InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Ik kan helemaal geen pricing vinden voor de open jaw die het dan zou worden. Ik zal t.z.t. eens bellen om het te vragen.
     
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Niet bellen, niet inchecken, gewoon niks mee doen. Het enige wat je ermee bereikt is een kans om slapende honden wakker te maken. In de praktijk krijg je écht geen naslag omdat je een segment niet vliegt, zeker als je van zulke skiplagging geen gewoonte maakt. Ja, er zijn een zeer gering aantal gevallen bekend (BA) waarbij mensen met de rekening werden gepresenteerd. Vaak betreft dit mensen die het vaker doen of die bagage inchecken en die vervolgens bij een tussenstop terug willen.
    Niks om je zorgen over te maken.
     
  3. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Ik maak mij er geen zorgen over. De ticketcondities spreken over een refund van het niet gevlogen deel. Als ik google op dat gedeelte kom ik hier uit. Aangezien het ticket geen penalties heeft in de voorwaarden vroeg ik mij in m'n oorspronkelijke post af hoe deze dan berekend zou worden.
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Om het laatste stukje van mijn reis compleet te maken sta ik op het punt op BOM-DXB-AMS te boeken bij Emirates. Dit is in Economy, goedkoopste tarief en ik heb geen status.

    Ik begreep dat stoelselectie vanaf 48 uur voor vertrek gratis is. Aangezien ik op een dinsdag begin november vlieg denk ik dat ik de kosten voor een stoel wel achterwege kan laten.

    Mijn vraag is: kun je alle stoelen vanaf 48 uur gratis kiezen, inclusief prefered zones? Ik weet al dat extra legroom uitgesloten is.

    EDIT: inmiddels de T&C's gevonden: best nog wel een genereus beleid.

    EKseatselection.JPG
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2019
    Daeni en lloydje33 vinden dit leuk.
  5. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Deze maand zit ik 12,5 jaar in het vak van DJ. Een bijzondere mijlpaal voor mezelf. In bijna 40 landen wereldwijd mogen optreden, dus wilde ik het vieren...maar alleen voor het goede doel. Dus koos ik ''stichting Exciting Dreams'' uit, zette een benefietgala op met veiling, en haalde zo 2500 euro op! Mooie beelden;
     
    Grouchy, Daan3, Thijsk en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. Eunoi

    Eunoi Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Heb een economy comfort stoel geboekt en heb een ticket in T (AMS-PEK). Wat zijn goeie bedragen voor een upgrade naar business?

    En mocht iemand tijd hebben, zou diegene kunnen kijken hoe vol het vliegtuig al is. Stuur de code wel :)
     
  7. Je kan zelf met Expert Flyer 5x gratis per dag kijken hoe vol een vliegtuig is! Succes
     
    lloydje33, Carel1 en Sandor vinden dit leuk.
  8. Eunoi

    Eunoi Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Top wist ik niet, excuus! Alhoewel het nog minder dan een maand is, is het vliegtuig nog lekker leeg!
     
  9. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Vandaag mee gedaan aan de KLM Urban Trail series, editie Leeuwarden. Enige tijd geleden kon ik me opgeven voor running events (wereldwijd). Recent kreeg ik een uitnodiging voor dit event. We (mijn vrouw en ik) zijn allebei platinum en mochten allebei een gast meenemen. Gratis deelname en een mooi hardloop shirt! Voor de deelnemers was er een KLM runnershouse ingericht met prima catering, kluisjes, kleedkamers en toiletvoorzieningen. Een soort van lounge zeg maar, prima voor elkaar met bekende gastheer voor de frequente KLM events bezoekers. Als je de mogelijkheid hebt/ krijgt om mee te doen, dan kan ik het van harte aanbevelen:)!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Grouchy, Thijsk, Ambtenaruh en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Weet iemand of Houston een stad is waar je jezelf 4 dagen kan vermaken in de herfst? Eventueel met daguitstap naar San Antonio?
     
  11. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Jahoor, je kunt je wel vermaken. Ik kan je aanraden om het Marriott Marquis in het centrum te boeken, deze heeft een lazy river (en een schitterend uitzicht over de skyline).
    [​IMG]
    Daarnaast een keer gaan kijken bij de Astro's (Baseball) of Rockets (Basketball) is ook zeker de moeite waard.
    Als daguitstap zou ik naar Austin gaan, mooie stad, veel leuke restaurants/bars rondom Rainey Street, paddleboaten op de rivier (Colorado), daarnaast staat ook het Texas State Capitol gebouw in de stad (gratis te bezoeken plus de parkeergarages in de buurt geven je 3u lang gratis parkeren om het SC te bezoeken) en als je van architectuur houdt, is Austin ook een hoogstandje.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    KarinS, lloydje33, Tim82 en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb een overstap op LHR, ik kom aan op T3 vanuit Denver en dan door naar AMS vanaf T5, overstap van 3 uur. Ik vlieg in C. Welke lounge adviseren jullie om gebruik van te maken ?
     
