Check even delta.com of google. "Delta Comfort Plus is a seat level, in Delta Airlines, between Economy Class and Business Class. In other airlines, it would be called Premium Economy. So, these seats are basically Economy Class but with some added benefits." Hierbij een review: https://www.betterwander.com/how-to-travel/delta-comfort-plus-review/
Heb ik gecheckt en vind nog steeds dat het niet als Premium Economy kan worden gezien, want dat is echt hun ‘Premium Select’ product. Ook volgens de site van Flying Blue krijg je korting op Comfort+ qua status net als bij KLM (Silver 25%, Gold 50%, Platinum gratis) en zijn er even veel stoelen in een rij Comfort+ als in een rij ‘Main Cabin’. Het is wel zo dat het sinds redelijk recent een aparte boekingsklasse is geworden, in tegenstelling tot Economy Comfort bij KL wat natuurlijk gewoon een stoeloptie is. https://thepointsguy.com/guide/ultimate-guide-flying-blue/amp/ (kopje Flying Blue Platinum)
Misschien dat de verwarring komt doordat niet op elk vliegtuig premium select is? Dus op bijv de A350 en 330neo heb je: One, premium select, comfort+, Main, basic En op binnenlands en bij sommige 330's heb je: first en meteen erachteraan comfort+
Verwarrend is het sowieso! Ik ben erg benieuw of de Economy Comfort gaat vervallen bij KLM longhaul als Premium Economy wordt geïntroduceerd, of dat het tussen Business en Eco Comfort in gaat zitten.
Economy Comfort blijft wel bestaan. Kan zijn dat het aantal stoelen iets afneemt. Premium Economy zal - ondanks dat het een aparte klasse is - vooral een betere stoel zijn. Het soft product zal meer neigen naar Eco helaas. Een trend die jammer genoeg bij veel maatschappijen terug te zien is. Voorheen kreeg je drinken in een heus glas en echt servies. Daarnaast champagne bij een aantal maatschappijen. Maar de laatste jaren is dit veelal weer terug naar reguliere Economy met veelal plastic producten. Bij Lufthansa zelfs gewoon betalen voor sterke drank in PE.
Ik heb nog een Hilton Diamond status om te vergeven - iemand die wil ruilen voor andere hotel of airline status? Bij interesse stuur even PM.
Meer mensen hier waarbij de KLM app blijft crashen? Ik zag een opmerking in de google play store van iemand die het ook recent heeft. Hij crasht alleen als ik ingelogd ben. Installeer ik hem opnieuw en log ik nog niet in dan is het geen enkel probleem.....
Leuk als inrichting als je een liefhebber bent van SQ... https://onemileatatime.com/news/singapore-airlines-selling-business-class-seats/
KLM is ook weer lekker bereikbaar afgelopen dagen. Heb een simpele vraag over stoelselectie(vrouw heeft onder een andere boekingscode geboekt met de kleine en de stoel naast haar is niet bezet maar ook niet selecteerbaar). Denk doe het via Whatsapp dat scheelt wachten aan de lijn. De chatbot vraagt een beetje door voor de juiste afdeling en dan wordt het gewoon stil aan de kant van KLM. Dan maar weer bellen zo, maar ik snap nu wel waarom de wachttijden vaak lang zijn...
Heeft AF/KLM een of andere nieuwe brakke software update of zo uitgevoerd in 2022? Ben nu voor de 4e keer een stoel aan het selecteren. Ondanks dat er voorkeurs, EC en EER stoelen beschikbaar waren wordt je nadat je uit je oorspronkelijke stoel gebonjourd wordt ook elke keer ergens in rij 20 neergeplemd. Tijdens de laatste update heeft AF/KLM trouwens de EC selectie 'enhanced' naar 0, ondanks dat J9 is...
Sta op dit moment alweer 30 min in de wacht bij de platinum lijn, om 01:00 in de nacht. Krijg steeds hetzelfde te horen: we hebben het helaas erg druk en vragen om uw geduld. Lijkt mij beetje sterk dat er 24 uur per dag tientallen mensen aan de platinum lijn hangen? Had net eindelijk iemand te pakken werd er direct opgehangen
Heel vaag ook dat je op screenshot #2, buiten dat je geen enkele EC stoel hebt, ook de middenstoel in Business kon kiezen?
Vannacht aan de balie een upgrade gedaan, maar ik had ook een maaltijd vooruitbesteld. Zit je dan met je plastic bestek en kleine tray in WBC, voelde wel een beetje raar.
Yup, de middelste EBC kon ook gekozen worden...dat was totdat AF/KLM weer een seatupdate uitvoerde ...dus voor de 5e maal een stoel selecteren
Ik zit te kijken om en weekje naar Dubai te gaan. Nu geeft seatguru aan dat het angle-flat seats zijn, terwijl Emirates zelf aangeeft dat het lie-flat seats zijn. Iemand die weet wat de waarheid is? Het gaat om WAW-DXB 04FEB EK180.
Heb even gekeken in Expertflyer. Het gaat om de 77W met de oude First Class suites en 2-3-2 Business Class met Angled Flat stoelen. Het schijnt wel aan lie-flat te schuren, maar technisch zijn het nog ouderwetse angle-flat stoelen.
Volgens mij zijn alle 777's van Emirates in theorie angle flats inderdaad, want ze staan allemaal in een verouderde 2-3-2 opstelling. Erg apart gezien de cabin zelf bij vele toestellen nog relatief nieuw is.