InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik vroeg me net af waar die kleine gekleurde stickertjes voor dienen die je op Schiphol op je paspoort krijgt geplakt als je naar de VS vliegt. Iemand een idee?
     
    Sandor vindt dit leuk.
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Is voor controle dat je de security vragen hebt beantwoord. Verder kijkt er volgens mij niemand meer naar.
     
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Groetjes uit de lounge bij de M gates op CDG!! De lounge bij de L gates is nog in onderhoud, dus werd ik met een privebusje naar M gereden. Leuk hoor! Fijn weekend iedereen!
     
    MollyMoon, Carel1 en DirkOnTour vinden dit leuk.
  4. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Dank je..dan ga ik die opzoeken en in huis halen..hij had in de lounge de "meer-dan-één-fles-naar-binnen werken-en-geen-hoofdpijn" test doorstaan namelijk...;).
     
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    bellen via Skype
     
  6. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Lukt met een fles spa rood ook. ;)
     
    FlyingFonz en Lionell vinden dit leuk.
  7. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Valt ook wel mee. Druivensoort is natuurlijk wel anders, maar zal toch ook van de stijl van het huis afhangen.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2017
  8. JeroenZeg

    JeroenZeg Blue Tier

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    33
    Ik ben begin november in Seoel en wil graag een dagtrip maken naar de DMZ met Noord-Korea. Schijnt erg indrukwekkend te zijn. Heeft een van jullie een dergelijke trip in het verleden gedaan? Er zijn online verschillende aanbieders te vinden, variërend in prijs en programma, maar ik vind het lastig kiezen. Zou mooi zijn als er hier iemand is met persoonlijke ervaring en kan adviseren :) Alvast bedankt!
     
    Lionell en Sandor vinden dit leuk.
  9. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Countdown, nog 78 dagen aftellen en onze trip van ongeveer 5 maanden gaat van start. Malediven, Sri Lanka, Bangkok, Sydney, Nieuw Zeeland, Cook eilanden, Laos, Cambodja staan op ons voorlopige lijstje net zoals China-Tibet. Bijna niks staat vast behalve Nieuw Zeeland-Cook eilanden i.v.m. huur " spaceship " en accommodatie. Vluchten die tot nu toe geboekt zijn vnl business/first class o.a. met Etihad, Air New Zealand en Thai ( bekende sweetspot United first class ) We gaan o.a. een weblog bijhouden. Ik zal ook regelmatig een stukje hier posten betreffende vluchten en accommodatie.
     
    Daeni, tjappie, MartinR en 14 anderen vinden dit leuk.
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Weet niet echt waar ik mijn vraag kan plaatsen, dus doe ik het hier. :)

    Heb ik gelijk als ik zeg dat je als FB Gold/Platinum geen loungetoegang krijgt op een KL codeshare-vlucht met een non-Skyteam partner richting Amsterdam, maar dat je dat wel krijgt (i.e. de Crown Lounge) als je vanaf Amsterdam vliegt met een non-Skyteam partner? Alvast bedankt!
     
  11. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    volgens mij hangt het maar net af of de agent bij de lounge moeilijk doet.
     
  12. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Welke lounge? De Crown of een lounge op ander vliegveld dan AMS?
     
  13. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Op een non-ams bestemming gok ik. Meestal open ik de ST app met de entry voorwaarden en laat men mij dan alsnog binnen. Andere vraag;
    Wat is volgens jullie het beste cafe/bar van de wereld en waarom?
     
    high_class vindt dit leuk.
  14. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Mijn eigen huis, geen bob nodig en altijd wijn, die ik lekker vind, aanwezig :p
     
    Lionell, MartinR, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    lastig, ik zou ook eerder naar iets persoonlijks neigen dan de hippe spots (ala suicide club rotterdam bijv). Ik ga het liefst naar een cafe/bar waar ik regular ben en de mensen je dan net wat beter behandelen. (supermercado rotterdam, ambar lounge dubai)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  16. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Sick, werkelijk waar. Vorige week kreeg ik een mailtje met mijn cancellation vanuit AB. Vlucht uitgevoerd door EY, twee maanden geleden gevraagd...nee meneer Jansen, geen zorgen voor vluchten die niet door ons uitgevoerd worden...

    In het mailtje dat ik via manage my booking kon kijken hoe het er voor stond. Beide vluchten (DUS - AUH - DUS met EY) stonden er nog in. In de EY app stond alleen de heenvlucht, maar zij hadden de boeking (zeiden ze via FB) gewoon in het systeem. Gisteren 30 minuten proberen te bellen via de platinum hotline. Geen gehoor. Vandaag na 59 minuten kreeg ik iemand er aan de lijn. Ja, ze stonden nog in het systeem maar EY had alle vluchten er uit gegooid met AB boekingscode. ''Ah, ik zie dat u in Juli geboekt heeft... dat was voor het faillisement...dan bent u uw geld kwijt...nog meer waar ik mee kan helpen''? Ik vroeg natuurlijk even door en ze zei dat ik dan maar met EY contact op moest nemen...misschien maakten ze een uitzondering. Bijzonder bot, maarja, ze zullen nu wel honderden chagrijnige reizigers per dag aan de lijn hebben.

    Bij EY werd ik wel netjes te woord gestaan en kreeg ik te horen waar ik voor vreesde; de tickets waren geannuleerd. Geen restitutie. Originele prijs was 420 euro (special fare), maar nu dus 840 euro kwijt en ik moet 2 nieuwe tickets a 600 euro per stuk gaan kopen...stel voor ik had een BC booking gedaan en was nu gewoon 4000 euro lichter geweest!

    En dan voor te stellen dat de directeur een mooie oprotpremie gaat krijgen...schande!
     
  17. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
  18. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Kosten tickets toevallig voldaan met Amex of Mastercard? Daar zit aankoopverzekering bij, weet niet of dat dit soort zaken ook dekt?
     
  19. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Quote van een Roemeense reiziger tegen KLM dame op een vlucht naar OTP:
    Hey lady what's your name? Antwoord: Flight attendant. Gesprek meteen afgelopen... hij probeerde haar te versieren, maar daar had ze geen trek in. ;)

    Wat anders, komt er nog een leuke Rocketmiles of Pointshound actie aan komende maand? Binnenkort moet ik wat reserveringen maken, maar wacht eigenlijk op een leuke punten stunt.
     
    FlyingFonz, Lionell, Grouchy en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik kan die Roemeen route OTP-IAS v.v. met RO aanbevelen. Je zit heel vaak in je eentje voor het gordijn met een privé stewardess die zichzelf meteen voorstelt met haar naam...
     

Deel Deze Pagina