Bij mij ook niet. Ik had het idee dat het pas werd bijgeschreven als je de complete promo had doorlopen of aan het eind van de periode. Gelukkig heb ik een relatief makkelijke promo die aan het eind van de week compleet is.
Als ik posten van LoyaltyLobby lees zijn er veel mensen die problemen hebben (as usual) met het slecht/nog niet verwerken van Accelerate. Ik heb zelf met 1 Arnhem-stay wel op het dashboard de 5k+1k binnen maar wordt in mijn puntentotaal ook nog niet bijgeschreven.
Ik heb alleen nog maar ervaring met de opdracht "download de app" . Nu al twee keer gedaan zonder resultaat. Levert maar 500 puntjes op, maar voor de totale accelerate nogal van belang.
Sinds vandaag is eindelijk mijn dashboard van de IHG Accelerate promo geupdate! 4 van de 9 opdrachten staan nu als "completed", maar ik heb nog geen punten gezien in m'n account. Er is ook één opdracht, aankopen van 1000 IHG punten die ik heb volbracht op 1 jan, die niet gemarkeerd staat als volbracht. Ik heb hierover vanmorgen een mail gestuurd naar IHG Care en zal binnen de 48 uur antwoord krijgen, ik ben benieuwd.
Was inderdaad lekker makkelijk! Komt misschien ook omdat ik net lid ben geworden. Zou mooi zijn als er voor de zomer nog wat van dit soort acties komen! Heb zojuist Ambassador gekocht. Weet jij hoe lang het duurt voordat de free weekend night voucher geplaatst wordt?
De Ambassador kit wordt opgestuurd, is een fysieke voucher die je moet meenemen als je naar hotel gaat waar je hebt geboekt. Duurt tussen de 4 en 8 weken (uit ervaring ondervonden).
Thanks voor de info. Maar ik begreep dat je 'm ook via een bepaalde site moet boeken, en daar zal toch iets online zichtbaar voor moeten zijn? Of heb je dan die fysieke voucher ook al nodig?
Je moet hem inderdaad via een bepaalde site boeken, ik gebruik meestal deze link: www.ihg.com/intercontinental/hotels/gb/en/global/pcr/ambassador/free-weekend Daar kan je hem sowieso online boeken vanaf moment dat er in jouw IHG account staat dat je Ambassador bent. Je hebt de fysieke voucher nodig op moment van inchecken bij het hotel.
En laten we het hier nu weer hebben over de Accelerate promo, met al de andere IHG gerelateerde vragen kan iedereen terecht in dit topic.
Gebaseerd op de afgelopen paar jaar had IHG 2x per jaar een dergelijke actie: van sept t/m dec en in het voorjaar van jan t/m april. Dus mogelijk moet je nog even tot september wachten, maar je weet nooit!
De eerste punten van mijn promo zijn vandaag gepost, 19.000 punten erbij. Ik zit nog steeds te wachten op antwoord van IHG Care betreffende 1 opdracht die ik al volbracht heb, maar niet gemarkeerd staat als completed op m'n dashboard.
Net gekeken en na 10 dagen nog aan het wachten op antwoord van hen per mail... Net even een vriendelijke reminder gestuurd, heb ook nog een mail staan met een survey "how did we do?" euh niet zo goed dus!
Eindelijk antwoord gekregen vannacht... Ze hebben nog eens 1000 punten bijgestort omdat ze ervan uit gingen dat ik bij de aankoop op 1 jan m'n punten niet had ontvangen Dat was helemaal het geval niet, m'n challenge is nog steeds niet gemarkeerd als completed...