Zou je kunnen aangeven van welk domein die email kwam, dan kan ik die voor de zekerheid even whitelisten in mijn mailserver.
Kreeg ze ook binnen rond 8 uur vanmorgen, ondertussen alweer uitgegeven aan mooie vlucht richting Olbia, Sardinië. Voor wie interesse heeft, Iberia heeft ook een giftcard sale met korting tot 15%: https://www.iberia.com/gift-card/?language=en&market=GB#!/configuration
Ik heb vrijdagochtend besteld en nog niets ontvangen, ook niet in mijn spam. Ik ga straks dan maar weer bellen. Misschien kan het eraan liggen dat ik een gmail adres heb dan gaat het nog wel eens fout met mailsystemen, sommige mailtjes komen heel soms dan helemaal niet aan.
Ik heb ze vrijdagavond gekocht, geen bevestigingsmail ontvangen en ook nog geen EMD. Bij Amex staan ze trouens nog op pending. Ik wacht wel af, heb ze nog niet nodig.
Bij mij staat die bij amex sinds zondag al niet meer op pending. Maar ook geen bevestigingsmail of een EMD ontvangen.
Als je ze op dezelfde naam hebt gekocht wordt er 1 niet uitgegeven en de vbetaling gestorneerd. Heb ik al een keer gehad. Mijn 2 vouchers kwamen ook vandaag binnen (vr avond gekocht)