Zien jullie trouwens ergens een datum staan? Ze zijn geldig 1 year, maar een uitgifte- of geldigheidsdatum zie ik niet. Of het moet er in code op staan? Date/Lieu émission/Date and place of issue 1671612437291/DIR - Ticket issue Center MONTREUIL IATA : 20495440 /Restriction(s) "M" NON-TRANSFERABLE NON-REFUNDABLE VALID ONE YEAR ON AFKLA5” Valable un an/Valid one year
Je kan de gift cards alleen op de AF website gebruiken, toch? Ik wil een via KLM geboekte vlucht wijzigen en zou dan graag een gift card ervoor willen gebruiken, maar dat kan dus niet?
Minder voordelig dan vorige deal, maar ja er zijn weinig vluchten voordeliger dan 200 euro natuurlijk. Zal er toch weer eentje aanschaffen ook al heb ik mijn vorige nog niet gebruikt.
Ehm dat kan wel maar moet telefonisch gebeuren. Air france voucher kan niet via de KLM site want het is 057 ipv 074.
Dus reserveren op website, bellen en betalen met de voucher. Wel zeggen dat de website je voucher niet accepteerd, dan betaal je geen boekingskosten.
De cadeau kaarten zijn er weer, deze keer voor moederdag en vaderdag. À l’occasion de la fête des mères et des pères, offrez une carte cadeau AIR FRANCE et bénéficiez de 20 €* supplémentaires. Pour tout achat d’une carte cadeau à partir de 200 € ou plus, jusqu’au 01 juin 2023 inclus. La carte cadeau est valable 1 an sur l’ensemble de nos destinations. https://cartecadeau.airfrance.com/fr