Zo, ik heb bijna mijn hele accelerate gedaan m.u.v. van mijn globetrotter bonus van VIER!!! hotels! Heeft iemand nog tips om het waard is om dit te chasen? @Lionell @Carel1 Ik heb 1 globetrotter uit Denemarken, mogelijk heb ik voor Augustus nog 1 via werk, maar is het waard om de andere 2 te chasen? 17.600 punten is niet weinig, maar ook niet echt weer veel. Zeker niet 2 buitenlandse (betaalde) stays
17.600 punten is niet weinig, maar ik vind het te weinig als je alleen daarvoor 2 hotelverblijven en reiskosten moet maken. Om een verblijf op punten te kunnen boeken ben je voor een beetje hotel minstens 25.000 punten kwijt. Aan de andere kant als je nog 2 leuke trips kunt boeken (waar je ook weer punten verdient) zijn 17.600 mooi meegenomen.
Ik ben zelfs nog niet begonnen aan m'n huidige Accelerate promo Tijdens de promo periode had ik niet echt iets gepland, noch privé, noch voor het werk. En dit keer had ik geen zin om "onnodige" kosten te maken om toch maar weer punten te krijgen. 17600 punten is niet weinig, maar IHG kennende komt er binnenkort wel weer eens een promo waarbij je punten kan kopen met een 100% bonus, dan heb je voor 135 dollar 20k punten. Dat zal minder zijn dan 2 hotelovernachtingen in het buitenland.
In Jakarta veel IHG properties. Iemand een aanrader ? Anders wordt het echt een blinde gok voor 3 nachten
Nou, ik ben zo goed als klaar m.u.v. de globetrotter bonus. Ik denk niet dat ik die ga redden, als het aankomt op een enkele nacht kan ik misschien wel een keer iets in België proberen, maar of het erg aantrekkelijk is? Dit is het resultaat:
ugh, alles behalve aantrekkelijk: Weer een globetrotter met 4 landen en met de saturday night bonus... ga er maar niet al te veel moeite voor doen, een paar easy wins, that's it.
Voor mij net zoiets, ook niet aantrekkelijk. Ik haal de Stay Once, Stay in September en zal wel een boek downloaden. Levert mij in totaal 6.000 punten op.
35 k met 2 hix stays in thailand in september via de app geboekt waarvan 1 met bonus point package .. moet te doen zijn
Zou het lukken als je de app verwijderd en dan opnieuw installeert door via het ihg dashboard op je phone het weer te downloaden?
Kan slechter denk ik.... relatief gemakkelijk 30k punten. Die NYC is natuurijk wel weer een uitdaging om alles te completen. Ben er pas volgend jaar Maart volgens de planning....