  13. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Aangezien je vanaf T5 vertrekt neem ik aan dat je met BA naar AMS vliegt. Dan kun je gebruik maken van de Galleries Lounge. De "hoofdlounge" is altijd erg druk, maar je hebt nog een aantal andere lounges in de terminal. Kijk dus even vanaf welke gate je vlucht vertrekt en kies de lounge die het dichtst bij is.

    Je kunt geen gebruik maken van de lounges in T3. Je moet met een bus van T3 naar T5 en vervolgens opnieuw door de security
     
    Grouchy, FlyingFonz en jeroen100 vinden dit leuk.
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Je kan je vast vermaken in Houston 4 dagen. Maar waarom doe je niet een rondje Houston, Austin, San Antonio? Dagje op en neer naar San antonio is 3 uur (minimaal) enkele reis! Die dag zit je meer in de auto dan dat je de stad ziet. San Antonio is erg leuk, maar ook prima te doen in 1 (volle dag). Persoonlijk vind ik Austin ook erg leuk. (leuker dan Houston!) Tussen San Antonio en Austin liggen een aantal leuke plaatsjes die ook het bezoeken waard zijn.
     
    Tim82 en Grouchy vinden dit leuk.
  15. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Ja hoor, vorige maand nog in Texas (oa New Braunfels, San Marcos, Austin, Lockhart, San Antonio, Houston) geweest en afgelopen week dankzij een Delta sale voor October, de 3e keer binnen een jaar weer geboekt. Texas is gaaf!

    Geen idee wat je leuk vind?, maar...;
    Space Center Houston..spreekt voor zich
    BB Texas & Battle of San Jacinto (liggen naast elkaar) als je van oude slagschepen en historie houd. Op deze plaats werdt Texas onafhankelijk
    Brazos Bend State Park: alligators en ander wildlife
    Museums: the Holocaust Museum, Museum of Natural Science, Buffalo Soldier Museum, Museum of Fine Arts
    Shop till you drop: Galleria of Katy Mills Mall (west v/d stad)

    Zou zeker San Antonio bezoeken, vind San Antonio (& Austin) leuker dan Houston.

    San Antonio: The Alamo!, riverwalk, the missions, Seaworld
    New Braunfels: tuben
    Lockhart: BBQ 'capitol v/d wereld', gun range

    Als je er bent is er ook vast wel ergens een (sport) evenement ergens.

    Als je gaat tanken doe het dan bij eens bij een Buc-ees (is zoiets als je als je een pompstation met een Walmart kruist) en meteen effe wat beaver nuggets aanschaffen daarzo.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2019
    VinceG, Thijsk en Tim82 vinden dit leuk.
  16. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Neem Galleries South. Groter en ietsje rustiger als de Nord lounge. Daarnaast nog een lounge op de B gates maar dan moet je weer terug lopen via de walkway op -4. (als je de trein neemt kom je niet meer terug en moet je opnieuw door security)
     
    jeroen100 en Grouchy vinden dit leuk.
  17. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Bedankt voor jullie tips. Ik wil in november eens wat plaatsen bezoeken die in de zomer mij eigenlijk een beetje te warm zijn om lekker rond te struinen. Zodoende kwam ik hierop. San Antonio komt wel eens langs in films, en trekt me daardoor met The Alamo en Riverwalk. In Houston had ik het Space center idd al gezien tussen de highlights, en verder lijkt me een uitstapje naar Brazos Bend State Park ook eens bijzonder.

    Ik ga eigenlijk voornamelijk om eens te Texas sfeer te proeven (misschien letterlijk) en zag dat de hotels er vergeleken bv Boston, New York of LA etc er goed te betalen zijn.
     
  18. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Wanneer is er weer een borrel?
     
    tgrhuis12 en Thijsk vinden dit leuk.
  19. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben eigenlijk best verbaasd dat er in zo’n korte tijd tips binnen komen voor een reis naar Houston. Dat zou namelijk nooit in me opkomen om te bezoeken. Wat is er zo leuk daar?
     
    VinceG en FlyingFonz vinden dit leuk.
  20. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Grote luchthaven met veel directe vluchten en de highways naar San Antonio, Dallas, Austin en Corpus Christi :p.
     
    lloydje33 en Erwin vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina