Bij mij werkte de link eerst ook niet, omdat het een deeplink betrof met teveel redirections die m'n browser niet leuk vond. Uiteindelijk heb ik de goeie URL eruit gehaald en die rechtstreeks gebruikt: https://www.ihg.com/content/gb/en/offers/q1accelerate2018 Mijn aanbod ziet er als volgt uit en is goed voor 61500 punten:
Ah, bedankt, nu kwam die er bij mij ook door. IHG is duidelijk niet mijn favoriete keten, maar die App heb ik al lang
Nou het is gelukt, dank @jongesander en @Carel1 Ondertussen heb ik weer een zeer irritante aanbieding (mede door WEER een Globetrotter bonus):
Best bijzonder. Ik kreeg net een mail van IHG om me te informeren over de Accelerate actie. Daarbij zag ik een heel andere Accelerate actie dan op de website. Dit zie ik in mijn mail: En als ik inlog op de website krijg ik dit: Nu maar hopen dat dit goed gaat. Laat ik het zo zeggen: ik ben blij met de Accelerate op de website. Die van de mail zou ik mooi overslaan.
Net even de Accelerate actie van dit kwartaal gepland voor 350 euro aan (geplande) verblijven haal ik (incl. bonus points) 100k punten binnen. Mogelijk gaat er nog wat van het bedrag af met de sale bij IHG die maandag begint. Volgende week maar eens boeken dan! Ik zeg Thank You IHG, come again!
Mijn eerste twee challenges (redeemen en Amb vernieuwen) staan na 8 dagen nu gemarkeerd als volbracht. Punten zijn nog niet gepost.
Ik moest deze week in Doha zijn. Daarmee meteen 3/9 offers binnen. Ik denk dat met een beetje geluk ik zomaar eens de 9/9 kan halen en daarmee 96k punten , als ik snel genoeg boek toch weer 2 dagen in het geweldige Amstel hotel.
Inmiddels staat mijn Accelerate op voltooid. Nog niet alle punten zijn bijgeschreven, maar als het goed ik krijg ik ook nog eens 10.000 extra vanwege de Kimpton actie. Ben benieuwd wanneer je kunt inschrijven voor de volgende, heb begin mei al weer een paar stays bij IHG gepland.
Ik was eigenlijk klaar met mijn geplande stays. Heb nu volgende week vrijdag mijn laatste "onnodige" stay in Eindhoven, voor nog eens 38.000 bonuspunten
Ruim 41000 punten met 3 stays zijn binnen. Lekker deze accelerate ben benieuwd naar de volgende. Moest wel een mailtje sturen ivm niet toegekende bonus. Na ruim 72 uur reactie i.p.v. toegezegde 24. Was druk volgens de agent maar snel opgelost.
Er komt weer een accelerate voor 1 mei t/m 31 juli. https://www.ihg.com/content/us/en/of...accelerate2018 Je kunt nu registreren en je ziet het aantal te verdienen punten en het aantal challenges. De challenges zelf zijn nog niet zichtbaar.