InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. vanIJsselmuide

vanIJsselmuide Newbie

Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    18
    Beste Erwin,

Mocht jouw aanbod t.a.v. iedereen zijn dan neem ik het graag aan.

Alvast bedankt voor jouw reactie.

Erwin vindt dit leuk.
  2. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    626
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb ook nog een code voor een upgrade van AwardWallet in de aanbieding.
    Interesse? stuur een pb'tje

Vergeven!!

Laatst bewerkt: 25 dec 2021
    jphorn, Amsterdam en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.552
    Trofeepunten:
    478
    Voor een optreden met NYE en bij de Expo2020 weer terug in Dubai. Zou eigenlijk een weekje gaan, maar door nieuwe optredens (en kerstvakantie) toch besloten om langer te blijven. Ik zou eigenlijk met TK vliegen, maar die fare was zo laag (retour <500 euro en dat in de kerstvakantie, wel naar Sharjah) dat omboeken weinig zin zou hebben, dus die ga ik cancellen en hopelijk nog een klein beetje terugkrijgen. Ik had nog genoeg EY miles en heb mijn auto nog in Dusseldorf staan...alleen geen vluchten tussen AUH en DUS op dit moment. Amsterdam was 65k miles voor economy...aan de hoge kant. Maar naar FRA was nog geen 30k...dus die geboekt en met de trein naar DUS. Geen slechte deal als je het mij vraagt.
    Gaf me wel de ruimte om wat hotel te hoppen hier. Dit is mijn hotelschema, voor wie dat leuk vind;
    1 nacht Garden inn Deira (achter de rug, ruim voldoende)
    5 nachten in Doubletree Jumeirah (ben er nu, penthouse suite, mega)
    1 nacht Curio Heritage Village
    1 nacht Canopy
    1 nacht Doubletree Deira
    1 nacht Conrad (erg benieuwd)

Peter02, Tim82, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.440
    Trofeepunten:
    483
    Nog een leuke bonus van SQ gekregen zo aan het einde van dit jaar. Heb voor oktober 2022 een vlucht geboekt van Jakarta naar Frankfurt (via Singapore) in First Class. Helemaal prima aan boord van de 777: één rij First Class en altijd goede service.

Helaas kreeg ik voor SIN-FRA een downgrade naar Business Class omdat het toestel is gewijzigd naar een A350. CGK-SIN bleef wel in First Class. Nu is SQ aan boord van de A350 in Business Class ruimschoots perfect, maar.... ik was er niet echt blij mee natuurlijk.

Na wat heen en weer mailen ben ik nu omgeboekt naar de nieuwe suites aan boord van de A380! Dit had ik al eens mogen proberen op twee korte vluchten van ca. 5 uren, maar op een longhaul van 12,5 uur komt het echt tot z'n recht denk ik.

Weer iets moois om naar uit te kijken dus en al met al een downgrade omgebogen naar een upgrade.

Peter02, FlyingFonz, Grouchy en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ow ik hoor graag je ervaringen van deze hotels ;)
    Ben bezig met boeken voor een week eind January. Zoveel hotels. Zie bijna door de bomen het bos niet meer.
    Had je die upgrade geboekt naar penthouse suite of gekregen op basis van status?

jphorn en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    En ik volg ook mee en heb dezelfde vraag over de suite ;-)

7. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.552
    Trofeepunten:
    478
    Nouja, Doubletree Jumeirah is een suites only hotel. De kleinste kamer is 88m2 las ik. Dus echt dikke prima. Hoogste verdieping werd toegewezen aan de hand van de status (diamond). Ze wilden me graag zeezicht geven, maar het hotel zit deze week echt 100% vol.

Is een top hotel. Prima ontbijt. Mooi strand, dat helaas wel tot 1 uur in de schaduw ligt omdat ''the adress'' er nu pal achter ligt...maar voor de rest...een dikke prima. Mooie ruime kamers!

Ik zal reviews geven volgende week!

jphorn vindt dit leuk.
  8. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ja de kamers die ik zag zijn sowieso niet klein. Is er wel een strand in de buurt dat iets eerder in de zon ligt? Ga namelijk wel voor het goede weer naar Dubai.
    Voor de kenners van Dubai de vraag wat is het gezelligste deel van Dubai?
    Dubai Marina vind ik er wel het gezelligste uitzien van alle delen in Dubai.
    Dus ik zal zeker voor een van de 3 Hilton locaties gaan. Maar wil die ene week graag splitsen in 2 locaties. Tips?

9. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.552
    Trofeepunten:
    478
    Er is genoeg strand in de buurt, maar wil je een bedje reserveren bij een bedrijf, reken dan op minimaal 200aed voor 2 personen per dag, 50 euro. Hilton the walk ligt meer open, maar is ook veel drukker (en een iets ouder hotel met kleinere kamers maar wel met executive lounge).

Marina vind ik het fijnste om te verblijven, helaas ook het duurste. In de avond ook nog veel te doen en veel op loopafstand.

VinceG vindt dit leuk.
  10. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Heb ook het Doubletree geboekt voor eind Januari! Alles is wel duur in dat gebied. Dus vind een Family suite met balkon voor eur 270/nacht wel goede prijs. En hopen op een net zo'n mooie upgrade als jij hebt gekregen ;)

Urbanjazz vindt dit leuk.
  11. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Zojuist m'n twee gekochte parfumflessen vergoed gekregen op m'n rekening..:cool:

MoonJ, Ambtenaruh en Urbanjazz vinden dit leuk.
  12. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    In navolging van de wijnzakken discussie; wij maken een test drive [flight] om 2022 meteen goed mee te beginnen…
    We nemen een fles champagne mee in het ruim later vandaag :) Indien er een sprankelend goedje uit de lucht valt bij Schiphol morgen rond 7am, it wasn’t me :rolleyes:

13. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.227
    Trofeepunten:
    223
    Als de fles goed ingepakt zit tussen kleren is er niets aan de hand. Ik krijg elk jaar een kerstpakket in NL dat mee moet naar huis :D

14. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb laatst zonder problem uit de U.S een fles champagne meegenomen die gelukkig heel was bij aankomst. Wel goed vastgeklemt tegen de zijkant van de koffer en tussen een laag kleren gelegd!

15. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Gisteren mijn eerste vluchten van 2022 gemaakt. BKK - KUL - CMB met Malaysia Airlines in economy class. Eerste vlucht was een A330 en zat goed vol, de tweede vlucht daarentegen zaten ongeveer twintig mensen aan boord van een 737. Ik zit graag achter de vleugels en was de enige passagier in dit deel van rij 18 tot 30. Blijft toch bizar. Hierdoor wel veel persoonlijke aandacht van de stewardessen die altijd in waren voor een praatje.

Het vliegveld van Kuala Lumpur was nog steeds volledig uitgestorven en er was voor Priority Pass één kleine lounge (Sama Sama Express) open, met overigens een goed aanbod aan hapjes/drankjes. Toch benieuwd waar het heen gaat met het internationale toerisme dit komende jaar. :(

16. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Champagne en de glazen (gewoon wat plastic gewikkeld) allen overleefd. Proost!

beuse242, MichaelNight, westi en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Misschien een hele domme vraag, maar hoe selecteer je comfort+ stoelen bij Delta als Platinum zijnde?
    Of is dit überhaupt niet mogelijk?

18. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.392
    Trofeepunten:
    508
    Dat is een aparte boekingsklasse tussen business en economy in, met andere stoelen, andere catering, andere films etc. Bij het boarden kun je afhankelijk van je plaats op de upgradelijst een stoel daar toegewezen krijgen, behalve als je een basic economy ticket hebt geboekt (die worden nooit geupgraded).
    Daar gaan we met KLM ook heen, een extra premium economy klasse (die niet gratis wordt voor platinum).

Amsterdam vindt dit leuk.
  19. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Dat is toch premium economy?
    Ik heb het over de normale economy met een beetje extra beenruimte. Dat heet bij delta naar mijn weten comfort+

Maar ik las al dat dit ook niet van te voren te boeken is maar je dit pas kort van te voren krijgt toegewezen als je geluk hebt.

20. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Jij bedoelt volgens mij Delta Premium Select, dat is de Premium Economy van Delta. Comfort+ is een vergelijkbaar product als Economy Comfort bij KLM!

Bijzonderetickets en Ambtenaruh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina