InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Check even delta.com of google.

    "Delta Comfort Plus is a seat level, in Delta Airlines, between Economy Class and Business Class. In other airlines, it would be called Premium Economy. So, these seats are basically Economy Class but with some added benefits."

    Hierbij een review: https://www.betterwander.com/how-to-travel/delta-comfort-plus-review/
     
  2. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Heb ik gecheckt en vind nog steeds dat het niet als Premium Economy kan worden gezien, want dat is echt hun ‘Premium Select’ product. Ook volgens de site van Flying Blue krijg je korting op Comfort+ qua status net als bij KLM (Silver 25%, Gold 50%, Platinum gratis) en zijn er even veel stoelen in een rij Comfort+ als in een rij ‘Main Cabin’. Het is wel zo dat het sinds redelijk recent een aparte boekingsklasse is geworden, in tegenstelling tot Economy Comfort bij KL wat natuurlijk gewoon een stoeloptie is.

    https://thepointsguy.com/guide/ultimate-guide-flying-blue/amp/ (kopje Flying Blue Platinum)
     
  3. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Misschien dat de verwarring komt doordat niet op elk vliegtuig premium select is?

    Dus op bijv de A350 en 330neo heb je: One, premium select, comfort+, Main, basic
    En op binnenlands en bij sommige 330's heb je: first en meteen erachteraan comfort+
     
  4. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Verwarrend is het sowieso! Ik ben erg benieuw of de Economy Comfort gaat vervallen bij KLM longhaul als Premium Economy wordt geïntroduceerd, of dat het tussen Business en Eco Comfort in gaat zitten.
     
    Amsterdam en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  5. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.197
    Trofeepunten:
    483
    Economy Comfort blijft wel bestaan. Kan zijn dat het aantal stoelen iets afneemt.

    Premium Economy zal - ondanks dat het een aparte klasse is - vooral een betere stoel zijn. Het soft product zal meer neigen naar Eco helaas. Een trend die jammer genoeg bij veel maatschappijen terug te zien is.

    Voorheen kreeg je drinken in een heus glas en echt servies. Daarnaast champagne bij een aantal maatschappijen. Maar de laatste jaren is dit veelal weer terug naar reguliere Economy met veelal plastic producten. Bij Lufthansa zelfs gewoon betalen voor sterke drank in PE.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Vond het altijd wel leuk dat je voorheen bij Lufthansa echt flessen bier kreeg.
     
  7. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Ik heb nog een Hilton Diamond status om te vergeven - iemand die wil ruilen voor andere hotel of airline status? Bij interesse stuur even PM.
     
    lloydje33, Amsterdam, MoonJ en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Meer mensen hier waarbij de KLM app blijft crashen? Ik zag een opmerking in de google play store van iemand die het ook recent heeft. Hij crasht alleen als ik ingelogd ben. Installeer ik hem opnieuw en log ik nog niet in dan is het geen enkel probleem.....:(
     
  9. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Trofeepunten:
    203
    Bij mij op de iPhone crasht de KLM app sinds enkele dagen ook weer regelmatig.
     
    beuse242 en VinceG vinden dit leuk.
  10. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    MoonJ, Urbanjazz, Amsterdam en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    KLM is ook weer lekker bereikbaar afgelopen dagen. Heb een simpele vraag over stoelselectie(vrouw heeft onder een andere boekingscode geboekt met de kleine en de stoel naast haar is niet bezet maar ook niet selecteerbaar). Denk doe het via Whatsapp dat scheelt wachten aan de lijn. De chatbot vraagt een beetje door voor de juiste afdeling en dan wordt het gewoon stil aan de kant van KLM.
    Dan maar weer bellen zo, maar ik snap nu wel waarom de wachttijden vaak lang zijn...
     
  12. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Via Twitter heb ik altijd de snelste reacties
     
  13. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Heeft AF/KLM een of andere nieuwe brakke software update of zo uitgevoerd in 2022?
    Ben nu voor de 4e keer een stoel aan het selecteren. Ondanks dat er voorkeurs, EC en EER stoelen beschikbaar waren wordt je nadat je uit je oorspronkelijke stoel gebonjourd wordt ook elke keer ergens in rij 20 neergeplemd.
    Tijdens de laatste update heeft AF/KLM trouwens de EC selectie 'enhanced' naar 0, ondanks dat J9 is...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • KLM 1.jpg
      KLM 1.jpg
      Bestandsgrootte:
      124,9 KB
      Weergaven:
      41
    • klm 2.jpg
      klm 2.jpg
      Bestandsgrootte:
      65,6 KB
      Weergaven:
      43
  14. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    151
    Trofeepunten:
    43
    Sta op dit moment alweer 30 min in de wacht bij de platinum lijn, om 01:00 in de nacht. Krijg steeds hetzelfde te horen: we hebben het helaas erg druk en vragen om uw geduld. Lijkt mij beetje sterk dat er 24 uur per dag tientallen mensen aan de platinum lijn hangen? Had net eindelijk iemand te pakken werd er direct opgehangen :(
     
  15. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Heel vaag ook dat je op screenshot #2, buiten dat je geen enkele EC stoel hebt, ook de middenstoel in Business kon kiezen? :confused:
     
  16. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Vannacht aan de balie een upgrade gedaan, maar ik had ook een maaltijd vooruitbesteld. Zit je dan met je plastic bestek en kleine tray in WBC, voelde wel een beetje raar.
     
  17. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Yup, de middelste EBC kon ook gekozen worden...dat was totdat AF/KLM weer een seatupdate uitvoerde o_O...dus voor de 5e maal een stoel selecteren :eek:
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  18. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik zit te kijken om en weekje naar Dubai te gaan. Nu geeft seatguru aan dat het angle-flat seats zijn, terwijl Emirates zelf aangeeft dat het lie-flat seats zijn.

    Iemand die weet wat de waarheid is? Het gaat om WAW-DXB 04FEB EK180.

    Screenshot 2022-01-13 at 09-04-53 Options Make a booking Emirates.png Screenshot 2022-01-13 at 09-07-55 SeatGuru Seat Map Emirates.png
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.197
    Trofeepunten:
    483
    Heb even gekeken in Expertflyer. Het gaat om de 77W met de oude First Class suites en 2-3-2 Business Class met Angled Flat stoelen. Het schijnt wel aan lie-flat te schuren, maar technisch zijn het nog ouderwetse angle-flat stoelen.
     
    MoonJ en westi vinden dit leuk.
  20. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Volgens mij zijn alle 777's van Emirates in theorie angle flats inderdaad, want ze staan allemaal in een verouderde 2-3-2 opstelling. Erg apart gezien de cabin zelf bij vele toestellen nog relatief nieuw is.
     

Deel Deze Pagina