Niet veel te beleven, maar wat mij betreft zeker beter dan Doha (daar is echt niks te beleven) en leuk voor een dagje. Gecombineerd met gratis hotel (even checken inderdaad of dit kan!) zou ik het zeker doen.
Jep ik ook! Goedenavond vanuit de heerlijke lounge van CX in LHR! Dalijk 13 uur in economy (ok ok, wel EER) naar HKG...en dan door naar Hanoi!
Net bevestigd dat ik tijdens de F1 in Melbourne draai...tof! Met EY (330 / 787) voor 950 euro in economy...tijdens dat weekend vind ik dát niet eens een hele slechte deal! :O
Zijn voor volgend jaar een reis aan het overwegen naar Noorwegen, het liefst toch (deels) geregeld. Zag zelf interessante reizen staan via de treinreiswinkel, iemand hier ervaring mee?
Krijg net deze mail van KLM: Vul uw profiel aan en maak kans op 5.000 Miles Hardlopen, gezinsuitjes of duiken & snorkelen? Bij KLM zijn we benieuwd naar uw interesses en favoriete activiteiten. Zo kunnen we u persoonlijke aanbiedingen sturen en op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen. En als u nu uw profiel aanvult, maakt u kans op 5.000 Miles!*" Heeft iemand anders ook echt de 5.000 miles gehad? Ik heb het aangevuld, en ben wel benieuwd of ik word beloond.
Ik heb hem ook gehad maar je makt kans op 5.000 miles, dus denk niet dat iedereen ze krijgt die zijn/haar profiel aanvult.
Ja dat zag ik ook. Daarom heb ik het niet gedaan. Ik deel d.m.v. mijn Flying Blue lidmaatschap al genoeg data met KLM vind ik zo.
Mede dankzij seat guru een hele fijne vlucht gehad met de Airbus330-300 AMS - YYC. We hadden extra betaald voor stoelen 31 A en B. Kostten 29 euro per stuk, extra beenruimte en je kijkt tegen een muurtje aan en daarachter is nooduitgang en regelmatig voor crew only. Ik zag trouwens wel dat als je speciale maaltijd hebt, je salade aanzienlijk kleiner is dan bij de standaard maaltijden. Maar wel weer lekker gegeten. Vind alleen jammer dat er tweede maaltijd nu één snack is geworden. Herinner me uit het verleden dat dat op zo'n vlucht vaak een snackbox was met drie items erin.
Hoi Waarom naar noorwegen een georganiseerde reis? Is een prima land om zelfstandig te reizen hoor. Ik denk namelijk dat je hier weinig mensen gaat vinden die georganiseerde reizen doen. Op dit forum zitten vooral mensen die het vooral zelf willen doen zodat er het beste uit te halen valt. (correct me if im wrong!)
Ik ben meer van het zelf uitzoeken en boeken. De treinreis Oslo-Bergen staat nog steeds op mn lijstje: https://lonelyplanet.nl/roadtrip/van-oslo-naar-bergen-een-onvergetelijke-treinreis Trondheim vond ik ook erg leuk. Kun je met Cityhopper en KLM naar toe. Overnachten in het Clarion Congres hotel. Leuk authentiek dorp, je kunt naar boven wandelen of met een trammetje de bergen in, erg leuk. Ook kun je er een rondvaart maken. Ben benieuwd hoe je reis er uit gaat zien en hoe je gaat boeken, succes !!
Iemand ervaring met betaalde upgrades bij Aeroflot naar Moskou? Ik zou wel eens in hun A330 willen vliegen en dan business. Maar bij aanschaf nu zou het verschil met economy 900€ zijn ongeveer wat ik voor zo'n kort retourtje te gortig vind.