Met *A Gold of met een Business Class ticket heb je in ieder geval toegang tot de Security Fast Lane op DUS.
Het antwoord is kort; Nope. Er is een fast lane voor security maar dat word niet gehandhaafd, dus altijd vol. Ervaring leert dat DUS wel veeeel sneller is dan AMS!
In BSL hebben vanavond de fransen op ATC en onangekondigde Staking begonnen. Ons techniker Toni zou met easyJet naar AMS vliegen waar wij al zijn voor de ISE op de RAI. Door al mijn Appjes wist ik al van de staking, terwijl hij nog in de rij stond voor zijn koffer in te checken. Ik ben gelijk op mijn easyJet app gegaan en kon voor hem de vroege vlucht regelen morgen. Die zal denk ik nog steeds laater gaan dan geplennt, maar beter dan niks. Toen we 30 minuten laater nog een plaats voor iemand wilden regelen zat die vlucht al vol. Het geld voor de vlucht vandag krijgen we wel weer terug. Dat kon hij al op het vliegveld regelen. EasyJet wilde wel een Hotel voor hem regelen en zij, dat een nieuwe vlucht voor morgen tegen 11:00h geregelt zou worden. Maar toen kon Toni haar vertellen, dat hij al een nieuwe vlucht had....
Hmmm lastige keuze. Met KLM op de 787, of de 747 naar New York.... We reizen met zijn tweeën in C, dus bovendek of de nieuwste WBC... Is een dagvlucht...
Stond een paar weken geleden voor dezelfde keuze voor een vlucht van YYZ naar AMS. Heb voor de 747 gekozen in het kader van "nu het nog kan". Omdat ik alleen reis heb ik voor het lowerdeck gekozen, maar als ik - zoals jullie - met twee personen zou gaan dan koos ik het upperdeck.
Ga toevallig met mijn vrouw in maart naar NY. 787 heen, 747 upper deck terug. Waarschijnlijk vliegt de 747 niet zo lang meer en de 787 wel. Misschien iets om rekening mee te houden?
Ik ga begin juli samen met mn vriendin nog met de 747 upperdeck terug vanuit JFK, wil het toch een keer meemaken
Ik ga in mei met echtgenote naar Toronto met de 747, heen op het upperdeck, terug beneden helemaal voorin. Voor mij waarschijnlijk de laatste kans om 747 te vliegen en ja ik wil ook een keer het trappetje op en af. Terug de nachtvlucht en dan is onderin voorin denk ik rustiger.
De voorste rij A/B is geschikt voor een wiegje aan de muur. Nu is niet elke vlucht een baby mee en ook huilen ze niet allemaal, maar goed. Hebben zelf pas met baby erbij op die rij gezeten, waarbij medereizigers niet zo blij keken, maar gelukkig geen kik gegeven
Zolang het niet de rij is dichtbij de toiletten vind ik ze prima. Volgende week de nieuwe A330 BC proberen, ben benieuwd
Vanochtend op CDG naast Pieter Elbers ontbeten in de lounge. Sympathieke vent. Hoop dat de Fransen hem niet opzij schuiven!
Leuke sympathieke man inderdaad! Wij konden hem de hand schudden tijdens het KLM event in Joure bij de onthulling van huisje #99. We hebben ook kort even over onze gedeelde passie voor hardlopen gesproken en zijn laatste prestatie tijdens de dam tot dam loop. Ik hoop dat hij weer benoemd wordt maar gezien de berichten de laatste tijd heb ik daar niet veel vertrouwen in. De nieuwe CEO van KLM Airfrance gaat de komende jaren een aantal strategische ingrijpende maatregelen nemen. Elbers lijkt niet in zijn plaatje voor te komen. Wat denken jullie?
Ik zie net dat er nog 2 transacties via Earn online op 'in behandeling' staan sinds 27/12/2017. Dat is wel heel gortig. Heb net een verzoek gestuurd voor missende transacties, maar zelfs dat formulier gaat maar tot maximaal 1 augustus 2018.
Even een ESTA vraag.. Ik heb vorig jaar al een vlucht naar de USA geboekt met familie voor juni 2019 en hiervoor een ESTA aangevraagd (en goedgekeurd). Nu zat ik wat met vluchten te spelen en zag een mooie vlucht naar New York/Miami in maart 2019. Deze vlucht is eerder dan waarvoor mijn ESTA is aangevraagd, zal dit een probleem zijn?