Vanaf april 2018 drie maal per dag van Groningen naar Londen Southend. https://www.upinthesky.nl/2017/10/25/vanaf-april-driemaal-daags-van-groningen-naar-londen/
ik vind Up in the Sky een leuk blog, maar mijn god wat schrijven ze soms moeizaam leesbare artikelen zeg.
Iemand met te veel miles bij united nog geïnteresseerd in vliegtuigonderdelen van de 747? United veilt onderdelen 747
Een aantal foto's van het Fokker Farewell event vanmorgen. De onthulling van het Fokker monument bij Restaurant Wings op Schiphol Oost. Het moment is een aanbeeld wat symbol staat voor Fokker met de staart van een gesloopte F70. Het monument staat op openbaar terrein en is te bezoeken. De brandweer van Schiphol gaf een watersaluut maar hield geen rekening met de windrichting waardoor de hele KL/KLC directie en deel van de gasten nat werd. Fly by van de laatste F70: Aan het eind nog een mooi aandenken aan Fokker gekregen inclusief een stukje romp van een gesloopte F70.
Goeiemorgen en groeten vanuit de BA lounge op BRU airport, zo meteen richting London en na een paar uur weer verder. Iemand op T5 vanaf 10u?
God eftermiddag vanuit de Hilton Slussen in Stockholm. Een upgrade naar de Executive Floor met een uitzicht op Gamla Stan. Fijne week iedereen!
Groeten vanuit de executive lounge van de Hilton op LHR T4, morgen aan m'n TP run naar Tallinn beginnen. Maar ik reken nu al op vertraging, gisteren ook 3,5 langer dan gepland op LHR gezeten door de mist... Gelukkig heb ik speling in HEL waar ik anders 8,5 uur zit. Proost op het weekend!
Goedemorgen! Het ziet er voorlopig goed uit op LHR... Nog geen meldingen van vertragingen. Groeten vanuit de Cathay Pacific lounge op T3!
Goedenavond en groeten vanuit de Finnair Premium lounge in HEL. Vanavond laat nog doorvliegen naar TLL en 5 uurtjes later weer dezelfde route naar huis
helemaal goed. ennuh Hyvää Matkaa nog (Fins voor een goede reis) en vooruit Kippis (proost) want de drank zal je wellicht ook gevonden hebben.
Hehe dank je, ja heb de drank gevonden, maar doe het voor mijn doen rustig aan vandaag... Ik heb nog maar 1 GT gehad en zit nu aan m'n tweede glas witte wijn. Nee ik ben niet ziek
Goeiemorgen (denk ik)! Groeten vanuit de BA South lounge op T5, vanochtend vroeg nog een hele snelle stop gemaakt in de Finnair Premium lounge voor een kop thee met een mede TP-runner die ook de nacht doorbracht in de terminal van TLL. Klein wereldje is het, nog blijkbaar veel mensen mij gezien verneem ik via sociale media. Binnenkort trip report. Eerst eens wat slaap inhalen vanavond, niet meer geslapen sinds vrijdagnacht... Oh en een borrel lust ik nu ook wel