IHG Accelerate promo - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheoS, 25 aug 2015.

1. TXL-ler

TXL-ler Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Thanks Lionell. Waarschijnlijk bestaat het dan niet, zo'n kalender functie, als jij er ook geen kent. Het is natuurlijk ook niet echt iets wat een 'normale' reiziger nodig heeft.

Ik heb het opgelost door eerste een zoekopdracht op de IHG website in te vullen en vervolgens iedere keer in de url de zoek data aan te passen. Op die manier was ik uiteindelijk redelijk snel klaar.
    Nu moet ik alleen nog de afweging maken of 12K punten mij € 61,00 waard zijn...

Lionell vindt dit leuk.
  2. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat is ook een handige manier om te zoeken, die had ik nog niet bedacht!
    Normaal gezien koop je 10k punten voor iets van 70 Dollar, wat ongeveer overeenkomt met 62 euro. Dus je doet wel iets profijt. 12k is goed voor 2 overnachtingen tijdens de point breaks promos.

3. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    FlyingFonz, Flying doc en jongesander vinden dit leuk.
  4. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Mijn aanbieding is als volgt:

upload_2016-9-14_15-30-40.png

En nu ga ik in oktober paar dagen naar het buitenland, van do t/m zo.

De bonuspackage deal is mij bekend, 1.000 erbij + 3.600 voor het verschil in prijs. In mijn geval is het 19,02 EUR bij betalen voor 4.6k aan punten En dat Stay once kan je daar eigenlijk ook nog bij optellen.

Maar nu zit ik met de weekendverblijfbonus. Volstaat 1 losse overnachting van vr op za of van za op zo? Want de voorwaarden zeggen dit:
    upload_2016-9-14_15-36-11.png
    De voorwaarden zijn leidend maar wekt het Dashboard dan niet de verkeerde verwachting?

Tenslotte, ik kan het nergens vinden, maar kan je met 20% korting voor IC en met 30% korting in Europa boeken middels de volgende link: http://loyaltylobby.com/2016/05/23/...s-20-to-30-off-for-stays-until-march-31-2017/ Ik neem aan dat boekingen via deze IHG-link ook meetellen voor Accelerate?

TXL-ler vindt dit leuk.
  5. TXL-ler

TXL-ler Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Wow, die Mastercard actie kende ik nog niet. 30% korting is niet niets. Mijn weekendje Brussel in oktober kost nu opeens maar € 100 i.p.v. € 135. (wel met het verschil dat je voor deze deal vooruit betaald)

Dit is de officiële pagina van IHG voor deze deal: https://www.ihg.com/hotels/gb/en/gl...irect_Gen_IC_Text_ENG&glat=AFFI&icdv=99634975
    Er wordt expliciet aangegeven dat je gewoon punten krijgt voor je boeking. Ik ga er dan ook vanuit dat de nachten meetellen...
    Maar misschien is er een captain in de buurt die uitsluitsel kan geven?

6. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De I.T. afdeling bij IHG draait weer in de soep... Volgens m'n dashboard heb ik mijn Ambassador membership al vernieuwd?? Dat heb ik dus nog niet gedaan, zou lachen zijn als ik de punten al krijg en m'n membership kit :D
    Screen Shot 2016-09-16 at 12.03.47.png

jongesander vindt dit leuk.
  7. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Tsja, het duurde 4-maanden maar kreeg vandaag eingelijk mijn membership kit. IMG_4224.JPG

Lionell vindt dit leuk.
  8. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nice. Ik twijfel nog een beetje om door te gaan tot Spire Ambassador. Merk jij veel verschil in behandeling / upgrades tussen Platinum en Spire ambassador?

9. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Goede vraag maar ik denk niet dat ik je een goed antwoord kan geven. Toen Spire uitkwam ben ik direct van Platinum (wat toen de hoogste status was) naar Spire gegaan.

Wat ik wel een verschil qua behandeling vind is tussen Ambassador en Royal Ambassador. Ik voel me echt behandeld als een gewaardeerde klant. Leuke dingen vind ik bijvoorbeeld dat bij sommige hotels je kunt inchecken bij ontvangst op het vliegveld, je echt mooie kamer upgrades krijgt (niet alleen de standaard suites) en dat er altijd wel iemand van het management zich voorstelt bij inchecken. Kortom Royal Ambassador geeft mij vooral het gevoel erg gewaardeerd te zijn :)

FlyingFonz, Lionell en jongesander vinden dit leuk.
  10. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dank voor je reactie. Royal Ambassador zal er helaas niet inzitten voor me (dacht minimaal 20 nachten bij IC's). Spire is redelijk makkelijk te doen voor me, heb de indruk dat dit nog wel wat voordeel oplevert t.o.v. Platinum (al zijn de "harde" perks verwaarloosbaar).

Lionell vindt dit leuk.
  11. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    4 offers completed tot nu toe, nog geen punten gepost en waarschijnlijk ga ik hem volbrengen deze keer. Onverwachte business trip naar Liverpool is erbij gekomen.
    Screen Shot 2016-09-21 at 17.58.43.png

12. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    14k punten zijn ondertussen gepost, inclusief de punten voor het vernieuwen van m'n Ambassador lidmaatschap. Wat ik dus nog niet vernieuwd heb...
    Screen Shot 2016-09-27 at 21.13.38.png

Carel1 en jongesander vinden dit leuk.
  13. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ook mijn punten zijn gepost. Gelijk weer uitgegeven ;-). Was tevens de laatste voor deze editie van de Accelerate.

HaikoW, Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  14. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Hier ook gepost: 48.966 voor een 4-daags verblijf :)
    *zucht* Was het maar altijd zo :)
    Sept_IHG.jpg

Lionell en jongesander vinden dit leuk.
  15. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Een hotel van 3745 dollar per nacht?! Of krijg je ook qualyfing points als je voor anderen betaald ofzo?

16. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Nee hoor, zal eerder rond de $300/$350 per nacht liggen :)
    Weet niet hoe dit bij IHG geregeld is, bij SPG kan je wel voor meerdere kamers credit krijgen. Je krijgt natuurlijk ook punten voor incidentals.

17. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ehhh ja, ik rekende met een nul te veel :)

Flying doc vindt dit leuk.
  18. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    858
    Trofeepunten:
    348
    Doet IHG inderdaad ook (tenzij de andere kamer ook IHG member is). Ik dacht dat je dan niet een eventuele elite bonus krijgt over die kamer, maar de punten tellen wel voor je status.

jongesander vindt dit leuk.
  19. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Met m'n verhuis van vorige week en oplopende kosten, heb ik besloten om de Accelerate promo te laten schieten. Ik heb nog 1 betaalde stay waarmee ik genoeg punten verdien om te herkwalificeren voor Platinum.

Andere geboekte stays heb ik geannuleerd en op punten geboekt, om zo kosten te besparen.

20. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zijn er mensen die hun volledige Accelerate promo volbracht hebben? Ik zou nog één weekend in het buitenland moeten doen, maar laat deze schieten. De kans is groot dat ze in januari alweer met een nieuwe promotie beginnen.

Deel Deze Pagina