IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Geel

Geel Blue Tier

Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ik ben ook Ambassador. Vooral omdat je het kan aanschaffen met punten of cash en dan kan ik mijn status eenvoudig aanpassen aan mijn veranderende reis behoefte. Komende 12 maanden ben ik op locaties waar de Intercontinental hotels een goede locatie en value hebben.

Mijn virtuoso classic room in IC Le Grand Paris staat inmiddels in de booking als een club room, dat zou in principe een veel grotere kamer moeten zijn dus.

2. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Net gebeld en het was eindelijk mogelijk Ambassador te worden. Mocht je nog lidmaatschap willen kopen voor $25 minder, bel de komende dagen en zeg dat je gebruik wil maken van de Cyberweek aanbieding maar dat het vorige week niet kon.

Ready2Board, FlyingFonz en jongesander vinden dit leuk.
  3. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    De 1e 500 punten van de IHG adventskalender zijn bereikt, kreeg net een melding. De punten worden echter pas aan het einde van de actie bijgeschreven. Deelnemen kan nog steeds, voor iedere 5 dagen deelname gratis 500 punten.

4. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Hen jij de punten ook al ontvangen? Ik heb braaf iedere dag meegedaan, maar geen melding en/of punten gezien.

5. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Ik heb ook geen melding gekregen.

6. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.684
    Trofeepunten:
    1.573
    Idem dito hier... nog niks gezien of ontvangen.

7. Ready2Board

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    Volgens de voorwaarden worden ze in januari 2017 in een keer bijgeschreven.
    Ik heb ze dus ook nog niet gehad (had ik wellicht duidelijker moeten omschrijven). Maar ik kreeg wel de melding gisteren dat de 1e 500 punten zijn toegekend.

Bijgevoegde bestanden:

Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  8. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    865
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb überhaupt geen mail gehad dat deze actie er aan zat te komen. Da's dan 500 punten gemist... Ach en wee.

9. Ready2Board

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    Wat vaker op de homepage kijken dan, stond gepost op Insideflyer ;)

10. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.684
    Trofeepunten:
    1.573
    De eerste upgrade voor 2017 is ook al binnen bij CP Le Palace in Brussel. Standaard kamer geboekt voor een nacht en nu geupgrade naar King Executive kamer.

Denzi, Carel1, jongesander en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Denzi

Denzi Silver Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Geen lange review over het IC Paris Le Grand maar wel een korte samenvatting:

Van te voren een nacht geboekt met een gratis promo nacht van vorig jaar. Deze werd een aantal dagen van te voren aangepat naar een executive room.

Bij aankomst netjes de auto afgezet bij de valet (eerste keer in mijn leven). Prijs van valet is ongeveer hetzelfde als parkeergarages in de buurt.

Netjes ontvangen bij de receptie en erkenning voor mijn Spire Ambassador status. Bij het checkin ook een upgrade gekregen naar een Junior Suite. Dit was wel excl lounge access en ontbijt.
    Ontbijt kost €48 en lounge access €150, maar voor Spire of Ambassador leden (weet niet meer welke precies) was dit mogelijk voor €110. Dus maar voor deze optie gegaan.

Eenmaal aangekomen in de hotel was het een mooie kamer. Enigzins gedateerd maar dat is ook het stijl van de meeste IC hotels. Even later kwam er nog iemand langs met een paar flessem water, sap en een fruitschaaltje. Klein punt is wel dat er een extreem klein bad in de kamer zit, dus als je van badderen houd is dit niet de juiste plek.

De lounge zelf is verder prima. Er zijn '5' tijden om langs te komen. Een ontbijt buffet, lunch buffet, dinner buffet en tussentijden. As it is heb ik mijn lunch en dinner maar ook in de lounge gegeten en het was zeker wel goed te doen.

Al met al een aanrader, hele vriendelijke staff, goede erkenning voor spire ambassador leden en het is een mooi (klassiek) hotel.

Flying doc, Carel1, Ready2Board en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dank voor deze update @Denzi ! Altijd goed om elkaar op de hoogte te houden van IC's die op relatief korte reisafstand van NL zijn.

Begrijp ik nu dat je in de lounge zelfs een min of meer volwaardige maaltijd kunt nuttigen? Dat is wel een ruim aanbod, maar voor EUR 110,00 per nacht (neem ik aan) mag dat eigenlijk ook wel ;-).

13. Denzi

Denzi Silver Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Yes, inderdaad per nacht (al bleef ik 1). Ik vond het wel, een beetje aan de kleine kant (ik had wat broodjes, tapenade en foie als 'voorgerecht' en ze hadden wat (heerlijk) lamsvlees met gnochi als 'hoofdgerecht'. Het is niet het meest uitgebreide, maar wel lekker en ik moet ook een 'beetje' op de centjes letten.

Zou ook nog willen toevoegen dat de valet wel een goed iets is, het is 40 euro, dat is normaal ook het tarief dat je in parkeergarages in het centrum betaald. En als laatste, een notitie, officieel is dit IC 'maar' een 4 sterren hotel. Ik vroeg het bij de receptie en ze kregen niet een vijfde omdat het 'gedateerd' is en ze zijn van plan om volgend jaar te beginnen met een grote (kamer)renovatie.

Laatst bewerkt: 13 dec 2016
  14. Sanne von Kriegenbergh

Sanne von Kriegenbergh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Mijn matras-run overnachting van afgelopen weekend is uit mijn IHG account verdwenen. Punten ook niet bijgeschreven(en daarmee ook niet mijn accellerate bonus). Ben ingechecked maar niet meer uitgechecked is dat een probleem bij IHG?

15. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.684
    Trofeepunten:
    1.573
    Op welke dag ben je ingecheckt? Meestal als het een nacht in het weekend betreft, dan duurt het soms tot woensdag of donderdag voor ie in jouw IHG account te zien is. In het Accelerate dashboard kan het makkelijk 2 weken duren.

jongesander vindt dit leuk.
  16. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Staat er ook nergens "pending stay"? Dit zie ik meestal wel namelijk.

17. Sanne von Kriegenbergh

Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Zaterdag middag ingechecked. Gisteren stond hij nog bij "upcoming reservations". Nu staat hij niet bij afgeronde reservaties en ook niet meer bij upcoming. Ook het zoeken op het bevestingsnummer levert geen resultaten op... krijg de melding dat de boeking niet gevonden kan worden

18. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ben je ook in de kamer geweest ofzo? Of ben je gelijk rechtsomkeert gegaan?

19. Sanne von Kriegenbergh

Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Ja even lekker gedouched op de kamer. Na 30 minuten vertrokken :)

Lionell vindt dit leuk.
  20. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Hmm, zou als ik jou was een paar dagen wachten. Mocht er eind van de week nog niets in je account staan dan even een mail naar het hotel sturen. Ik heb al diverse keren gehad dat mijn bonuspunten niet als qualifying geboekt werden, meestal was het na een paar mailtjes over en weer alsnog geregeld.

Lionell en Sanne von Kriegenbergh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina