Ik wilde gisteren mijn EMD op de KLM website gebruiken en daarbij kreeg ik de melding dat de achternaam niet overeen zou komen. KLM gebeld (telefoonnummer op de FlyingBlue kaart) en die hebben de boeking toen even afgerond. De medewerker kreeg daarbij geen foutmelding wat betreft de naam.
Weet iemand trouwens toevallig waar je kan zien hoeveel er nog van een EMD over is, als je deze maar deels hebt gebruikt? Was vroeger altijd op je profiel pagina zichtbaar op de Air France website, maar ik vind het nu niet meer terug.
Er zijn weer gift cards bij Air France. Bij aankoop vanaf € 150 krijg je € 30 extra. https://airfrance-cartecadeau-fr.sharegroop.com
Thx, heb er weer 2 gekocht. Ik wilde er meer kopen, maar dat lukte niet en kreeg een foutmelding. 1x normal browser en 1x private browser, meer lukte niet. Ook met een andere browser niet. Mss iets van IP logging?
Heb je geprobeerd nog een 3e te kopen? Ik zal later als ze er nog zijn proberen via een VPN nog 1 te kopen. Ben wel benieuwd hoe ze de limiet vaststellen.
Nee niet geprobeerd. Je kunt proberen om je cookies te verwijderen en een ander e-mailadres te gebruiken.
Via een VPN met ander IP-adres werkt niet. De controle zit op de combinatie voor- en achternaam van de ontvanger. Toen ik 1 letter toevoegde aan mijn voornaam kon ik er nog 2 bestellen, dus nu in totaal 4 stuks. Toch weer 120 EUR kado gekregen van AF.
De naam van de cadeaukaart moet alleen wel volledig overeenkomen met de naam op het ticket (en dus ook paspoort). Hopelijk geeft die ene extra letter jou geen problemen met verzilveren en/of inchecken.
Robert of Robbert zal niet zo'n probleem zijn neem ik aan. Anders verzilver ik ze wel via de Plat lijn.
De teller liep deze keer sneller terug dan tijdens de actie in december. Ik wilde net nog even snel een coupon kopen, maar helaas op.
Wat jammer dat ik dit net gemist heb. Hoevaak doet AF dit en hoe wordt je hier van op de hoogte gesteld?
Ik krijg meestal een mail van AF en zet dan een post op dit forum. AF heeft dit in het verleden gedaan bij feestdagen, zoals moederdag, vaderdag en Kerst. De laatste was voor Valentijnsdag.
Ik had er eentje gekocht om voor mn ouders een ticket te kopen. Via de website lukte het al niet. Vervolgens via Platinum desk alles in laten boeken, en toen gaf medewerker aan dat je het maar voor 1 ticket per boeking kan gebruiken dus dat ik 2 aparte boekingen moet maken en dus 2x 10 euro boekingskosten moet betalen. Heb er voor gekozen later terug te bellen en nogmaals te proberen. Toen ging het opeens wel. Ik vond het een hoop gedoe en ergernis voor die paar tientjes korting.
Het was het handigst geweest om 1 gift card voor je vader te kopen en 1 voor je moeder. Je kunt 1 gift card per reiziger gebruiken.