De offers zijn zichtbaar nu 45k punten voor als ik het snel tel 4 nachten (waarbij ik de 9 nachten opdracht skip) + kosten voor ambassador en een redemption Eens kijken of dat in de plannen past
Pfffff 7 nachten waarvan 3 weekenden voor 66000. Denk dat ik afhaak voor deze in zijn geheel maar wat puntjes meepak die voor het grijpen liggen.
Ha, die van mij is toch wel één van de ergste die ik ooit heb gekregen. Ik ga er denk ik niet eens aan beginnen deze keer:
Voor mij 3 nachten bij 3 verschillende merken voor 30K punten, alleen ik moet ook de app downloaden en inloggen om ze allemaal te voltooien, ik heb de app al op mijn telefoon staan, ben ingelogd, heb al een keer opnieuw geprobeerd in te loggen en ook de app al een keer opnieuw gedownload maar krijg die stap maar niet voltooid... Heeft iemand anders hier misschien meer info over?
Zelf heb ik 'm de huidige promo ook als opdracht gehad. Stond op een gegeven moment op "voltooid" zonder dat ik iets heb hoeven doen. Je kunt voor de zekerheid even een missing points claim indienen. Qua antwoord is dat wel erg hit or miss.
Het lijkt er op dat je tegenwoordig de accelerate punten tegelijk met een verblijf geboekt krijgt. Eerst deze week in Parijs geweest met 4/k bonuspunten. En mijn verblijf in Montreal die triggerde 8/k bonuspunten: Dat is dus wel prettig, kon soms toch wel een tijdje duren!
Goed nieuws. Ik heb gisteren mijn Ambassador lidmaatschap verlengd en de 15000 punten zijn ook al direct bijgeschreven. Ik ga overigens het Pinksterweekend naar Montreal op een award ticket.