Meer IHG nieuws van mij:
Mini review: Van Zondag op Maandag in het HIX in Heidelberg gebleven. Ik kwam er na middernacht aan en was ochtends weg. Dus heel veel is er niet te vertellen, maar het was een positieve ervaring. Vriendelijke nachtreceptionist die ook zeer blij was mij als Spire Elite te verwelkomen, hotel is vrij nieuw, kamer was redelijk groot voor een HIX, volgens mij kreeg ik ook een speciale 'kamer' als spire elite member. Er was in ieder geval een bed (ik zou gokken 1,40 breed), een bank en een bureau. Op mijn bureau zat een handgeschreven kaart waarin ik wederom word verwelkomd als Spire Elite member. Ontbijt was basic maar ja, een HIX hé.
Ander zijds, ik heb nog een weekend voucher van IC over die ik niet ga gebruiken en die een expiry date heeft van 04/2017. Kan ik hiermee iemand blij mee maken van onze regular IC junkies (
@Lionell ).
Finally, wat advies: ik heb 2 nachten in Amman nodig, ik zat te kijken naar mijn opties met betrekking tot IHG:
IC --> €162 per nacht of 25k punten
CP--> €115 per nacht of 20k punten
HI --> €88 per nacht of 15k punten
Ik heb momenteel 3k punten en zou nog 5k van accelerate erbij moeten hebben, dus zou via points+cash ook e.e.a mogelijk zijn aangezien er nu lagere tarieven zijn (respectievelijk $34, $59 en $84 voor wanneer je 5, 10 of 15k punten wil bijkopen. Heeft dit nog waarde?
Daarnaast heb ik het volgende idee erbij m.b.t. accelerate heb ik het volgende nog openstaan:
52k punten voor 26 nights (die ga ik dus ZEKER niet halen)
1900 Book twice with the IHG app (al 1 gedaan dus nog 1 te gaan)
- Met een reguliere boeking scoor ik deze binnen.
6000 Weekend stay (friday saturday of saturday sunday),
- Met een reguliere boeking scoor ik deze binnen.
2500 Corporate account bonus, 2 stays met een corporate rate (die hebben wij niet bij IHG dus die kan ik nooit halen)
8000 Your Achievement Bonus complete 5/6 achievements. Momenteel heb ik er 1 gehaald (reward stay), maar aangezien ik nooit de 26 nights ga halen en ook geen corporate rate heb kan ik deze niet halen.
Wat zouden jullie doen/raden jullie aan?
Klik om te vergroten...