IHG Accelerate promo - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheoS, 25 aug 2015.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Abu Dhabi. Binnenkort zal ik het verhaal even uitgebreid uit de doeken doen op de frontpage.
     
  2. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Thnx @jongesander . Ik weet wel toen ik het IC Le Grand een reward night had kreeg ik wel een upgrade naar een suite, maar moest ik €110 per nacht bij betalen voor de club lounge (waar de normale prijs €150) was.
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja op zich zou ik het niet erg vinden om (in sommige gevallen) bij te betalen voor club lounge toegang (al neig ik nu wel eerder naar Hilton of Marriott, waar het gewoon een elite benefit is). Waar het in dit geval om ging was dat ze het wel beschouwen als een upgrade, terwijl de kamer verder exact hetzelfde is. Kun je niet maken in mijn ogen, vooral omdat het een betaalde stay was. Management was echter onverbiddelijk.

    Mijn Accelerate actie is inmiddels bijgewerkt, bijna alles voltooid. Nu in totaal 43/K punten binnengehaald. Nog twee nachten en dan krijg ik nog eens 16/K. Denk dat ik dit maar doe tijdens zakelijke nachten. Dan heb ik in totaal weer zo'n 100/K puntjes staan.

    Iemand nog een leuke suggestie? Het liefst iets waar je met de auto kunt komen en waar een mooie spa bij zit.
     
  4. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Mijn ervaring in Midden Oosten en Africa IC's is dat club rooms vaak wel een iets mooier interieur hebben en/of andere badkamer amenities. Het formaat van de kamer is inderdaad hetzelfde en je merkt het verschil vaak pas als je in beide kamers geslapen hebt. Wat ik zelf het grootste nadeel vind is dat je dus wel een upgrade gekregen hebt maar het niet zo ervaart. Iets dat zeker in het nadeel van IC gaat werken. In de T&C's staat nu ook dat lounge toegang niet gegeven wordt als je een club room als upgrade krijgt.

    Ben zelf een Royal Ambassador en krijg nu dus lounge toegang ongeacht de kamer die ik boek. Wat ik zelf een nadeel vind is dat er opeens allemaal tussencategorie kamers in de IC's verschijnen die schijnbaar als enige doel het geven van een upgrade hebben (je kunt deze bijvoorbeeld niet altijd boeken). Dat is iets wat ik jammer vind want wat ik erg waardeer is een suite en zorg er dus voor dat ik twee kamer categorien onder de suite boek zodat ik deze krijg toegewezen. Als er dan een tussencategorie tussenzit lukt mijn plan natuurlijk niet. Dit heeft er al toe geleid dat ik dit jaar meer business naar SPG breng omdat ik daar (met platinum 75 status) eigenlijk altijd een suite toegewezen krijg.
     
    Denzi, Ready2Board, Lionell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Volledig met je eens. Had inderdaad over IC Berlijn gelezen die ineens met de meest wonderlijke categorieën komt.

    Jammer dat ze er zo in om rommelen. Juist RA's zouden ze een beetje slimmer moeten behandelen in mijn ogen.
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit weekend nog 2 nachtjes geboekt in HIX hier in Antwerpen, vanavond en zondagavond. Levert me in totaal nog iets van 48k aan punten op :)
     
    Denzi, Carel1 en HaikoW vinden dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb m'n Accelerate promo op 1 challenge na (stay van 4 nachten) volbracht. Nu is het wachten op de laatste punten en dan op naar de volgende :)
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit jaar heeft IHG hun I.T. systemen blijkbaar goed in orde. De challenges worden relatief snel gemarkeerd als voltooid en punten worden enkele dagen nadien gestort in m'n account.

    Ik vermoed dat het niet meer zo lang zal duren nadat de huidige promotie afloopt tot ze de volgende aankondigen...
     
  9. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
  10. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Nou daar worden we vrolijk van... Niet echt... Onder andere 15000 punten voor 1680 dollar uitgeven aan F&B. Vermoed dat van de 57200 punten er zo'n 10.000 slechts behaald worden dit keer.
     
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik denk dat deze nieuwe promo mij 50.000 punten gaat opleveren. Nice.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  12. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mijn aanbod:

    79.500 punten in totaal.

    1 verblijf: 2500 punten.
    15 nachten: 30.000 punten.
    2 keer met de app boeken: 2200 punten.
    Verblijf met tenminste 4 nachten: 4000 punten.
    Verblijf buiten Europa: 12.000 punten.
    Twee keer "your rate bonus points stay" : 2800 punten.
    Redeem: 1.000 punten.

