Ik vond het erg karig, nu is 2F ook niet je van het, maar daar doen ze tenminste rond 19.00 uur nog een aanvulling, er was in 2G na 19.00 uur niet heel veel te krijgen. Ik weet niet hoe lang je tussenstop is, maar een uur vanaf 2F naar de 2G terminal is echt ruim voldoende zonder je zorgen te hoeven maken dat je het niet haalt en zelfs nog een tijd hebt voor een kopje koffie in de 2G lounge. De bus doet er 10 minuten over, en gaat elke 5-10 minuten.
Wil volgend jaar in maart een festival bezoeken in Miami en zie erg gunstig geprijsde tickets van TAP. Heeft iemand ervaring met het business product van TAP?
Geen ervaring met het business product van TAP maar ik vlieg alleen met ze, enkel als er geen andere optie is... TAP staat ook wel voor: Take Another Plane...
Ja, ik heb een keer TAP Business Class gevlogen in de A330 Neo. Op mijn blog kun je een verslag er van terugvinden eventueel, maar in het kort het volgende: Hard product: Een prima Business Class stoel in een 1-2-1 opstelling. Modern en voldoende IFE. Niets op aan te merken eigenlijk! Soft product: Hier wordt het snel minder. Natuurlijk hangt dit grotendeels van de crew af, maar een volle Business Class en niet al te enthousiaste crew maakte dat dit niet zo best was. Ondanks dat mijn vlucht voor COVID was, kreeg ik al service alsof ze een vooruitziende blik hadden ;-). De Lounge was ook nogal overcrowded en niets speciaals. Wel lekkere G&T aan de bar. Bus boarding, handig voor een A330 Neo. Al met al niet zo heel enthousiast dus. Maar goed, als je een gunstige prijs kunt vinden dan zit je verder wel gewoon comfortabel in die 9 uren. Stel je in op weinig service, dan kan het meevallen. Je kunt ook geluk hebben met de crew en bovendien levert de vlucht best veel miles op. Het hangt er denk ik vooral vanaf HOE goed de deal is ten opzichte van Eco tarieven en de concurrentie in J.
Dank voor de snelle reactie! Beetje service is natuurlijk fijn, maar gaat me er vooral om dat ik goed kan slapen tijdens de vluchten. Businessretour met prima vluchttijden komt bij TAP op ongeveer € 1.400 (via supersaver kan t voor onder de € 1.300, maar daar heb ik helemaal geen vertrouwen in). Alternatief is Air Europa voor € 1.600 (o-klasse zonder miles en xp) of boeken met FB-miles.
In dat geval: prima product, stoelen zijn niet al te krap en hebben redelijk ruimte bij de voeten. Zelfde stoel als AF A350.
https://insideflyer.nl/air-france-komt-met-nieuwe-business-class-in-boeing-777/ Dat werd tijd. In de afgelopen maanden in oude 777 als "nieuwe" a350 gezeten (die laatste zelfs voor een lagere prijs) en het verschil is gigantisch.
Die KL app vs de AF app. Raar dat ik via de KL app wel alvast een gast kan uitnodigen voor de crownlounges maar in de AF app niet voor de CDG lounges (alleen betalend is mogelijk) vraag: Beide apps zitten bomvol notificaties..is er een manier om die weg te halen?
Securitycheck vandaag..Grote Hel..Mijn vriendin heeft geen skypriority dus gezellig samen in de rij...eindelijk begrijpt ze het nut en wil ze nu ook XP run doen ... ..
Je kunt ook gewoon door de Skypriority check-in van KLM lopen. Daar naar boven en dan kom je vanzelf ook bij de priority security uit - zonder extra checks!
Als er ook maar 1 SP heeft, laten ze de hele groep door. Ik zeg vaak niet eens wat en loop gewoon door, geen idee of ze m'n label wel of niet zien.
Een nette forumbewoner. Als ik af en toe mijn vader meeneem mag hij altijd mee. En zou het niet mogen, dan zou je als truc nog je plastic card aan je reisgenoot kunnen geven en zelf met de digitale versie zwaaien. En de brutale mens heeft de wereld, ik loop eigenlijk ook zo door, onzekere passagiers zie je direct terwijl de frequent flyer zelfverzekerd de route neemt. Ik schrik wel van de drukte voor reguliere passagiers, al is het eigenlijk overal, vond de Schengen lounge ook belachelijk druk. Geef mij maar de lockdown.
Hoorde deze week van iemand dat hij, ook zonder skypriority, ruim 2,5 uur over de rij voor security had gedaan. Was het vandaag ook weer zo erg? Vond laatst met skypriority ruim 40 minuten in de rij staan al erg lang. Goede tactiek van Schiphol om meer mensen privium te laten aanschaffen in elk geval, want ben het nu toch wel serieus aan het overwegen.