Update: na naamswijziging nog steeds foutmelding. Helpdesk gebeld en die heeft het in orde gemaakt, 1 reservering, 2 passagiers en bagage. Op 1 voucher. Kan dus -via een omweg weliswaar- toch wel!
Ik kwam er gisteren toevallig achter dat je giftcards in EUR nu ook op een site waar ze verkopen in een andere valuta kan gebruiken. Scheelt me toch weer 5 EUR boekingskosten op airfrance.com.
Er zijn weer AF gift cards. Bij aankoop van een gift card vanaf € 150 krijg je € 25 extra. https://paperplane.airfrance.com/
Zijn die ook voor meerdere boekingen te gebruiken? Als ik bijvoorbeeld die van €300+€50 koop, dat ik die over 2 boekingen kan gebruiken?
De +€25 zijn vanaf €150. Bij €1000 krijg je ook maar €25 extra. Ik zou dus altijd €150+€25 kopen. Ik heb net weer 2 Coupons gekocht. Ging zonder problemen. Die kun je ook voor 2 boekingen gebruiken. Alleen het online gebruiken lukte mij de laatste keer niet zomar. Ik moest even AF bellen.
Bedankt Carel, ik heb er weer 4 in the pocket. Hoi Glen, Als je een voucher koopt voor € 300 + € 50 en je wil een ticket hebben van € 200, dan krijg je een nieuwe voucher voor het restbedrag (en is deze ook weer een jaar geldig.
Is er een mogelijkheid de site in het Engels te krijgen? Mijn Frans is een beetje roestig de laatste jaren.
Nee, heb ik niet kunnen vinden. Knippen en plakken in een app zoals ”Translate” is dan de enige optie.
2 stuks gekocht. Hoop ze de komende dagen al te kunnen inwisselen voor een ticket naar Azië. Had beide EMD's binnen 12 uur na aankoop in mijn inbox.
Kan je die air france vouchers ook inwisselen bij KLM? Air France rekent namelijk voor de vlucht die ik nodig heb €202 en KLM €192 beide rekenen overigens €10 boekingskosten... Het zijn trouwens wel klm vluchten.