    6 van de 7 volbracht: 20.000 punten.
    Verblijf voor eind juni: 5.000 punten.

    Ik verwacht zo'n 10.700 punten binnen te halen, mocht ik nog een privé tripje boeken dan komt daar misschien nog iets bij.
     
  13. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
  14. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Pfff mijn offer:
    upload_2017-4-30_16-26-39.png


    Ik ben ook niet van plan om heel veel bij IHG te blijven de komende maanden, maar er zitten toch misschien wel wat quick wins in: 2500+3500+1000+5000+5000+500. Dat is dus 17,5k?. Ik kan ook eens kkijken of ik de globetrotterbonus kan halen. Mogelijk zal ik nog in Augustus voor de 100% gaan maar dat zien we dan wel :)
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb ook een offer gekregen waar ik niet echt blij van werd...
    Screen Shot 2017-05-01 at 11.40.56.png
     
  16. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Earn 64,000 total bonus points.
    Complete all of your Accelerate offers and earn 64,000 total bonus points.

    2,500 Stay Once
    Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 2,500 bonus points.

    26,000 Stay More, Earn More
    Get closer to the rewards you want when you stay 13 night(s) and earn 26,000 bonus points.

    10,400 Saturday Stays Bonus
    Stay 5 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 10,400 bonus points.

    3,600 Earn More, Faster
    Earn 3,600 bonus points when you book 1 Bonus Points Package stay(s) and get to your next reward faster.

    500 Eat, Drink and Earn
    Spend $50 on food or beverages at IHG® hotels and earn 500 bonus points.

    1,000 Earn When You Redeem
    You earned your points, now use them! Redeem your points for anything, from a digital download to a Reward Night, and you’ll earn 1,000 bonus points.

    5,000 Renew Your Ambassador Membership
    Earn 5,000 bonus points when you renew your Ambassador Membership.

    12,000 Your Achievement Bonus
    Complete 6 of the 7 offers and earn (an additional) 12,000 bonus points.

    3,000 Early Stay Bonus
    Stay once before 30 June and get 3,000 bonus points.

    2,500 July Bonus Play
    Stay once in July and get 2,500 bonus points.

    1,500 August Bonus Play
    Stay once in August and get 1,500 bonus points.

    De laatste 2 offers zie pas bij het printen. In het verleden is dat ook al een keer zo geweest.
     
  17. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Best een net aanbod;
    Stay Once Get 1,000

    Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 1,000 bonus points.

    Stay More, Earn More
    Get closer to the rewards you want when you stay 5 night(s) and earn 5,000 bonus points.

    Earn More, Faster
    Earn 3,600 bonus points when you book 1 Bonus Points Package stay(s) and get to your next reward faster.

    Your Achievement Bonus
    Complete 3 of the 3 offers and earn (an additional) 30,400 bonus points.

    Early Stay Bonus
    Stay once before 30 June and get 2,500 bonus points.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  18. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Ook voor mij een aantal leuke quick-wins. Alleen een beetje jammer dat ik voor volgende week al twee overnachtingen moet boeken en de actie pas 15 mei start, anders had ik er al 7.700 binnen.

    2,000 Stay Once Get 2,000
    Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 2,000 bonus points.

    7,500 Stay More, Earn More
    Get closer to the rewards you want when you stay 5 night(s) and earn 7,500 bonus points.

    3,200 Travel with the IHG® App
    Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 3,200 bonus points.

    8,000 Saturday Stays Bonus
    Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 8,000 bonus points.

    12,000 Explore with Confidence
    Stay in any country in North America, South America, Central America, Caribbean, Greater China (China Mainland, Hong Kong, Macau and Taiwan) , Asia Pacific, Middle East and Africa and earn 12,000 bonus points.

    600 Eat, Drink and Earn
    Spend $60 on food or beverages at IHG® hotels and earn 600 bonus points.

    13,000 Your Achievement Bonus
    Complete 5 of the 6 offers and earn (an additional) 13,000 bonus points.

    2,500 Early Stay Bonus
    Stay once before 30 June and get 2,500 bonus points.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  19. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik zie in de T&C niet zo gauw staan dat je pas na 15 mei moet boeken.
     
  20. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    @Flying doc dat is wel een ZEER een goede aanbieding!
     

Deel Deze Pagina