwoordig rondlopen met een tablet tijdens het boarden. Weet niet wanneer het precies begonnen is maar 2 maanden gelezen was het volgens mij nog niet het geval.

13. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123

Ik heb rij 1 altijd vermeden uit vrees voor de tafeltjes in de zijkant..zit je niet ingebouwd daardoor? Ik weet nooit van te voren of tafeltjes aan de wand zitten of in de stoel..

14. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    :D:D:DKijk zien jullie nu dat dat gordijn smerig is? Hij ziet er oud en vies uit en nog maar een keer schoongemaakt! ??

15. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Inderdaad ziet erg goed uit, was dit een reguliere of speciale maaltijd?

16. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Dat is de reguliere Europese BC maaltijd bij UX. Ze wisselen het ook regelmatig, maar het is inderdaad erg lekker (en gezond)! :)

17. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.553
    Trofeepunten:
    653
    Inmiddels heb ik na 1,5 jaar intensief gebruik de oorkussens van mijn QC35 vervangen. Ze begonnen licht in te scheuren. Helaas bood Bose geen garantie dus maar zelf het niet originele setje besteld bij bol. Het originele setje is 35 euro tegen het niet origineel van 17 tel uit je winst dus. Vervangen is super easy dus als je twijfelt doe het gewoon!

Grouchy vindt dit leuk.
  18. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.637
    Trofeepunten:
    478
    Hmm...voor een studentengroep met Swiss een groepsboeking gemaakt BRU-ZRH-DXB. Stond dat er 23 kg bij zat...nu heb ik ze bevestigd en de e-tickets binnen, op mijn ticket (en op die van de andere docent) staat gewoon de bagage beschreven (1x 23 kg en 1x 8k g) maar bij de leerlingen (15-17 jaar) staat er niks bij bagage. Als ik naar 'extra' bagage ga in het menu, staat dat er gewoon 23 kg included is...daar maar van uit gaan?

19. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.489
    Trofeepunten:
    303
    Als ik met Norwegian naar JFK vlieg in premium, is er dan op AMS een lounge waar ik in mag? Ik zag sommige reviews over de Korean air lounge in JFK, maar over AMS kan ik zo snel niks vinden.

20. Desley

Desley Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Ik weet ook niet precies wanneer het begon maar in April naar Krakau zag ik ze er ook al mee

Deel Deze Pagina