IHG Accelerate promo - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheoS, 25 aug 2015.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Met de stays die ik tot nu toe heb staan voor Q1 van 2017 kom ik er al voor m'n Accelerate promotie. Een beetje moeite levert me iets van 100k aan punten op :)
     
    jongesander, Michiel en Carel1 vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Eerste challenge van 2017 staat nu gemarkeerd als completed op dashboard, renewal van Ambassador. Op 2 jan vernieuwd, nu wachten tot de punten worden bijgeschreven.
     
    Carel1 en jongesander vinden dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Bij mij staat deze ook al op completed, terwijl ik mijn ambassador nog helemaal niet renewed heb. Earn when you redeem staat om deze reden ook al op completed. IHG en ICT, gelukkig is het soms in ons voordeel.
     
  4. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Voor jaar ben ik ook zo vlot geweest met het verlengen van m'n "Ambassadeur"-status, de voucher die men naar mij heeft opgestuurd is slechts geldig tot 31 januari 2017. Dit jaar verleng ik mijn status op 28 februari 2017. Voor de looptijd van de status zal het geen verschil maken, voor de geldigheid van de voucher blijkbaar wel.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Ik krijg al sinds afgelopen vrijdag de volgende melding als ik inlog op mijn Accelerate pagina: "Bart, Unfortunately we are experiencing technical difficulties. Please check back later. Thank you!". Hebben jullie hier ook last van, of ligt het misschien aan mijn account?

    Ik wil namelijk heel graag de Engelse beschrijving van de volgende opdracht erop naslaan:

    accelerate2017.png

    In het Nederlands lijkt het er namelijk op dat een verblijf van 5 nachten vereist is. Maar ik meen me echter te herinneren dat in het Engels de opdracht neer kwam op gewoon vijf nachten in totaal, ofwel de "Stay More, Earn More" opdracht die de meeste van jullie er deze ronde tussen hebben zitten. Iemand die uitsluitsel hier over kan geven? Ik heb namelijk binnenkort een stay van 4 nachten gepland staan en wil alleen de vijfde nacht erbij boeken als het echt moet...

    En misschien interessant om hier nog een keer te delen; via deze link kun je 20% of 30% procent korting krijgen op weekend verblijven (wel minimaal 21 dagen van te voren boeken en betalen): IHG MasterCard actie
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Yes, hetzelfde probleem hier, ik raak al meer dan een week niet meer in m'n dashboard.
     
    TXL-ler vindt dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit is wat IHG te zeggen had via Twitter...
    Screen Shot 2017-01-31 at 17.27.24.png
     
  8. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Bij mij werkt het dashboard inmiddels weer
     
    Lionell vindt dit leuk.
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Die van mij helaas nog niet.
     
  10. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Bij mij werkt ie ook weer. Helaas, ik had gelezen dat er een toevoeging bijgekomen zou zijn: je zou een gratis nacht krijgen na het voltooien van alle acties. Jammer, vals alarm.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg via changedetection wel een aantal notificaties dat er terms & conditions zijn veranderd. Ik heb niet naar de details gekeken.
     
  12. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat is goed mogelijk. Er schijnt vanaf morgen (1 februari) een nieuwe T&C voor het Rewards programma effectief te worden, maar ik heb helaas nog geen concrete wijzigingen vernomen (behalve een verandering in punten of welkomstdrankje, wat nu afhankelijk is van je elite status). Uiteraard blijf ik dit monitoren en zal -waarschijnlijk op de frontpage- posten zodra ik meer info heb.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Mijn dashboard werkt sinds vanmorgen ook weer :)
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nog 2 nachtjes te gaan en ik heb m'n Accelerate volbracht. Ongeveer 80k aan punten erbij :)
     
    Carel1, lloydje33, DirkOnTour en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Al een idee wat je er mee gaat doen?
     
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nee nog geen idee, waarschijnlijk weer een "domme" redemption door ze om te zetten in miles... Ik heb niet echt plannen om ze in te zetten voor een reward night. Ofwel blijf ik ze opsparen.
     
  17. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Lionell, voor een frequente IC bezoeker, is dat niet een ideale redemption? Vooral als Ambassador krijg je een goede behandeling. De 2x dat ik IC op award nights deed kreeg ik een suite! goede value toch?
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb tot nu toe 1 keer een redemption gedaan bij een IC en toen moest ik betalen voor upgrade met lounge toegang. Het ligt ook aan de prijs van de overnachting die ik altijd mee in overweging neem.
     
    Denzi vindt dit leuk.
  19. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Als ik het me goed herinner was dat ook bij IC die zelfs bij een upgrade naar een club room, club toegang uitsluit (en per saldo dus niet upgrade, maar claimt dit wel te hebben gedaan). :D
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Welke IC uit nieuwsgierigheid?
     

Deel Deze Pagina