M'n vriendin zit voor februari te kijken naar vliegtickets op de KLM website. Nu is aan haar account een vlucht met boekingscode gekoppeld zonder te boeken. Is dit normaal?
Last minute boeken en heel snel naar de incheckbalie rennen. Zou eens beginnen het te proberen met een La Première ticket.
In de aanbieding; een jaar gratis AwardWallet plus. (upgrade van gratis naar betaald of een jaar verlenging van plus account). (Voor anderen met AW Plus check je account aan de linkerkant). Wat moet je doen? -Nuttige bijdrage aan het forum (Niet alleen halen) -Geef even aan in PM wat je zelf doet, bijvoorbeeld creditcard referral niet alleen aan mij mag ook ander forumlid,of iets anders wat je zelf weggeeft.
Mooi stuk over The Points Guy en het ontstaan van award miles. https://www.nytimes.com/2021/01/05/magazine/points-guy-travel-rewards.html
In de categorie nee heb je, ja kun je krijgen... https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...-laag-over-amsterdam-vliegen-voor-sightseeing
Met American kan je op heel veel data de komende tijd (heb zelf in juni en december gekeken) voor 287€ naar de VS vliegen. Heb op bv Dallas en Philadelphia gekeken, rechtstreeks voor dat tarief. Andere steden met overstap voor ongeveer 290€ in economy, of 650€ in Premium economy, ook rechtstreeks naar Dallas en Philadelphia vanaf AMS. Voor mezelf wil ik voor december boeken, dan moet dat toch wel gaan lukken mag ik hopen...
Heel irritant dat sinds een aantal weken KLM geen pdf ticket meer bijvoegt bij de boekingsbevestiging. Ik moet nu elke keer bellen om me een factuur toe te zenden.... Tuurlijk ik kan de email wel als pdf opslaan, maar dan is het bijna 3 pagina's met onzin. Ik wil gewoon boekingsgegevens en betaalgegevens voor mijn werkgever. Belde de platinumlijn en de dame bevestigde dat ik niet de enige was met deze klacht.
Ik dacht dat ik de enige was met deze gedachte. Waarschijnlijk is dit hip en modern met smilies ☹️ en al.... Maar ik wil inderdaad gewoon een pdf ticket, die andere onzin doe je maar in een reserveringsbevestiging. Ik wordt gewoon oud vrees ik. De nieuwe reservering ziet er inderdaad uit zoals een Ryanairbevestiging.
Nee heeft niets met ouder worden te maken. Heeft alles met KLM te maken die het onduidelijker maakt. Ik wil gewoon een duidelijke factuur of ticket voor mijn werkgever. Downloaden uit email en gelijk uploaden in het financiele systeem. Nu moet ik allerlei capriolen uithalen om het duidelijk in het systeem te krijgen of al 3 keer de platinumlijn bellen voor een factuur.
Waren die PDFjes voor jou voldoende als factuur? Ik vroeg sowieso altijd een factuur aan ipv ticket. Als je nu een boeking maakt, krijg je wel direct de vraag of je een factuur wil hebben. Meteen invullen en je hebt ‘m binnen een paar minuten.
Ja die pdfjes hadden alle info die ik nodig had, dus perfect. Wanneer krijg je dan de vraag als je boekt? Die heb ik gemist.....