Nieteens moeite gedaan. Plus mijn doel was om bij ClubCarlson concierge halen en dat gaat me net lukken. Het zou eigenlijk wel makkelijk mogelijk geweest zijn om ze allemaal te halen. Maar waar ik heen moet zijn er ook niet echt 'aantrekkelijke' IHG bestemmingen.
Nieuwste Accelerate actie voor 2017. Best een redelijke opdracht: - Book once: geen probleem; - 8 nachten: weet ik niet; - 2 stays met app: geen probleem; - Weekend verblijf: ideaal in combinatie met een free weekend night voucher; - Verblijf in midden oosten: ben van plan een tripje te boeken, moet dus lukken; - Punten inwisselen: no problem; - Renew your Ambassador: ben ik van plan; - 6 van de 7 opdrachten: moet dus lukken; - januari bonus: geen probleem. Conclusie: deze accelerate moet wel 43.200 punten kunnen opleveren. Met een beetje geluk 59.200. Iemand anders al een opdracht? Registreren kan hier.
Dat wel, maar moet er ook wel wat voor doen. Bizarre is dat ik ook weer Ambassador moet renewen. Was nu in december ook, nog niet gedaan maar staat wel gemarkeerd als "completed"... Ik heb er ook de 5000 punten voor gekregen, dus ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
3 boekingen via de IHG app... moeten die boekingen ook gebeuren tijdens de promo periode? Dat staat niet geheel duidelijk in de T&C. De stay in ieder geval, maar het maken van de boeking? Momenteel ergens heel goedkope rates gevonden, als ik nog wacht tot januari, dan zijn die weg
Ik denk het wel, als hij een challenge heeft van x aantal nachten binnen de promotie periode. Maakt niet uit of die geboekt zijn voor de promo.
Nu ik weer thuis ben toch nog eens even goed gekeken in de terms & conditions. "Must be an IHG® Rewards Club member and must register your member number in advance to participate in this Offer ("Registration")." Ze tellen dus helaas niet mee @Sanne von Kriegenbergh ....
Mijn aanbieding van IHG: Earn 41,000 total bonus points. 2,000 Book and stay Once Get 2,000 Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Book and stay once and earn 2,000 bonus points. 6,000 Stay More, Earn More Get closer to the rewards you want when you stay 4 night(s) and earn 6,000 bonus points. 700 Eat, Drink and Earn Spend $80 on food or beverages at IHG hotels and earn 700 bonus points. 31,300 Your Achievement Bonus Complete 3 of the 3 offers and earn (an additional) 31,300 bonus points. 1,000 January Bonus Offer Book and stay once in January and get 1,000 bonus points. Ik zat net even te kijken maar dit is echt wel een hele gemakkelijke. In januari vlieg ik naar Lanzarote met een nachtje in het Crown Plaza in Madrid, dus die 3000 punten zijn al binnen. Over 2 weken in het Amstel hotel slapen en eten levert de 700 punten voor eten en drinken gemakkelijk op aangezien we daar met z'n 6e gaan eten en ik de rekening op de kamer laat zetten. In februari 4 nachten in het IC in Kuala Lumpur verblijven, dan hebben we die ook binnen.
Earn 44,700 total bonus points. Complete all of your Accelerate offers and earn 44,700 total bonus points. My Offers Points Value Offer Description Status 3,000 Book and stay Once Get 3,000 Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Book and stay once and earn 3,000 bonus points. 28,000 Stay More, Earn More Get closer to the rewards you want when you stay 14 night(s) and earn 28,000 bonus points. 2,200 Travel with the IHG® App Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 2,200 bonus points. 4,000 A Bonus Weekend Stay Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required. 1,000 Earn When You Redeem You earned your points, now use them! Redeem your points for anything, from a digital download to a Reward Night, and you’ll earn 1,000 bonus points. 5,000 Your Achievement Bonus Complete 4 of the 5 offers and earn (an additional) 5,000 bonus points. 500 Registration Bonus Register for Accelerate and earn 500 bonus points 1,000 January Bonus Offer Book and stay once in January and get 1,000 bonus points Ik denk dat ik hieraan 9.500 punten ga verdienen. Ach ieder punt is meegenomen.
Heb gisteren het offer van SPG gekregen, ook niet wild... Ga er komende week eens voor zitten wat het meeste waarde oplevert, IHG of SPG.