InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Ik gebruik zo'n mobiele router altijd in Indo..werkt perfect
     
  2. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Gisteren AMS-CDG met AF zaten er op de laatste rijen in BC 3 mensen. Het leek mij dat de vlucht zo vol was dat ze een upgrade hadden gekregen, maar dan wel met z'n 3-en naast elkaar. Ik heb niet kunnen zien of ze ook BC eten kregen. Iemand dat weleens gezien?
     
  3. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Nee, maar ik heb wel eens gezien dat iemand in BC een collega in Eco had zitten en vroeg of deze naast hem mocht zitten op een lege EBC stoel. Dat was ok, maar kon toen wel zien dat ie een doosje met een koekje kreeg ipv EBC maaltijd.
     
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    Dit wel, ooit eens een IPBer die toch de laatste stoel kreeg. Dit een middenstoel zonder tafeltje in EBC. Passagiers die ernaast zaten kregen compensatie van de purser.
     
  5. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Voor de medische hulptroepen ;-)

    Net terug / geland vanuit Warsaw. Nog een beetje verkouden / snotterig van een virusje twee weken terug. In december ook een trip gehad terwijl ik verkouden was.

    Tijdens de landingen heb ik het gevoel alsof er in m’n hoofd (voorhoofd / slaap) vanalles “knapt”, en dat begint met “iets voelt gek” en een minuut later is het een hel. Alsof je met een naald je arm prikt, en dan in je hoofd. Ik kan niet omschrijven hoe het voelt. Géén last van m’n oren. Na lading is het weg, wel 1 a 2 dagen nog een zeurend gevoel in m’n voorhoofd.

    Tussen december trip en die van deze week nog 2 andere trips gedaan; nergens last van (niet verkouden).

    Iemand tips wellicht? In de categorie “Mona weet raad” met huismiddeltjes? M’n neus snuiten helpt / gaat niet. Gapen, kauwgum helpt niet. En niet vliegen begrijp ik ook wel :p
    Misschien iemand ervaring? Heb gelezen dat het wel eens voorkomt bij mensen die snotterig zijn. Echter was dat 1 artikel. Morgen ook even huisarts bellen voor advies.
     
  6. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Mucinex nemen voor en tijdens de vlucht. Klaart de hele snotzooi op in je hoofd.

    Heb het pasgeleden ook gehad, het gevoel alsof je met je kop tussen de bankschroef zit bij opstijgen en landen. Dacht dat het bloed mijn neus uit aan het gutsen zou zijn.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Die is er nog steeds hoor, alleen minder drinkend en minder aanwezig ;-)
     
    beuse242, KarinS, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Yes. Dat gevoel. De Sinus spray heb je gebruikt? Gekocht in US of toevallig ook in NL te krijgen
     
  9. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Mja, wel helaas in de US gekocht (dus daar heb je momenteel niet zoveel aan). Ik heb gewoon de capsules gekocht, dat werkt net iets beter, plus je hebt er "day" en "night" versies van (bij die laatste slaap je ook wat lekkerder :p).

    Sterkte en beterschap gewenst in ieder geval!
     
    Urbanjazz en beuse242 vinden dit leuk.
  10. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    20190321_095554.jpg

    Nou moe... ik pakte van de week de douchekop van de stang in het Ibis Budget in Antwerpen centrum, gebeurde er dit... Ik meld het aan de receptie en het enige antwoord was: Ik schrijf het op meneer. Niet eens een excuusje ofzo. Aan de lijmresten te zien was ik niet de eerste die dit overkwam.
     
    lloydje33 en jongesander vinden dit leuk.
  11. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Bizar. Heb ooit in een Embassy Suite in de VS het rooster van de ventilator in de WC schoon gemaakt. Hij kon geen lucht meer aanzuigen doordat er zo veel stof in zat.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  12. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ach in een budget hotel voor 55€ p.n. neem ik zoiets als dit maar op de koop toe. Bij duurdere formules zou ik er minder van gecharmeerd zijn. Sowieso wel even schrikken om in Ibis Budget te slapen na paar keer Intercontinental en Sofitel, comfort went heel snel blijkbaar:)

    Tot paar jaar terug sliep ik altijd in budget hotels...
     
    Ambtenaruh, FlyingFonz, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Haha dat kan ik wel begrijpen.. verblijf nu in een Ibis in Madrid en kijk nu al naar uit naar mijn verblijf in het Hilton Colon in Quito later deze week:rolleyes::D
     
    Daeni, Daan3, Ambtenaruh en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Welke Ibis zit je?
     
  15. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Ibis barajas airport :rolleyes:
     
    Thijsk en jongesander vinden dit leuk.
  16. Lijkt op een reverse block, komt ook veel bij duiken voor. Alsof er naalden achter je ogen worden geprikt
     
  17. Abesir

    Abesir Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    63
    Trofeepunten:
    18
    Gisteren zat ik onderweg naar Madrid in een splinternieuwe Boeing 737-800 van KLM. Het toestel heeft een nieuwe, moderne interieur en grote bagagebakken. Het zag er erg mooi en fris uit! Eerst kneep ik m een beetje, dacht ik, is dit de nieuwe Max ofzo? Snel later begreep ik dat het om een nieuwe 737-800 ging. KLM heeft er 4 gekocht heb ik van de purser begrepen.
    De stoelen zijn voorzien van verstelbare hoofdkussens en niet onbelangrijk, elke stoel beschikt over een USB-aansluiting om smartphones of tablets op te laden.
    Er was naar mijn gevoel geen tijdwinst ondanks de grote bagagebakken, boarden ging net zo rommelig als bij oudere 737's, Zie foto's voor de impressies.
    Een verschil wat ik merkte was dat er in dit toestel de business class gedeelte van rij 1 t/m rij 4 gaat. Ze kunnen blijkbaar de gordijn niet meer verstellen. Ik zat gisteren op stoel 3F, dus vóór de gordijn, maar kreeg geen business class service.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Urbanjazz, beuse242, lloydje33 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    lloydje33, Carel1 en Abesir vinden dit leuk.
  19. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    Ziet er mooi uit! Ik hoop dat de stoelen ook een beetje lekker zitten? Ze zien er nogal dun uit zo op het eerste gezicht.
     
  20. Abesir

    Abesir Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    63
    Trofeepunten:
    18
    Goed gezien. Ik kan inderdaad niet spreken over ultiem zitcomfort op een luxe fauteuil. 2 uur vliegen ging wel, maar 4 uur vliegen op deze stoelen wordt geen pretje ben ik bang.
     
    MVA20 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina