InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Hallo allemaal vanuit de Salon Premier in Mexico. Waar helemaal niets te eten is maar gelukkig wel een douche. De vlucht met de Dreamliner was fijn, ondanks dat ik tussen twee moeders zat (true story). Fijne week iedereen!
     
    jongesander, lloydje33, Daan3 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Weer van die flauwe, kleine gesneden sandwiches en wat salade? ;-) Hopelijk is het vervolg naar BOG zonder de twee moeders haha. Goeie reis!
     
    Flying doc, Lionell en Fripsmaster vinden dit leuk.
  3. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Mexico naar AMS in een middenstoel met kindergejengel links en rechts? Dan wordt je wel heel erg gestraft door het lot...:p:eek:
     
    Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Weet iemand toevallig of bij voorgaande Werelddeal weken SFO en LAX ook meededen met reizen in juni en juli? Het lijkt me typisch bestemmingen die tijdens de zomerperiode niet meedoen. Maar ik heb wel hoop, of kan ik die beter gewoon maar laten varen... Gezien mijn planning zal het niet mogelijk zijn om bv in Billund of iets dergelijks mijn ticket te laten starten, dus wil gewoon AMS-SFO/LAX kopen binnenkort.

    Dallas of Seattle als overstap zou eventueel nog kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2017
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Als je zelf een kind hebt, ben je redelijk tolerant. De babies waren rustiger dan ik dacht. Misschien ook door cabine van de B789. Ik zat aan het gangpad (12C), moeder links (12B) en moeder rechts (12D).

    Mijn BC vlucht van BOG naar CLO was erger. Er zat een kind te huilen voor een groot deel van de reis. Dat vond ik erger.
     
  6. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Gelukkig bestaat voor dit soort vervelende geluiden een noise cancelling koptelefoon... heb een bose QC35 en kan niet meer zonder in het vliegtuig
     
    Lionell, Carel1, DirkOnTour en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Over huilende baby's in een vliegtuig gesproken. Ik vloog vorige maand van Bangkok naar Amsterdam toe. Twee rijen voor mij een man met een klein kindje dat af en toe moest huilen. Prima allemaal naar mijn idee, dat doen kleine kinderen nou eenmaal. Tot het "stelletje" op de rij voor mij ging klagen bij de sterwardess dat de baby te hard huilde. Wat een gênante vertoning was dat, ik zakte bijna door het vliegtuig heen van plaatsvervangende schaamte.
     
    Lionell en Fripsmaster vinden dit leuk.
  8. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    BRU-SFO met Delta is momenteel gewoon te boeken voor 435EUR. Goed te doen voor de meeste NL's.
     
  9. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Dan heb je pech met het tijdstip, denk ik! Afgelopen donderdagochtend hadden ze chilaquiles, fruit, bladerdeeghapjes, zoete broodjes... nadelen: WiFi was uitermate slecht en slapende gasten namen hele banken in zodat er nauwelijks normale (zit)plekjes over waren.
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  10. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik kreeg onderstaande stemmingmakerij in mijn privé inbox...meer mensen dit gehad..een troll actief?
    upload_2017-11-16_3-43-1.png
     
    Sandor vindt dit leuk.
  11. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik kom helaas niet verder dan €971 eind juni/begin juli 2018 vanaf Brussel met Delta.
     
  12. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Denk 't. Nul posts. Overigens niet gehad.
     
  13. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Lijkt me een gevalletje per ongeluk privé bericht ipv een forumpost.
     
  14. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    En inhoudelijk klopt het natuurlijk niet. De enige reden waarom KLM-spend nu met level miles wordt beloond, is het feit dat er twee manieren zijn om te kwalificeren voor status (level miles en qualifying flights). Er is in het nieuwe programma feitelijk nog maar één manier. Wanneer Amex KLM-spend zou belonen, zou dat feitelijk dubbelop zijn. Of zie ik het verkeerd?
     
  15. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Voor mensen die vorig jaar aan de krasactie van schiphol meededen, je kunt nu weer een doos openen voor korting op parkeren. Korting is tussen 7,50 en 20 euro. Geldig voor reserveren en uitrijden tot 1 april 2018
     
    ITZ vindt dit leuk.
  16. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
  17. ITZ

    ITZ Newbie

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb vorig jaar ook meegedaan, maar nu nog geen link o.i.d. ontvangen. Heb je daar een mail over gekregen?
     
  18. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Idd mail van gehad met een persoonlijke link dus helaas niet deelbaar hier :(
     
  19. ITZ

    ITZ Newbie

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Ok, bedankt voor de info!
     
  20. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Die was nieuw. Krijg net een SMS:
    Dear Mr LANSING, your flight KL1234 on 21/11/2017 is very full and stowage space on board is limited. Please note that you can also check in your hand luggage free of charge. Have a nice flight! KLM.

    Beste KLM, Bedankt voor de aanbieding, maar de vorige vlucht bleef de koffer een dag extra op AMS, en met deze keer maar 1,5 dag op de eindbestemming, wil ik toch graag zeker weten dat mijn kleren aankomen voor de terugreis :)
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina