Gelezen op de duitse variant van IF; In dem am 15. August 2017 eingeleiteten Insolvenzantragsverfahren ist eine Fortsetzung des Geschäftsbetriebs aufgrund der hohen Verluste, die derzeit und prognostiziert dauerhaft entstehen, unmöglich und unzulässig. Ein eigenwirtschaftlicher Flugverkehr (also Flugverkehr unter dem IATA-Airline-Code AB) im eröffneten Insolvenzverfahren ist nach gegenwärtigem Erkenntnisstand spätestens ab dem 28. Oktober nicht mehr möglich. Für den Zeitraum bis zur kartellrechtlichen Genehmigung werden durch die Air Berlin Dienstleistungen im Bereich des sogenannten Wet Lease erbracht. Der Flugverkehr der nicht insolventen Unternehmensteile Niki und LGW wird weitergeführt. En nu? Vrienden van me vliegen op 27.10 naar CPH vanuit DUS...en op 29.10 terug. Moet AB voor hun een oplossing gaan vinden? Of komen ze dalijk simpelweg niet meer terug?
Voor de mensen die wel van een mixje van een uur houden...zodat ze niet de hele tijd tussen nummers hoeven te skippen...hierbij mijn ''after summer mix'' die op verschillende stations te horen zal zijn. Speciaal voor jullie ook een downloadlinkje..zodat je 'm op kan slaan Het is radiomuziek in een ''housy'' jasje...je moet er van houden...leuk voor in 't vliegtuig, trein, auto...noem maar op Laat maar weten wat je er van denkt! Soundcloud link; https://soundcloud.com/dj-admin-1/dj-admin-after-summer-mix-2017 Download link; https://ufile.io/ln4l
Mijn Duits is denk ik niet goed genoeg om je bericht precies te snappen, met al die juridische termen erin. Wat is de strekking van het bericht?
Mee eens. Er bestaat een kans dat je Monarch toestanden krijgt en dat je als reiziger strand in het buitenland. Klote is als je zelf cancelled je niks terug krijgt. Zou zeker checken of hun reis -en annulerings verzekering een beetje ok is. Up in the Sky,Bloomberg,Reuters etc hebben het ook op hun website: https://www.upinthesky.nl/2017/10/09/airberlin-staakt-alle-lijnvluchten-binnen-drie-weken/ https://www.bloomberg.com/news/arti...d-flights-oct-28-as-workers-told-to-seek-jobs https://www.reuters.com/article/us-...lin-flights-to-cease-this-month-idUSKBN1CE198
Zoals in forumnieuws al was te lezen dreigt er weer een vliegtax. Uiteindelijk lijkt uit dit stukje uit het officiële regeerakkoord het er weer op neer te komen dat Nederland weer op eigen houtje zo'n tax gaat invoeren per 2021.
Er staat: voor zover nu bekend uiterlijk op 28 oktober niet meer mogelijk. Het kan dus ook eerder afgelopen zijn.
Veel plezier Ik zit nu op BKK. Na 4 maanden, 22 vluchten en nog veel meer busreizen is het maar weer eens tijd om naar Nederland te gaan!
Er zijn ook mensen aan het werk in het koude Nederland. Je hoeft dit echt niet te delen hoor.... (have fun)
Wie gaat er zaterdag de lys run doen? En blijven jullie allemaal wachten tot 0200 uur om business class stoelen te krijgen ?
Ja en dat is dus niet gelukt. Had de laatste 2 stoelen in J geselecteerd en al 1 in PE moeten kiezen, krijg ik een payment error. Daarna kon ik de seatmap helemaal niet meer zien. Dit is echt ontzettend balen.
@TheFlyingDutchboy KLOTE! Ik had dat precies hetzelfde! Ik had ook PE stoelen welke geselecteerd waren. En toen ik die wilde veranderen naar C lukte dat ook niet door een payment error. Ik vond het ook echt belachelijk dat alle C stoelen geblokt zijn hoor. ik had Sec nummer 008. Dus zoveel zijn er ook niet ingecheckt. KLM gebeld en die geeft aan niets te doen. UPDATE, mijn stoel welke ik had geselecteerd met de payment error is weel losgelaten en heb hem nu wel kunnen betalen. Pfuw! Tot morgen Ralph!
Hmm zoveel geluk heb ik niet. Om half 5 weer de wekker gezet omdat check in voor de vlucht naar CDG opende. Zit nu in PE maar met seq 15 ben ik verbaasd dat Business vol was. Hoop dat er nog wat vrijkomt.
Ja. Begonnen met de F1 GP in Montreal en NYC, daarna heel Centraal Amerika gedaan en de laatste maand Shanghai en stukje van Zuid-Oost Azië gedaan. Was een leuke trip.