Interessant artikel over Zaventem en de Belgische luchtvaart, vandaag in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/economie/...is-van-buitenlandse-investeerders-~b5ecb4411/
Bedoel je de huidige KLM Promo? Het ligt eraan waar je de miles voor gaat gebruiken. Daarnaast kun je ook nog op andere manieren miles binnenhalen. (creditcards,boeken op DL stock,andere programma's overschrijven)
Goedemiddag (morgen voor jullie) uit Melbourne. Wat een weekend! Voor het eerst mogen draaien in Australie, de GP mogen bezoeken....fantastische stad met geweldige mensen. En de EY lounge in MEL...geweldig! Nu 14 uur in een 787 en 7 uur in een 330-200...ach...beetje afzien mag wel
Ligt er aan wat je er mee wilt doen, maar over het algemeen: nee. Flying Blue is een leuk programma om eenvoudig status te halen maar de miles zijn niet zo heel waardevol. Kijk maar eens naar de astronomische getallen die soms bij de check in upgrades gevraagd worden.
Haha jawel economy....14 uur 'afzien'. 1 jankend kind en 1 vrouw die onwel werd was de rekening. Ik post morgen wel een filmpje. Op het feest waar ik waren waren alleen Nederlanders...hoewel ik het normaal nooit doe...heb ik nu toch echt een Nederlands feestje gebouwd...en ze braken letterlijk de tent af hahahaha
Voor iemand die veel naar de UK reist en volgende week vrijdag (de 30e) in Londen zit, is dit wel fijn nieuws: Air services between the UK and EU will continue unaffected as Brexit nears
Gisteren die mooie fare geboekt naar de VS. Op de terugweg vanaf Denver vlieg ik BA 747. Heb tegen mijn principes is toch maar 110 pond betaald voor 63K (1 van de 3 beschikbaar). Expertflyer geeft aan dat 64k (mijn voorkeursstoel) ook nog beschikbaar is maar volgens BA is deze geblokkeerd en kan ik alleen op de luchthaven vragen of ik kan switchen. Iemand ervaring hiermee? Heeft het zin om de komende maanden steeds te kijken of de stoel beschikbaar komt?
Ja, heb gebeld.. dame in kwestie kon niets voor me betekenen. Ze dacht dat de stoel misschien kapot zou zijn en dat hij daarom geblokkeerd was
Dit komt omdat dit een van de meest gewilde stoelen is op het upperdeck. (raamstoel met toegang tot het gangpad) Daarom in eerste instantie alleen voor BA Gold/Oneworld Emerald en vanaf check in is ie voor iedereen.
Klopt, daarom wil ik m ook graag reserveren. Moest ook lachen toen de dame vertelde dat de stoel waarschijnlijk defect was.. voor een vlucht in juli... Ik heb geen status dus kwestie van de eerste zijn die incheckt dus. Dank voor reacties!
64A wel beschikbaar toevallig? Ook een stoel met directe toegang tot het gangpad. Is niet geblokt voor OWE.
Helaas niet, Beschikbaar volgens expert flyer: 62 B & J 63 J 64 B,J & K Ik kan op de BA site nog selecteren 63 J en 64 B Ik heb nu 63K. Hele lower deck nog vrijwel leeg. Ik heb een alert aangemaakt voor 62 A&K en 64 A
Ik heb me laatst op een Cathay vlucht een ''POKEFI'' gekocht. Wat een aanrader als je veel reist! Ik betaalde 125 dollar hiervoor en hij is in >80 landen te gebruiken. Online data aanschaffen (15 usd voor 5 gb), aanzetten en gebruiken. Had er nog nooit van gehoord...maar werkt top. Nu al heel tevreden over het gebruik in Amerika en Australie...