Na m'n stay vorige week vrijdag in de HIX hier in Antwerpen is mijn Accelerate dashboard sinds vandaag helemaal geupdate, 8 van de 9 challenges volbracht. Nu wachten tot de laatste 31.000 punten van de promo gestort worden Ik heb enkel de challenge van een stay van 4 nachten niet volbracht.
Ze zijn ofwel ineens héél snel bij IHG met de verwerking van de promo of hun I.T. systemen staat dit jaar op punt, de punten van de promo staan er sinds vandaag op
Inmiddels alle punten bijgeschreven op mijn account, dat hebben ze nog best heel vlot gedaan aangezien mijn laatste verblijf dat meetelde op 30 april was.
Ik wou dat ik die van Haiko had of Lionell. Zou ze makkelijk alleen al in Juni klaar hebben waarschijnlijk!
Enigste nadeel voor mij is dat ik stays moet hebben in 3 verschillende landen, dus ff kijken hoe ik dat ga doen.
hmm denk het niet..misschien alleen 1 stay in juni voor de 8k punten. de rest vind ik niet echt waard om eerlijk te zijn
Ik heb net de pech dat ik 2 reserveringen voor mei heb staan. Verder ook weinig aantrekkelijks, misschien de 5k+1k in juni pakken
De mijne is minder punten dan de "Accelerate kwartaal 1 2016. Dat waren 64.300 punten met meer verblijven waaronder in twee verschillende landen en meer "challenges" dan de huidige van kwartaal 2 2016. Voor degene waarbij een van de "challenges" het kopen van punten is met als beloning 1.000 punten, tussen nu en 4 juni 2016 kan je maximaal 60.000 punten kopen met een bonus die tot 100% kan oplopen. Als je dit toch al van plan was, mogelijk is dit een mooie gelegenheid. Mocht Bruin het momenteel niet 100% kunnen trekken, als voorgaande jaren enige indicatie zijn bestaat er de mogelijkheid dat later dit jaar nog een keer een 100% bonus promotie zal zijn. Trouwens, het zijn geen 60.000 maar 58.000 punten, je kunt namelijk geen 24.000 en 25.000 punten kopen. Zie het plaatje. Hieronder de link voor het kopen van de punten. https://storefront.points.com/prior...y?product=buy&CAMPAIGNCODE=pdcsourced_IHG_Buy