InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Cheers!
     
    Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dank je! :)
     
  3. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Groeten vanuit de nieuwe terminal van Changi Airport, T4. Wat een prachtige terminal en het gebruiksgemak is echt extreem hoog. Self-service Check-in en bag drop-off waarna je zo doorloopt naar de self passport service. Mooie uitstraling en terminal komt heel erg ruim over net heel veel natuurlijk licht. Genoeg restaurants voor en na security en veel comfortabele zitgelegenheden. Changi heeft met deze nieuwe terminal wat mij betreft echt weer een top product afgeleverd!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Rutger, lloydje33, Lionell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Was er vandaag toevallig iemand op schiphol? Hoe het ging met de lounges? waren ze echt pottdicht de hele dag of tijdelijk? Moesten mensen er uit?
     
  5. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Hooooly.... wat een intens lelijk tapijt is dat zeg! Uniek.
     
    MollyMoon vindt dit leuk.
  6. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
  7. Freek

    Freek Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Domme vraag. Zit nu in het vliegtuig TXL>AMS>CDG voor een segment run en vlieg dan “return” CDG>AMS>TXL. Moet ik op CDG naar buiten en opnieuw door security of kan ik gewoon direct naar de vertrek gate gaan op CDG?
     
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Je kunt direct naar de gate gaan. Ik denk dat je aankomt en vertrekt van de F-terminal. Kijk in het eerste halletje dat je tegenkomt even op de borden om te kijken van welke gate je vlucht vertrekt.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  9. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik vraag me eigenlijk af hoe dit kan werken..de medewerkers aan de balie horen toch van KLM te zijn? Een Cateraar kan een passagier toch niet goed helpen met problemen met vluchten enz.?

    Ik geef de dames en heren trouwens wel gelijk dat ze het niet accepteren...In een lounge overgaan op de sobere Horeca CAO. In overige Horeca is er bijvoorbeeld sprake van fooien ..in de lounge niet!
     
  10. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Groeten vanuit het Marriott LAX. Ik denk dat de lounge fantastisch is voor de meeste vliegtuig liefhebbers! DSC_1848.JPG IMG-20171111-WA0012.jpeg
     
    danfl44, MollyMoon, KarinS en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Lionell vindt dit leuk.
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    lloydje33, Erwin en jongesander vinden dit leuk.
  13. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Aankomend voorjaar ga ik naar Californie op vakantie, en naast San Francisco en LA lijkt het me ook leuk om naar San Diego te gaan als 3e verblijfstad daar.
    Nu ligt dat tegen de grens van Mexico en lijkt het me natuurlijk ook leuk om die grens een dagje over te steken naar Tijuana. Vanuit San Diego is er de stadstram die op 200 meter van de grens z'n eindpunt heeft. Is er hier iemand die toevallig zo'n dagtripje ooit heeft gemaakt? Kan ik met mijn paspoort gewoon daar de grens oversteken naar Mexico voor een middagje? En is het lang wachten als voetganger (om weer de VS in te komen)? En is er in Tijuana iets te zien?
    Iets soortgelijks heb ik vorig jaar gedaan aan de grens met Canada - VS, en daar kon ik min of meer bijna gewoon doorwandelen zonder verdere documenten behalve mijn paspoort en verliet je Canada door een draaihekje zonder enige poespas.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Volgens mij genoeg te doen in TJ:
     
    Lionell, jongesander en Tim82 vinden dit leuk.
  15. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik krijg nu al trek én dorst :)
     
    Lionell en FlyingFonz vinden dit leuk.
  16. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Alweer een tijdje terug, gewoon lopend de grens over en een paar honderd meter doorlopen en daar is Tijuana. Lekker een corona weg tikken en hapje eten en dan weer terug. Bij binnenkomst zie je vooral apotheken ( medicijnen zijn daar een stuk goedkoper dan in de us ) en veel toeristenzaken. Weer terug wandelen en achter aan sluiten bij de toen korte rij. Je loopt over een soort brug en ziet de rijen auto's die de vs in willen onder je. Paar uurtjes onderweg. Have fun.
     
  17. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Artikel volgt zeker! Foto's van de nieuwe F, J en Y staan al op mijn Instagram.
     
    FlyingFonz en Lionell vinden dit leuk.
  18. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    wel opschieten voordat trumps "Berlijnse muur" af is...
     
  19. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik kreeg een email van mijn Mastercard waarmee je Airmiles kan verdienen. Misschien handig voor degenen die tickets boeken via vliegtickets.nl?
     
  20. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Ha, toen had je opeens 6 tickets voor dezelfde vluchten omdat Delta keer op keer een error gaf maar de betalingen telkens wel doorkwamen... :D
     
    Yoran Wijkstra, Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina