InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Jurian

    Jurian Blue Tier

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    134
    Trofeepunten:
    33
    Met *A Gold of met een Business Class ticket heb je in ieder geval toegang tot de Security Fast Lane op DUS.
     
    ReneG vindt dit leuk.
  2. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Het antwoord is kort; Nope. Er is een fast lane voor security maar dat word niet gehandhaafd, dus altijd vol. Ervaring leert dat DUS wel veeeel sneller is dan AMS!
     
    Roberto, ReneG en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  3. ReneG

    ReneG Newbie

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    18
    Dacht ik al. Thanks!!
     
  4. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    In BSL hebben vanavond de fransen op ATC en onangekondigde Staking begonnen. :mad:
    Ons techniker Toni zou met easyJet naar AMS vliegen waar wij al zijn voor de ISE op de RAI. Door al mijn Appjes wist ik al van de staking, terwijl hij nog in de rij stond voor zijn koffer in te checken.
    Ik ben gelijk op mijn easyJet app gegaan en kon voor hem de vroege vlucht regelen morgen. Die zal denk ik nog steeds laater gaan dan geplennt, maar beter dan niks.
    Toen we 30 minuten laater nog een plaats voor iemand wilden regelen zat die vlucht al vol. Het geld voor de vlucht vandag krijgen we wel weer terug. Dat kon hij al op het vliegveld regelen. EasyJet wilde wel een Hotel voor hem regelen en zij, dat een nieuwe vlucht voor morgen tegen 11:00h geregelt zou worden. Maar toen kon Toni haar vertellen, dat hij al een nieuwe vlucht had....:)
     
  5. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Hmmm lastige keuze. Met KLM op de 787, of de 747 naar New York.... We reizen met zijn tweeën in C, dus bovendek of de nieuwste WBC... Is een dagvlucht... o_O
     
    beuse242, Daan3 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Stond een paar weken geleden voor dezelfde keuze voor een vlucht van YYZ naar AMS. Heb voor de 747 gekozen in het kader van "nu het nog kan". Omdat ik alleen reis heb ik voor het lowerdeck gekozen, maar als ik - zoals jullie - met twee personen zou gaan dan koos ik het upperdeck.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  7. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ga toevallig met mijn vrouw in maart naar NY. 787 heen, 747 upper deck terug.

    Waarschijnlijk vliegt de 747 niet zo lang meer en de 787 wel. Misschien iets om rekening mee te houden?
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  8. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Ik ga begin juli samen met mn vriendin nog met de 747 upperdeck terug vanuit JFK, wil het toch een keer meemaken
     
  9. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Upperdeck 747, nu het nog kan. Blijft leuk dat trappetje op!
     
  10. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik ga in mei met echtgenote naar Toronto met de 747, heen op het upperdeck, terug beneden helemaal voorin. Voor mij waarschijnlijk de laatste kans om 747 te vliegen en ja ik wil ook een keer het trappetje op en af:).
    Terug de nachtvlucht en dan is onderin voorin denk ik rustiger.
     
    Roberto en beuse242 vinden dit leuk.
  11. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    De voorste rij A/B is geschikt voor een wiegje aan de muur. Nu is niet elke vlucht een baby mee en ook huilen ze niet allemaal, maar goed. Hebben zelf pas met baby erbij op die rij gezeten, waarbij medereizigers niet zo blij keken, maar gelukkig geen kik gegeven :)
     
  12. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik zie onderin links alleen een enkele stoel 1A, geen B. Wij zitten op 1J en 1K.
     
  13. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Je hebt hartstikke gelijk, ik zit het om te draaien. Wij zaten op de terugweg boven!
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  14. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Boven zitten wij op 77J en K, volgens velen de beste stoelen op het upperdeck.
     
    lloydje33 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  15. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Zolang het niet de rij is dichtbij de toiletten vind ik ze prima. Volgende week de nieuwe A330 BC proberen, ben benieuwd :)
     
    beuse242, lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  16. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Nee het is ongeveer de middelste rij, net achter de nooduitgang. Veel plezier in de A330.
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  17. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Vanochtend op CDG naast Pieter Elbers ontbeten in de lounge. :D
    Sympathieke vent. Hoop dat de Fransen hem niet opzij schuiven!
     
    r0gerthis, Roberto, arjen05 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Leuke sympathieke man inderdaad! Wij konden hem de hand schudden tijdens het KLM event in Joure bij de onthulling van huisje #99. We hebben ook kort even over onze gedeelde passie voor hardlopen gesproken en zijn laatste prestatie tijdens de dam tot dam loop. Ik hoop dat hij weer benoemd wordt maar gezien de berichten de laatste tijd heb ik daar niet veel vertrouwen in. De nieuwe CEO van KLM Airfrance gaat de komende jaren een aantal strategische ingrijpende maatregelen nemen. Elbers lijkt niet in zijn plaatje voor te komen. Wat denken jullie?
     
    VinceG en lloydje33 vinden dit leuk.
  19. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik zie net dat er nog 2 transacties via Earn online op 'in behandeling' staan sinds 27/12/2017. Dat is wel heel gortig. Heb net een verzoek gestuurd voor missende transacties, maar zelfs dat formulier gaat maar tot maximaal 1 augustus 2018.
     
  20. Freek

    Freek Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Even een ESTA vraag.. Ik heb vorig jaar al een vlucht naar de USA geboekt met familie voor juni 2019 en hiervoor een ESTA aangevraagd (en goedgekeurd). Nu zat ik wat met vluchten te spelen en zag een mooie vlucht naar New York/Miami in maart 2019. Deze vlucht is eerder dan waarvoor mijn ESTA is aangevraagd, zal dit een probleem zijn?
     

Deel Deze Pagina