Ook al eens gezocht naar rij 7, 8, 9 en 13 op de seat map? https://my.matterport.com/show/?m=apskveWvmqd
Ja KLM moet zeker zijn zaken op orde gaan krijgen. Heb nu 3 keer met BA gevlogen en het uploaden van documenten en goedkeuring gaat gewoon fantastisch. Of via BA zelf of de verifly app. Ik ben de vluchten voor de komende weken in ieder geval zo veel mogelijk bij andere maatschappijen aan het boeken als het even kan.
Denk je alles gehad te hebben Eens proberen met de combi vliegen+Thalys, ruim voor tijd geland met de CityBopper en de 2 uur in de Schengen-lounge gedood, naar beneden om treinticket op te halen, zegt de vriendelijke dame doodleuk: "Heeft U geen bericht gekregen, dat alle treinen 45 minuten eerder rijden vandaag?" WTF, want staat nog steeds op oorspronkelijke tijd bij KLM. Leuk om nog eens anderhalf uur in het treinstation op Schiphol door te brengen en te laat aan te komen in Brussel vanavond. Not amused!
Sterker nog, zodra je de fysieke boarding kaart hebt dan is de online boarding pass van de eerste vlucht meestal ook zichtbaar. Ik heb zowaar nu mijn olci boarding pass vanaf istanbul morgen, maar niet van de doorvlucht. Als ik mezelf en de medewerkers bij boarding stress wil bezorgen moet ik nu vooral niet langs de check-in balie gaan, want bij dit soort dingen scant je boarding pass rood bij boarding. Daarnaast met je olci boarding pass op istanbul gaat men bij toegang tot de gate om allemaal bewijsstukken vragen of dat ready2fly wel klopt. Bij de fysieke loop je zo door…
Hmm gaat lekker bij KLM. Helaas toch maar weer bij hun moeten boeken omdat de alternatieven niet ideaal waren. Maar de route AMS-BCN+VLC-AMS was in de app eur 500 goedkoper dan op de website op diverse momenten. Ook in de app (ingelogd als platinum) tarieven zonder bagage. Met duidelijke aangegeven ook geen skypriority voordelen! (groot rood kruis ervoor). Uiteraard via de app geboekt en nu zowel ticket als in de app dubbele bagage en alle skyprio voordelen.....Zootje.
Mijn ervaringen met Air France en wijzigingen, bij het inchecken geeft dat ook problemen. Bij mij bleef deze wel in de app zichtbaar, kon geen stoelen selecteren en ook online inchecken ging niet en bij de fysieke incheckbalie moest ik de volgende dag maar terugkomen want dan zou mijn vlucht gaan. Dat zijn momenten dat ik de PA waardeer, die konden dat oplossen, zie je gewoon van een afstandje dat de incheckmedewerker wordt benaderd, en krijg je de boarding pass alsnog, want de optie, ga maar naar ticketing, ja dat is leuk maar die rij is best lang en ik heb nog een uur voor vertrek naar Parijs en ik wil wel graag mee.
Net ingecheckt voor morgen, zowaar mn boardingpassen in de app Edit: In die van AF, bij KLM staat haal je boardingpass af op de luchthaven... wtf
Keek vanmorgen ook verrast op, boardingpass AMS-DUS gewoon in de app gekregen... Nu een uurtje wachten om te zien wat DUS-CDG-AMS-KRK gaat doen...
Bespaar je de moeite, zelfde resultaat als bij KLM. Soms wel een reactie, meestal niet. Soms wordt wordt de boarding pass wel vrijgegeven, meestal niet