Dacht dat LATAM Oneworld al een tijd heeft verlaten. Zolang je je DL nummer invult krijg je gewoon priority, preferred seats, miles enzovoort
Is er hier iemand die hier al van heeft gebruik gemaakt? Transavia Menu - Sushi, Salades, Ontbijt eten bestellen - Thuisbezorgd.nl Smakelijk eten aan boord met Thuisbezorgd.nl | Transavia
Kun je op de ARN luchthaven tussen terminal 2 en 5 wandelen achter security? Of enkel airside? zie dat KLM naar Terminal 2 is gegaan twee weken terug. Terwijl de amex lounge in 5 zit.
Te voet Airside kan zeker niet, zijn echt andere gebouwen. Er is wel een Airside bus: https://morepremium.com/new-airside-terminal-transfer-bus-at-stockholm-arlanda-airport/ Geen idee wat de status daar momenteel van is.
Statusmatch KLM FB -> Volare. Aanvraag: 30-10-2021 Acceptatie: 04-11-2021 Van KLM FB Platinum naar Volare Executive Lijkt nu dus lekker snel te gaan.
Checkin balies gaan pas 1H55M vooraf open. Je moet idd via airside. Door security. Lounge. Weer naar buiten. Terug nr andere terminal en opnieuw security. Alle winkels en drink/eet gelegenheden zijn dicht. Volgens de app en dame op luchthaven is de lounge in 2 dicht. Ga zo even zelf nog checken. Maw Stockholm ARN is afzien.
Heb over twee weken een vlucht naar CDG en zie dat er 10 rijen BC zijn welke inmiddels bijna allemaal gevuld zijn. Zijn er nou altijd zoveel rijen beschikbaar voor BC? Het betreft een A320.
Dat is wel balen. Ik ben er eind november een paar keer in hetzelfde weekend (XP run). Had wel gehoopt goed gebruik te kunnen maken van de lounge(s).
In principe wel. Hoorde onlangs over een BA vlucht met maar liefst 18 rijen Business Class in een narrow body.
Het scheelt natuurlijk ook dat de FA's alleen maar een glaasje water en een paar koekjes hoeven uit te delen nu..
Nu heb ik begrepen dat de pandemie van de zuinigheid bij BA inmiddels enigszins is ingedamd: daar krijg je een prima "refreshment" en champagne op shorthaul vluchten.
Je krijgt een voucher twv 150 Kronen. Waarmee je bij de enige open koffie tent iets kunt halen (LaVazza koffie en tankstation broodjes)
Betreffende de lounge op ARN terminal 2. Deze is blijkbaar niet noodzakelijkerwijs dicht vanwege COVID. Blijkbaar een verbouwing gaande, 17 januari zouden ze vooralsnog open gaan. Tot die tijd is er een apart zitdeel, waar je met je elders gekochte spullen mag zitten. Enige voorzieningen; toilet en een dame die checked of je daar mag zitten.
Heerlijk om in de Privium (non-schengen) lounge te zitten en om mij heen reizigers te horen klagen dat het zo'n gekkenhuis is bij de skypriority check in. Zeker omdat ik met BA binnen 10 minuten vanuit mijn taxi in de lounge ben Sorry! Bij BA was het ook niet geheel zonder stress want blijkbaar zijn de systemen om naar de VS te reizen nog niet geheel op orde en zijn de vereisten nog wat onduidelijk. Blijkbaar BA en AA verschillende procedures en vereisten. Maar er stonden bij BA geen lange wachtrijen.....Bij KLM wel.