Mijn vorige promo was perfect, maar de huidige laat ik links liggen. Onhaalbaar. Zijn er meer mensen die een mail kregen vorige week waarin je aangemoedigd werd om alsnog boekingen te doen? Extra stimulans in de vorm van 5k extra punten in juni: Bonusaanbieding in juni Verblijf een keer in juni en verdien 5000 bonuspunten.
Ik had de mijne nog niet gepost hier. Vanwege de vakantie zijn de meeste stays in september. Ik haal daarom alleen bovenste twee. Slechte Accelerate voor mij helaas.
Ik zou als ik jou was ergens een spotgoedkope HIX zoeken voor een overnachting in juni, levert je toch makkelijk 8000 punten op.
Ja die heb ik al gehad vorige week. Volgende week nog 2 nachten (IC Berlin, waarvan 1 qualifying). Eind augustus CP LHR (1), HI Redding (1) en Klamath (1). Die extra 3 nachten die ik er voor nodig heb ga ik waarschijnlijk niet speciaal voor die 12/K punten boeken.
Bij mij staan 4 challenges als completed: Renew Ambassador (in mei gedaan !!) Earn when you redeem (voor renew ambassador) Stay once June bonus offer Toch al weer 16000 punten. Zo heeft het verlengen van Ambassador mij 8000 punten gekost. 24000 punten min voucher van 10000 min renew 5000 en min redeem 1000.
Mocht iemand trouwens nog nachten nodig hebben om een Accelerate te voltooien, Holiday Inn Düsseldorf Airport - Ratingen heb ik in verschillende weekenden in juli voor € 39,69 voorbij zien komen.
Mijn eerste 3 challenges zijn bijgewerkt: Stay Once voor 5k Stay In June voor 5k Spend $ 130 on food & beverages voor 1300 Goed voor 11300 punten. Net zoals begin dit jaar is m'n redemption opdracht nog niet completed, heb ik vorige keer ook achteraan moeten zitten. Ik heb nog 2 weekend stays nodig om alles te volbrengen, wel moeten deze in het buitenland gebeuren (in verschillende landen).
Naar aanleiding van Lionell, ook gekeken. Stay once 5k Stay June 5k bijgewerkt. De 30k punten verdubbelen ga ik denk niet halen gezien mijn poging om concierge bij Radisson te willen halen.
Volgens mij hebben ze de ICT van IHG nieuwe computersystemen gegevens, gisteren stonden de challenges gemarkeerd als completed en vandaag zijn alle punten al bijgeschreven. Ik zat net vol ongeloof naar m'n IHG te staren
Ik heb een verblijf staan van 31-08 tot 03-09. Mijn opdracht is 8 nachten en de actie loopt tot 31 augustus. De T&C's erbij gepakt, zie hieronder. Wat denken jullie er van? Valt mijn laatste verblijf (de nacht van 31-08 tot 01-09 bedoel ik dan) nog onder de actie, want "both dates inclusive", of niet? Each Offer must be completed between 1 June 2016 and 31 August 2016 (both dates inclusive) ("Registration")
Hoe ik het lees is dat een qualifying stay moet eindigen op 31 augustus. Als je stay eindigt na deze datum dan telt deze niet mee voor deze promotie.
Ik heb vandaag nog maar eens een mail gestuurd naar IHG omdat de challenge voor het redeemen van punten nog steeds niet completed is. Terwijl ik de eerste dag van de promo punten heb geredeemed voor een e-book. Zal wel weer eindeloos over en weer gemail worden...
Het bijgeschreven krijgen van punten na een overnachting gebeurt redelijk snel, binnen een week is mijn ervaring. Het actualiseren van de tracker vergt weken geduld, een aantal emails richting IHG, ze worden netjes beantwoord maar er verandert weinig/niks. Wanneer een geldig verblijf eerst als ongeldig wordt aangemerkt en na een mail naar IHG alsnog wordt omgezet naar een geldig verblijf zal de tracker dit verblijf niet tonen. Je kan mailen met IHG, wachten tot de koeien thuis komen, het verblijf wordt niet getoond in de tracker. Om de challenge toch succesvol te beëindigen rest er weinig dan nog een verblijf boeken. Op begrip of tegemoetkoming vanuit IHG hoef je niet te rekenen. So much for loyalty.
Bij de vorige promotie had ik hetzelfde, ook maanden achteraan moeten zitten. Maar ik wil die redemption challenge completed hebben want dan hoef ik geen 3 weekends in het buitenland te doen